Volledige versie bekijken : verlichting
tiger
1 December 2009, 10:03
Om onze kinderkamer in te richten ben ik nog op zoek naar een mooie lamp voor aan het plafond.
We hadden in de massive collectie (Kico) gevonden wat we wilden, maar net deze is blijkbaar niet meer verkrijgbaar :mad:
(birdey - spotjes in de vorm van een vogeltjes op een tak)
Overal anders waar ik zoek vind je ofwel van die mega-romatische dingen ofwel van die simpele lampenkappen.
Waar halen jullie de verlichting voor de kinder - baby - kamer?
joke
1 December 2009, 11:22
Wij hebben de onze gevonden op de zwarte markt in Tessenderlo; een kei - mooie lamp voor 20 euro; konden we echt niet laten liggen! 't zijn zo twee armen met telkens twee spotjes aan in de vorm van vogeltjes in felle kleuren; echt knap.
Zijn zelfs van plan om nog eens terug te gaan voor de verdere verlichting van ons huis want in zo echte lampenwinkels betaal je u gewoon blauw! Soms zelfs tot 700 euro voor een plafonnier :eek: vonden wij er wel wat over...
boeleke2704
1 December 2009, 11:30
Oei, wij hebben heel gewone verlichting in de kinderkamer hangen. En was niet echt op zoek naar andere... Maken jullie de kamer al echt op z'n 'kindjes'?
Wij houden het nu nog even gewoontjes, mooie witte meubeltjes die bij elkaar passen, en fleuren de boel op met leuke schilderijtjes en knuffels. Maar verder nog niks. Daar wacht ik mee tot hij of zij groot genoeg is om zelf te kiezen en 't kamertje dan aan te passen in 'prinsessenkamer' of 'voetbalkamer' of...
tiger
1 December 2009, 11:40
Joke, dat is nu net de lamp die wij wilden hebben!! Maar die is dus niet meer nieuw te verkrijgen :(
Wij hebben net gebouwd (binnen een paar weken inhuizen) en moeten dus toch voor in verschillende kamers nieuwe lampen kopen. Daarom willen we nu al een lamp kiezen voor de baby-kamer die met de kleuren van de muren gaan. Voor de rest voorzie ik niet veel speciaal.
joke
1 December 2009, 11:52
@Tiger; idem hier; zijn nog aant bouwen en hopen toch in ons huisje te knn voor ons prutske er is. Maar dan hoef ik je dus niet te zeggen hoe duur lampen zijn, hé ;)
Op de zwarte markt is die lamp wel nog nieuw; ze verkopen ze daar gewoon tegen invoerprijs, vandaar het verschil. Is wel eens een leuke daguitstap! :)
Maar we gaan voor de andere kamers ook eens kijken in de Hubo enzo, is anders niet betaalbaar :(
Mrs O.
1 December 2009, 12:53
wij hebben een plafondlamp uit IKEA, grote gele zon die niet te fel schijnt...
annelore
1 December 2009, 14:59
Hallo tiger en co,
Ik lees al tijdje mee op het forum en heb er al veel van opgestoken! maar om op u vraag te antwoorden. Ik heb precies dezelfde verlichting (=birdey,vogel op tak) en ik heb deze gevonden in de gamma,kdenk dat het 60 a 70 euro was ofzo,kan het niet meer precies zeggen,Maar laatst heb ik deze ook nog gezien in den brico.
dus bij deze :d
groetjes annelore
tiger
1 December 2009, 16:14
Heb vandaag ook nog wat opzoekwerk verricht ivm de birdies lampen :)
Deze met 1 spot en deze met 3 spots schuin onder elkaar worden in België verkocht. Maar wij willen deze met 4 spots naast elkaar op een langwerpige tak en deze zit niet in het gamma dat in belgië verkocht wordt, wel in Nederlands enzo.
Heb het nu wel gevonden op een nederlands website die ook in belgië leveren, wel 90 euro.
Fieke
1 December 2009, 20:41
wij hebben een plafondlamp uit IKEA, grote gele zon die niet te fel schijnt...
Oh die heb ik ook gezien, fantastisch mooi toch!
Ik weet al helemaal hoe ik onze babykamer wil, nu enkel nog de lotte winnen :D
mama-van-Juno
4 December 2009, 09:30
Hier ook eentje uit de ikea (minnen hanglamp). De kamer op zich is vrij sober en unisex, dus vond ik dat deze romantische 'meisjeslamp' er wel mooi in paste.
Trinity
4 December 2009, 13:32
Hier ook een ikea lampekap, die ik ga "personaliseren"....wanneer ik er tijd voor vind :)
(maar geen haast, want we moeten toch nog aan de hele kamer beginnen)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.