PDA

Volledige versie bekijken : Pukkeltjes

Wierke
19 November 2009, 13:34
Ik zit al eventjes met deze vraag.
Ik heb het gevoel dat sinds ik met de pil gestopt ben, ik meer last heb gekregen van pukkeltjes/puistjes.
Er gaat geen dag voorbij of zo een lelijk ding verpest mijn gezicht (niet dat ik helemaal vol sta, maar zo 1 of 2 zijn altijd zichtbaar) :o.
Heeft dit echt te maken met het stoppen van de pil of beeld ik het me maar in?

Bedankt voor de antwoorden
Groetjes Wierke

boeleke2704
19 November 2009, 14:52
Hoi Wierke,

dat kan te maken hebben met het stoppen met de pil. Beetje afhankelijk van welke pil je nam denk ik. Ik had bijvoorbeeld de Diane 35. Vrij zware pil en echt mee begonnen ifv mijn acne. Toen ik stopte had ik ook zoals jij wel altijd 1 à 2 die de kop opstaken... Nu ik zwanger ben heb ik het echt fel zitten :(
Hormonen zijn vieze beesten, dat zeg ik u ;)

joke
19 November 2009, 14:55
Ja, dat had ik ook toen ik gestopt was met de pil en nu ik zwanger ben ook nog steeds. Is wel zo met pieken precies bij mij; de ene week is het feller dan de andere week. Ach, ik trek er mij maar niets van aan; de mensen weten nu ook hoe het zit, hé en is maar tijdelijk moet je denken én voor een goed doel :)

Nes
19 November 2009, 21:46
Das idd het stoppen met de pil. Ik had ook pukkels maar dan op mijn schouders. Die zijn maar weggegaan nadat een maand terug m'n pil nam. De gyne had me wel een creme voorgeschreven en die hielp wel een beetje.

joke
20 November 2009, 10:56
Ge moet al niet vragen wat die pil allemaal me uw lijf doet, hé. Rommel eigenlijk, hé!
Ik doe da nooit meer, zenne! Geef mij maar de ring! Allé, is ook wel hormonaal natuurlijk maar dat zit tenminste ni in heel uw lijf, hé. Was daar toch alleszins erg tevreden van!