Volledige versie bekijken : Eindelijk, maar toch kan ik het nog niet geloven!
Hey allemaal,
Volgens een test zou ik zwanger moeten zijn! Maar ik kan het eigenlijk niet goed geloven! Toen ik het resultaat aflas ben ik beginnen wenen en nu begin ik te twijfelen of ik de test wel goed heb gedaan. :) raar he. Heb direct naar mijn gyne gebeld, ze gaat me papieren opsturen om een bloedtest te laten doen. Als alles goed gaat zou ik dat vrijdag of zaterdag dan laten doen, gewoon meer zekerheid. Alé ga jullie laten mijn ventje gaat straks thuiskomen en hij weet nog van niets. Heb hem juist gebeld dat hij direct naar huis moet komen dat ik iets moet zeggen.
Ik weet echt niet of ik die test nu 100 procent kan geloven! Straks stuur ik hem om een tweede :))) Ik hoop echt dat het bevestigd word. Want ben echt wel een beetje bang om mijn blijdschap te uiten. Ook al ben ik heel blij, of moet het gewoon nog een beetje doordringen. Met dat bloedverlies alsmaar had ik niet echt gerekend op een positieve test dus het komt wel heel onverwachts, maar is wel leuk.
Grts van een blije Nes.
lotjen
20 August 2008, 19:23
Wauw,Nes,proficiat!!!
Zo een fantastisch nieuws,en als de test ja zegt, is het wel zeker zo hoor!!!!
Knuf Lotte
Fieke
20 August 2008, 19:50
Een hele dikke proficiat!
Is idd moeilijk te geloven!
Maar als de test postief is, dan is het zo hoor!
L@yla
20 August 2008, 21:16
hoi Nes!
dat meen je niet wat leuk voor je! het zal wel zo zijn een positieve test is altijd ja!
amaai wat ben ik blij voor je, je was toch ook al een tijdje bezig he!
geniet ervan
gr
layla
Bedankt allemaal!!! Ja ik kan het nog altijd moeilijk geloven hoor!!!! Mijn man nam me direct vast en ik ben weer beginnen wenen. Die emoties amai zeg. We hebben besloten om het nog aan niemand te vertellen. Als ik volgende week donderdag naar de gyne geweest ben zouden we het zeggen tegen de dichste familie. Kennissen en vrienden gaan we maar inlichten na 3 maand, of als ze het zelf beginnen zien.
Ik ga toch de bloedafname laten doen want mijn geny zei ook dat ze dan kon zien aan een bepaald ding (ik denk mijn hormonen) of die normaal stijgen.
Dus het was toch geen inbeelding dat mijn borsten groter waren :) en ik me geen 100 procent voel 's avonds.
Kan het nog niet geloven.
Ik hoop nu maar dat dat bloedverlies stopt en dat dat geen kwaad kan.
Aan al diegenen die nog niet zwanger zijn hier, succes he.!!!!
rienemieke
20 August 2008, 23:00
hey nes
een dikke proficiat!
een streep is een streep zegge ze altijd!
khoop mee voor jou dat alles goed komt!
nogmaals proficiat!
dikke zoen
dorien en haar kleine meid ( die nog steeds veilig en wel in de buik zit!)
kingka
20 August 2008, 23:18
Proficiat Nes!
Zo zie je maar dat de aanhouder wint, geniet ervan...
Trinity
21 August 2008, 08:55
een hele hele hele hele felle proficiat!!!! Ben superblij voor je. Hou ons zeker op de hoogte he :-)
lady bug
21 August 2008, 09:16
hey nes,
ik ben zo blij voor je. ik heb het net gelezen en de tranen staan in mijn ogen van blijdschap. die hormonen hé. ik snap wel wat je bedoelt dat je het niet direct kon geloven. ik had dat ook. ik heb mijn test wel 20 keer opnieuw bekeken omdat ik het maar niet kon geloven
katrientje
21 August 2008, 09:32
Amai proficiat Nes! Jullie hebben het na al die tijd dik verdient!!!
xxx
Kimmy
21 August 2008, 09:52
Dag Nes!
Een dikke, dikke proficiat ook van mij!!! Het geeft ons, niet-zwangeren, ongelooflijk veel hoop trouwens :).
Geniet ervan, met volle teugen...
Ik veronderstel dat het al die maanden en ontgoochelingen wel waard was ;).
Groetjes,
Kimmy
snoezel
21 August 2008, 11:33
hey nes,
kingka had het me gisteren al verteld en ik ben echt super blij voor je!
heb je al een tweede test gedaan ? ik heb er ook eerst twee gedaan alvorens ik het kon geloven :)
groetjes
snoezel
mini
21 August 2008, 17:16
Wauw, Nes, wat fantastisch zeg!
Een hele dikke proficiat! Hou ons zeker op de hoogte!
Bedankt allemaal, ik heb nog geen tweede test gedaan (waar ik ook eigenlijk bang voor ben). Ik ga proberen dat niet te doen, ik ga zaterdag of volgende week dan toch mijn bloed laten trekken en ik moet zeggen 100 procent voel ik me echt niet. Dus der zal wel waarheid inzitten zeker!!! Ook moet ik al een tijdje mijn cintuur een gaatje losser dragen hoewel ik eigenlijk niet ben bijgekomen :) Alé ja, twee kilo na de vakantie.
Ook loop ik er niet echt bij met mijn gedachten, stapte zelfs een halte te vroeg van de tram daarjuist ;) Hopelijk komt alles goed en kom ik niet voor een ontgoocheling te staan.
Ben blij dat het hier sommigen hoop geeft, echt waar!!!
lady bug
21 August 2008, 18:03
hey nes, wat ik wel niet goed begrijp is dat jij volgende week al een afspraak hebt bij je gyne. toen ik de mijne belde om te zeggen dat ik zwanger was en een afspraak wou maken, zei hij dat ik maar pas in september moest komen. eerder is er toch niet echt iets te zien en daartegen moet het hartje al kloppen. mijn bloed heb ik gewoon bij mijn ha laten trekken
Wel, ik had die afspraak al van voor ik wist dat ik zwanger was. Mijn gewone jaarlijkse kontrole plus het feit dat ik onregelmatig was en dat bloedverlies had midden in mijn cyclus. En daarbij komt nog dat mijn ha op vakantie is, ik heb dus enkel haar. Dus zal ik maar gaan zeker. Ook heb ik de laatste 2 weken contant een licht bloedverlies, wel niet alle dagen, misschien het beste dat ze der eens naar kijkt??? Of zou het echt de moeite niet zijn om te gaan? Zei heeft dan wel mijn bloedonderzoek gekregen. Ik weet het niet, ik zal nog zien wat ze zegt. En als ik het goed uittel zou het ook voor in april zijn voor mij. Misschien heb ik wel geluk wel al iets te horen, daar ik eigenlijk maar een weekje vroeger ga of jou.
sunshine
21 August 2008, 18:55
Eerst proficiat!!!
Ik zou gaan hoor naar je gyne, je hebt nu een afspraak en dat kan nooit kwaad hé. Je gaat je ook geruster voelen nadien.
L@yla
21 August 2008, 20:48
hoi nes,
ik zou ook gaan moest ik jou zijn,je kan maar gerust zijn he!
gr
layla
lady bug
21 August 2008, 21:22
als je al een afspraak hebt kan je idd maar beter gaan. het was natuurlijk ook maar een vraag hé. ik had ook de pech dat mijn ha in verlof was en moest dus een andere dokter zoeken om bloed te laten nemen.
hou ons zeker op de hoogte en wie weet bevallen we dan in april te samen :)
Hey, ik zal jullie raad opvolgen, ik zal gaan. Het kan leerrijk zijn ook en ik hou jullie op de hoogte!!!
En lady bug, dat zou tof zijn om samen te bevallen!!! Hou voel jij je voor de moment?
Grts Nes
lady bug
22 August 2008, 09:08
ik mag niet klagen. ik ben zo goed als niet misselijk en hopelijk blijft dat ook zo. maar zolang ik da klein spook nog niet heb gezien of gehoord ben ik er toch nog niet 100% gerust in.
lady bug
22 August 2008, 09:42
ik had al beter mijn mond gehouden. ondertussen ben ik redelijk misselijk aan het worden. snel zien da ik wat eten binnen krijg, dan gaat het meestal wel over
:) Ik voel me misselijk, 's morgens en 's avond eigenlijk. Niet echt enorm maar zo een zeer licht gevoel, ik hoop dat het zo blijft, dan is het nog te doen. Ook heb ik gisteren een beetje hoofdpijn gehad. En mijn hobby is boeken lezen, maar dat lukt niet zo goed meer, ik lees een bladzijde en ik val in slaap. Gelijk welk uur van de dag. Raar he. Ambetant eigenlijk. Ik hoop dat de postbode straks mijn briefje meeheeft om mijn boed te laten trekken zodat ik toch dit weekend nog kan gaan. Vandaag zou tof zijn omdat ik een dagje verlof heb.
Zeg lady bug, jij hebt dus ook bloed laten trekken? En kijken ze dan juist of je zwanger bent of testen ze nog iets anders ook? Heeft je gyne niet gevraag om bloed te laten trekken, ...
Daar ik juist de post heb ontvangen en dat blad er nog niet bij zit. Ik hoop dat dat ding 's avond ook open is hoor.
lady bug
22 August 2008, 11:14
da moe zijn is volkomen normaal. zwanger zijn vergt veel van je lichaam. ik ben gewoon naar de dokter gegaan om bloed te laten trekken. zonder een briefje van de gyne. en da was geen enkel probleem.
het misselijk zijn is draaglijk, maar lastig voor op het werk. vermits ze hier nog steeds niets weten en ik soms toch niet al te gezond hier rond loop. maar met wat geluk zeg ik het in de week dat ik voor mijn echo ben geweest.
we zien wel.
Of zou de gyne me iets kunnen bevestigen zonder een bloedtest? Met een echo? Het vruchtzakje ofzo?
lady bug
22 August 2008, 11:19
Zeg lady bug, jij hebt dus ook bloed laten trekken? En kijken ze dan juist of je zwanger bent of testen ze nog iets anders ook? Heeft je gyne niet gevraag om bloed te laten trekken, ...
Daar ik juist de post heb ontvangen en dat blad er nog niet bij zit. Ik hoop dat dat ding 's avond ook open is hoor.
ze testen of je idd zwanger bent, maar ook of je geen aids, syfylis, hepatitis ed hebt en of je al imuun bent tegen rode hond en toxoplasmose. een hele boterham eigelijk, maar de dokter zal zeker al je vragen hierover ook beantwoorden. ik weet ook dat ze uw rhesus factor van uw bloed nakijken als je dat niet weet.
zorg in ieder geval dat je een klevertje van de mutualiteit mee hebt en als je dat zou hebben, uw bloedgroepkaart. daar staat normaal gezien uw rhesus factor op.
lady bug
22 August 2008, 11:21
je bloed moet toch genomen worden voor al die dingen die ik hiernet heb vermeld. met de echo zullen ze al wel iets kunnen zien, maar als alle andere baby websites mag geloven, begint het hartje toch maar rond het einde van week 6 te kloppen. dus of ze echt veel gaan zien weet ik niet echt
Ik weet dat ze al eens een ganse boterham hebben getest bij mij. Die toxoplasmose, daar ben ik 100 procent zeker van! En die aids dat schrikt me altijd zo af, ik weet niet waarom. Mijn ventje heeft dat vorig jaar laten testen en dat was negatief, dus ik neem altijd aan dat dat bij mij ook wel zo zal zijn. Maar je weet natuurlijk nooit he. En na hoeveel tijd heb je je uitslag? Hopelijk is dat geen eeuwen!!!
lady bug
22 August 2008, 11:32
ik had de avond na mijn bloedafname de uitslag of ik zwanger was of niet en een dag of 3 later had ik de uitslag van de rest van de boterham.
al bij al valt het nog goed mee, maar de moment dat ik belde om te weten of ik nu effectief zwanger was of niet had ik toch nog kribbels in mijn buik. ook al zeiden mijn 2 testen dat ik zwanger was, toch was er nog die angst dat ik het mij allemaal maar inbeelde.
Dat is bij mij ook zo lady bug, ik kan het eigenlijk nog altijd niet geloven. En ik vind het zo ambetant dat ik dat blad om mijn bloed te laten testen nog altijd niet heb. Ik had echt gehoopt dat ik al zou mogen gaan.
Eigenlijk zou ik graag mijn gyne proberen bellen, maar dat mens gaat zot worden van mij.
Ook heb ik daarjuist een factuur gekregen van mijn vorige bloedonderzoek 300 euro, ik viel bijna omver!!!!!
lady bug
22 August 2008, 11:43
Eigenlijk zou ik graag mijn gyne proberen bellen, maar dat mens gaat zot worden van mij.
Ook heb ik daarjuist een factuur gekregen van mijn vorige bloedonderzoek 300 euro, ik viel bijna omver!!!!!
watte 300€, wa hebben ze dan allemaal getest??
das nu toch wel veel ze. ik heb nog geen factuur gekregen ma zoveel heb ik nog nooit moeten betalen voor een bloedonderzoek.
ik zou ook graag naar mijn gyne willen bellen in de hoop dat hij mij dan gerust kan stellen, maar dan nog. eerst zien en dan geloven dat alles in orde is.
vanavond vertrekken we op weekend. we blijven bij kameraden logeren. het grappige is dat ik een goed jaar geleden tegen hen heb gezegt dat, wanneer ik bij hen voor de eerste keer op bezoek kom, ik kom zeggen dat ik zwanger ben. het moet nu toch we lukken zeker dat we dit weekend voor de eerste keer bij hen op bezoek gaan en dat ik zwanger ben. :)
Ha das wel grappig zeg!!! Ik had ook iets van, ik hoop dat ik zwanger ben in september en voila, zelfs ervoor. Das toch raar hoe dat allemaal kan he. Hoewel ik het toch eigenlijk maar 100 procent zal geloven als het uit haar mond komt dat ik zwanger ben.
Ik heb haar uiteindelijk een mail gestuurd met de vraag wat ze juist gaat laten testen in mijn bloed. Ik heb er ook bijgezet van die syfylis enzo en of wij dat vorige keer al getest hadden of niet. Ik hoop dat die testen allemaal achter de rug zijn hoor, dan voel ik me ook geruster. En nu hoop ik ook dat ze vlug een mailtje terugstuurd, waarom ben ik toch zo ongeduldig?
En 300 euro vind ik eigenlijk overdreven!!! Mijn ma verstond er haar ook niet aan. Ik weet wel dat ze mijn hormonen ook getest hebben en dat dat een maand in beslag zou genomen hebben, maar dan nog! Ik hoop voor dat geld dat alles al getest is hoor.
lady bug
22 August 2008, 12:39
van waar ben je eigenlijk nes?
ikzelf ben van dendermonde, oost-vlaanderen.
Wel ik ben eigenlijk afkomstig van Lokeren (helemaal niet ver van Dendermonde) maar ik ben woonachtig in Brussel.
Ik zou moeten kuisen maar zit hier vast aan de pc! Ik heb hier op de site uitgerekend dat ik al 5 weken en 5 dagen zwanger zou zijn, daar verschoot ik toch van. En ik heb dan ook teruggevonden dat je rond 6 à 7 weken het hartje je al zou kunnen horen. Ik hoop dus dat ik geluk heb donderdag.
Heb jij het ook uitgerekend hier op de site?
rienemieke
22 August 2008, 12:57
amai 300 euro voor bloed te laten testen!
ik heb al 3 keer bloed laten testen, 1 keer was 28 euro 1x 12.5 euro en de laatste keer was het 8.5 euro!
dus helemaal geen 300 euro
ik hoop voor u dat je veel terugtrekt van de ziekenkas!
Ik hoop dat die factuur een vergissing is want das wel een enorm bedrag al. Er stond op dat het uit mijn zak zou moeten komen, maar mijn ma gaat maandag naar de ziekenkas om eens te zien wat ze zeggen. Want amai hoor, dat zou al een stuk van de uitzet zijn.
lady bug
22 August 2008, 13:01
heb het ook hier uitgerekend en ik zou nu 6 weken en 2 dagen moeten zijn.
en ik zit met hetzelfde probleem. ik zit op mijn werk, ma veel heb ik nog ni gedaan ze :)
Ja dat houd je bezig he. Ik zit vanalles op te zoeken. En wanneer moet ik dat regelen en dit,... En ik heb horen vallen dat je voor 3 maand naar de gemeente moet ook, maar of dat waar is weet ik niet.
Ook zit ik in spannig af te wachten op het mailtje van mijn gyne. Hopelijk antwoord die nog vanmiddag.
Want ik zit zo te denken, als al de andere testen al gedaan zijn, is het toch nutteloos om alleen de zwangerschap te laten testen daar ik donderdag bij haar moet? Ze kan dan toch het vruchtzakje al zien? En dan ben ik toch nog eens verzekerd dat ik echt wel zwanger ben?
Wat denken jullie?
lady bug
22 August 2008, 14:42
best eens aan ha of gyne vragen. maar vermoed wel dat ze je bloed nemen om je hormonen te tellen. dus moet je het mss toch nog doen
wel ik denk het ook, maar soms is het een hel om haar aan de telefoon te krijgen en op mijn mail heb ik ook nog geen antwoord gekregen.
rienemieke
22 August 2008, 14:54
ze gaan het hcg hormoon in uw bloed controle om te zien of het overeenkomt met het aantal weken zwangerschap en als je niet juist weet wanneer uw eisprong was kunnen ze ongeveer aan dat hormoon zien hoever je bent!
bij mij hebbe ze ook cmv en toxoplasmose nagekeken en daaruit bleek ik immuun te zijn tegen cmv en niet tegen toxoplasmose!
dus toch maar bloed laten trekken is heel belangrijk!
rienemieke
22 August 2008, 14:55
en nog iets, je moet niet voor je 3 maanden naar de gemeente,
als je nog niet getrouwd bent, kan je best als je 6 maanden bent naar de gemeente voor de erkenning van de papa!
zo moet jij achteraf ni mee om het kindje te gaan aangeven alst geboren is!
Hazo, ja dan zal ik maar gaan, dan zal ze dat er wel bijgezet hebben.
Het enige dat ze me zei was dat alles er goed uitziet maar dat ik ook niet immuum ben tegen toxoplasmose.
lady bug
22 August 2008, 15:10
ik ben hier precies een uitzondering. ik ben gelukkig we imuun tegen toxoplasmose :)
en blij dat ik ben. ik kan alles blijven eten zonder steeds te moeten denken van, mag dit nu wel of niet.
en ik heb onlangs nog eens een glaasje champagne gedronken en ik lustte het niet meer. makkelijk hé.
Bij mij kwam dat nieuws niet echt goed over. Ik ben namelijk verzot op prepare en nu mag ik dat 8 maand niet meer eten :( Als beval moeten ze me komen bezoeken met een broodje prepare!!!!!!
Ja vorig weekend wist ik het ook nog niet en ik heb een paar glazen wijn gedronken en een amaretto plus dat ik nog eens onder de zonnenbank ben geweest! Hopelijk kan dat geen kwaad. En zeker die zonnebank.
lady bug
22 August 2008, 15:27
ben ook nog onder de zonnebannk geweest en ik had toen al een vaag vermoeden dat ik zwanger was, maar heb er toen niet verder bij nagedacht.
ik ken er nog zo een paar die zo gereageerd hebben toen ze wisten dat ze niet imuun waren.
haha, ik dacht wel dat je onder de zonnebank mag maar dat je een handdoek op je buik moet leggen. Ook heb ik gelezen dat je rauw vlees mag eten op voorwaarde dat het uit de diepvries komt, ik ben daar wel niet zeker van dus ga ik dat maar niet riskeren!
Alé dat bloedverlies is al twee dagen gestopt maar ik kom niet af de wc en rugpijn jong.
lady bug
22 August 2008, 15:52
leuk hé, continu naar de wc moeten lopen. ik begin het zo stil aan beu te worden. iedereen begint me maar raar te bekijken op het werk omdat ik nu steeds naar het wc moet. ik moet dan ook steeds iedereen passeren
:lol: bij mij op het werk kijken ze ook al raar en ik eet regelmatig een klein beetje, grote hoeveelheden lukt niet echt goed meer overdag. En dan zeggen ze van "ben jij weeral aan het eten?"
Vorige nacht ben ik wel 3 keer moeten opstaan om naar de wc te gaan, niet echt leuk is da, maarja.
Ja dat slechte nieuws heeft me ook niet goed gedaan. Ik zou zo vlug mogelijk de eerste dingen willen laten onderzoeken om te kijken of alles wel ok is. En ik krijg maar geen nieuws op mijn mailtje wat er al onderzocht is bij mijn vorige bloedopname en wat we gaan doen bij deze nu.
Pfff. Ik wou dat het al donderdag was. Met dit te horen ben ik zo bang dat dingetje dat in mij groeit te moeten afgeven. Na zolang proberen wil ik het echt niet meer kwijt. En dan toch nog eens de zekerheid dat het er wel werkelijk is. Zou graag nog een test doen maar ik denk dat mijn man daar niet echt blij om zal zijn.
rienemieke
22 August 2008, 16:08
das gelijk hier, ze moeten ne grote pot préparé met gesnipperde ui en een gans stokbrood meebrengen
en ons ma ging dat doen zei ze!
lady bug
22 August 2008, 16:08
mijn man weet niet dat ik een tweede ben gaan halen. ik wou toch voor 100% zeker zijn voor ik mijn bloed ging laten nemen. ik zou niet gewild hebben dat mijn bloed namen en dat ik helemaal niet zwanger bleek te zijn.
Wel bij mij hetzelfde maar ik geraak er niet aan uit. Moet donderdag dan toch naar de gyne, die zal dan toch het vruchtzakje al moeten zien?
Hoe veel heb jij voor je test betaald? Ik 15 euro voor eentje. Er zijn er wel goedkopere van 9 euro maar das dan een ander merk. Het best is toch bij hetzelfde merk te blijven of niet?
lady bug
22 August 2008, 16:43
het was idd 15€ voor ene.
mijne baas vroeg mij net hoe het nu zit met het zwanger worden :)
ze weten dat het geen jaren meer gaat duren, maar ik heb nog goed gezwegen :)
binnen 2 weken zal ik het wel vertellen.
ben der is mee weg. straks vertrekken we op weekend. doe het hier nog allemaal goed en maandag lees ik alles nog
Lady bug
Ok, amuseer je. En moet je niet wachten tot je 3 maanden bent voor je het mag zeggen op het werk? Vraag maar eerst advies aan je gyne, desnoods bel je hem/haar.
Avellana
22 August 2008, 16:49
Nes
een dikke proficiat met je zwangerschap!
volg al een tijdje mee dus weet dat het een poos geduurd heeft,
je zult wel superblij zijn!
merci avellana,
ik ben echt heel blij. En doordat het een poos heeft geduurd kan ik het nog echt niet 100 procent geloven!!! Ik denk maar dat dat zal zijn als ik iets zie of hoor op de echo bij de gyne of een bloedonderzoek ofzo. Hoewel ik wel de symptomen heb.
Avellana
22 August 2008, 17:48
en vallen de symptomen nog mee?
of ben je echt al supermisselijk?
als ik me ni vergis mag je binnenkort naar de gyne, dacht dak da hier ergens gelezen had?
Ba voor de moment valt het nog mee. 'S morgens en 's avonds heb ik last van heel lichte misselijkheid. En tussendoor heb ik ook soms het zuur. Voor de rest zoals vandaag na het huishouden rugpijn en een lichte pijn in de onderbuik. Das alles.
Voorig weekend heb ik eens een felle steek in mijn onderbuik gehad, ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, volgens mij misschien de innesteling.
Ja, ik moet donderdag naar de gyne. Ze ging me normaal al zo een ding opsturen om mijn bloed te laten trekken maar dat heb ik nog altijd niet ontvangen. Dus da zal dan ten vroegste dinsdag zijn dat ik kan gaan om mijn bloed te trekken. Tenzij ze den maandag lang open zijn.
snoezel
22 August 2008, 18:23
nes,
k vind da zo raar dat jij op papieren moet wachten.
ik ben gewoon naar de ha geweest en gevraagd om mijn bloed te trekken...
daags daarna had ik de resultaten!
Ja probleem is dat mijn ha op verlof is en mijn gyne ging me papieren opsturen om naar een labo te gaan waar ze bloed trekken.
Heeft jouw ha dan juist gekeken of je wel echt zwanger was of hij ondertussen nog dingen laten testen?
Nijntje
22 August 2008, 22:25
Hey Nes!
Eerst en vooral proficiat met je zwangerschap!
De aanhouder wint!!!! :)
Ik lees de berichten op dit forum al een tijdje, dus leef al een tijd met iedereen hier mee. Echt leuk om alles op de voet te volgen!
Ik heb dr natuurlijk nog geen ervaring mee, maar ik heb van anderen wel verstaan dat je bij de ha je bloed kon laten trekken en controleren op zwangerschap. Wel stom dat hij/zij nu juist op verlof is!
Ik hoop voor jou dat t snel donderdag is, zodat je snel meer weet. Maar probeer in t weekend wel te genieten van alles!
Groetjes,
Nijntje
kingka
23 August 2008, 13:08
ik heb me ook laten testen voor cmv en toxo toen
ze kijken eigenlijk gewoon naar je hcg waarde in je bloed
grt snoezel
Ha, ja ik weet dus eigenlijk niet goed wat ze al getest heeft en wat niet. Toen ik haar vertelde dat wij aan het proberen waren om zwanger te worden heeft ze me direct bloed afgenomen. Alles was goed zij ze, juist de toxo. Dus zit de kans er groot in dat alles misschien al getest is. Zal dus de hcg waarde zijn zoals je zegt (ik moet wel niet nuchter zijn). Ik vind het wel spijtig dat ik nog niet kunnen gaan heb, daar ik dat papier nog niet heb gekregen. Zullen nog enkele spannende dagen worden.
Ik kan het nog altijd niet goed geloven!!! Ik zit wel zo al te kijken naar bedjes en badjes enzo. En ik zou dolgraag naar de winkels gaan en toch zo als eens iets kopen, maarja, ik zal maar afwachten tot donderdag. Dan is het 100 procent en zie of hoor ik toch al iets hoop ik. :)
Vandaag moest ik eens niezen, ik dacht dat mijn buik ging openscheuren. Pijn dat dat deed.
grts nes
Mrs O.
25 August 2008, 10:49
Beetje laat maar.... PROFICIAT !!!
Ik wens je een prachtige zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes met aan de eindstreep een prachtige baby
xxx :)
ka80
25 August 2008, 12:47
PROFICIAT NES!!!! Ik ben zo blij voor je!! Hopelijk heb je snel de resultaten van de bloedtest! Dit is nu echt wel fantastisch nieuws, jullie hebben het echt wel verdiend!! Ik ben ook net zwanger (8 weken nu) dus onze babies zullen ongeveer op hetzelfde moment geboren worden! Ik ben ook 's morgens en 's avonds misselijk. Op mijn werk weten ze ook nog niets en ik loop er ook niet al te gezond uit maar denk dat ik het wel goed kan verbergen. Hey Ladybug, jij bent net even lang zwanger dan mij! heb eerste echo op 11 september. Allemaal heel veel geluk en hoop dat iedereen die nog niet zwanger is het snel mag worden.
veel groetjes
ka
lady bug
25 August 2008, 16:30
PROFICIAT NES!!!! Ik ben zo blij voor je!! Hopelijk heb je snel de resultaten van de bloedtest! Dit is nu echt wel fantastisch nieuws, jullie hebben het echt wel verdiend!! Ik ben ook net zwanger (8 weken nu) dus onze babies zullen ongeveer op hetzelfde moment geboren worden! Ik ben ook 's morgens en 's avonds misselijk. Op mijn werk weten ze ook nog niets en ik loop er ook niet al te gezond uit maar denk dat ik het wel goed kan verbergen. Hey Ladybug, jij bent net even lang zwanger dan mij! heb eerste echo op 11 september. Allemaal heel veel geluk en hoop dat iedereen die nog niet zwanger is het snel mag worden.
veel groetjes
ka
hey ka80: ik ben nog net geen 7 weken ver. maar idd zoveel verschillen we hier niet hé
Pfff, vandaag vol spanning thuisgekomen om die brief te nemen en naar het labo te gaan om die bloedproef te laten doen, maar nog altijd geen brief, dus nog altijd geen bloedproef. Snif.
Straks is het de moeite niet meer want donderdag moet ik al nr. de gyne, dus morgenavond de laatste kans (en dan moet ik nog geluk hebben dat da labo nog open is)
Ik hoop juist, moest ik niet kunnen gaan dan ze toch al kan zien op de echo of ik nu echt wel zwanger ben of niet. Normaal wel he geloof ik?
Na zolang te moeten proberen heb ik nu echt wel moeite op dat te geloven!!!
snoezel
25 August 2008, 19:27
t kan zijn dat je op een echo nog niets gaat zien...
t zal zo kantje boordje zijn. de ene ziet wel al iets, bij de andere nog niet...
ik ben op 7weken en een dag geweest en toen was er al een mooi kloppend hartje te zien!
rienemieke
25 August 2008, 19:58
ik ben op 5 weken en 4 dagen naar gyn geweest en hij heeft bij mij toen een vruchtzakje gezien zonder vruchtje in omdat dat nog veel te vroeg was maar hij heeft dat toen gemeten en alles was heel goed toen en enkele weken later moest ik terug en toen zag ik onze kleine meid heel hard bewege en het hartje klopte en toen kreeg zowel ik als mijn ventje traantjes in de ogen!
Hey allemaal, bedankt voor het antwoord.
Ik ben heel benieuwd!!! Hopelijk het hartje al he. Maar met het vruchtzakje ben ik ook al blij! Zo weet ik zeker dat er toch wel iets is he. Want anders zou het misschien een verloren bezoekje zijn, zeker als mijn bloed nog niet getrokken is en dan nog eens niets zien.
Gtrs nes
hey allemaal,
Ik heb dus nog altijd niet dat briefje van mijn gyne ontvangen om mijn bloed te laten trekken. Ook probeer ik haar al van gisteren te contacteren zonder resultaat. Daarjuist om 15 uur zag ik mijn ha op het werk rondlopen (werkt bij mij), hij was juist terug van op verlof. Ik heb het natuurlijk niet kunnen laten en heb hem mijn probleem uitgelegd. Hij heeft direct mijn bloed getrokken, dus hij ging zijn best doen om de uitslag vanavond al te hebben en me te kunnen zeggen of ik wel idd zwanger ben en hoelang al. Dus tenlaatste morgen weet ik het zeker. Hij ging dan ook bekijken of het als dan niet al de moeite is om naar de gyne te gaan donderdag. Hij zei dat als je op een bepaald tijdstip gaat ze heel goed de exacte datum van bevalling kunnen uitrekenen. Dus ik hoop dat ik vanavond meer weet. Spannend.
Ook heeft hij idd een test laten doen op die toxo, rode hond, hiv, .... Hopelijk is alles in orde. Ik hoop dat het vlug morgen is zodat ik alle uitslagen weet.
L@yla
26 August 2008, 18:51
hoi nes,
bedankt voor de reactie in de topic zwanger worden en ik ben blij voor je dat je eindelijk wat meer zal weten,het lijkt mijn beu zo een onwetendheid
veel succes
groetjes
layla
xena50
26 August 2008, 22:39
proficiat nes ik ben superblij voor je
Geukkig dat ik die bloedafname heb laten doen bij mijn ha. Ik kreeg deze avond een mailtje van mijn geny of ik mijn bloed al laten trekken hab. Want dat ze de uitslag nog steeds niet ontvangen heeft. Dus das gewoon verloren gegaan in de post.
Ook heeft mijn ha meer laten testen, mijn geny had alleen aangeduid zwanger of niet, de rest was nu nog niet van toepassing schreef ze erbij. Maar eigenlijk vind ik het wel goed dat mijn ha meer heeft aangeduid. Hoewel de test nu wel echt spannend is, meer dan ooit.
grts Nes
Avellana
27 August 2008, 10:59
hopelijk weet je snel de uitslag en is alles ok!
Ik nu de uitslag, ik ben dus idd wel 6 à 7 weken zwanger. De andere resultaten zijn nog niet binnen.
Oef en nu hopen dat de rest van de zwangerschap goed verloopt!
Avellana
28 August 2008, 11:05
nog eens proficiat, en we blijven duimen!
lady bug
28 August 2008, 11:51
hey nes, ga je nu nog naar de gyne gaan? of nog een paar weken uitstellen?
Hela,
Ik ben vandaag naar de gyne geweest en het was heel goed!!!
De baby groeit goed, mijn gewicht is in orde,...
En ik heb het hartje horen kloppen!!!!!!!! Echt zo tof, de tranen gingen rollen. Echt een emotionele golf die je over je krijgt.
Nu moet ik gewoon nog enkele resultaten van het bloedonderzoek afwachten maar voor de moment ziet alles er goed uit.
En ik moet 18 september terug voor de tweede echo, dan zou er al een gezichtje te herkennen zijn. En begin oktober moet ik de nekplooimeting laten doen. Dus lady bug, jij zal ook al iets zien.
Gtrs Nes
lady bug
29 August 2008, 10:14
ik kan haast niet wachten. anders gaat de tijd snel vooruit, maar nu lijkt alles een eeuwigheid te duren
ka80
3 September 2008, 21:43
Ik kan ook echt niet meer wachten tot volgende week !!! Tegen dan ga ik in week 10 zitten. Het spijtige is dat ik hier waar ik woon (in Frankrijk) de gynaecologen geen echo's doen, je moet hier naar het ziekenhuis en er zijn zo'n lange wachtlijsten met belachelijke uren. Maar goed, het doet er eigenlijk niet veel toe.
Nes en Lady Bug, willen jullie weten wat het gaat worden? Hou me op de hoogte he van jullie echo's!
groetjes
ka
Nes
3 September 2008, 23:09
Ka80,
Ik zou wel willen weten wat het gaat worden, gewoon prakties om kleedjes te kopen enzo. Jij?
Oei, echo's in frankrijk, 'k wist niet dat da daar zo moeilijk was. Das toch eigenlijk de normaalste zaak. Woon je ver van de grens?
lady bug
4 September 2008, 09:23
vooral mijn man wik graag weten wat het wordt. ikzelf weet het eingenlijk net zo goed.
maar omdat we heel graag een jongen willen is het misschien beter dat we het dan al wel weten. kwestie van niet negen maand steeds te hopen dat het een jongen wordt tot dat het zover is en een meisje blijkt te zijn.
ach we zien wel. ik heb nog even om te bedenken of ik het al wil weten of niet
Nes
4 September 2008, 18:18
Hey lady bug, je eerste echo begint te korten he!!!! Niet te nieuwschierig, is echt tof hoor! Je zult het hartje wel horen!!!!
Vervolg berichtje in bloed/ roos verlies.
lady bug
5 September 2008, 09:16
ik word verschrikkelijk zenuwachtig. en kan echt niet wachten tot dan. de week is al vrij vlot en vlug verlopen. nu het weekend nog
Kimmy
5 September 2008, 10:27
grappig, ik dacht dat eens je zwanger was het zenuwachtige wachten voorbij was... :)
veel succes Nes & Lady Bug!!
groetjes
Kimmy
lady bug
5 September 2008, 10:41
helemaal niet hoor. de eerste keer is het zenuwachtig afwachten of alles nu wel goed gaat en of alles in orde is.
ik denk zelf dat het met elke echo zo gaat zijn. maar ik ben gelukkig niet de enige die zenuwachtig is voor maandag. de toekomstige meter kan er ook wat van. ik wist dat ze met mij zou meeleven, maar ze heeft net nog geen last van ochtendmisselijkheid. zo erg gaat ze er in mee op.
Laurence
5 September 2008, 12:23
Lol
het is inderdaad altijd een beetje stressen als je naar de dokter moet voor controle of echo. Dat had ik toch.
ka80
5 September 2008, 14:36
Hello!
Ik zit in dezelfde situatie als jij, Ladybug, mijn man wil het weten en ikzelf ben er nog niet echt uit. We hebben nog wel tijd om erover te beslissen. Nog 3 dagen voor je eerste echo!!!! En ik nog 6 dagen!! Laat ons weten hoe het gegaan is he!
Nes, ik woon in Bordeaux, dus dat is wat te ver om voor een echo naar België te gaan en ik ben niet meer ingeschreven in een Belgisch ziekenfonds dus alles zal hier ter plekke moeten gebeuren!
groetjes allemaal!
lady bug
5 September 2008, 15:00
ik kan niet beloven dat ik maandag avond nog iets post, maar dinsdag weten jullie meer
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.