Volledige versie bekijken : opnieuw geen chance :(
Kimmy
19 August 2008, 18:20
hallo,
ik vind het zooo vreselijk, morgen is mijn NOD en ik voel nu al krampen in mijn buik :(. Het zal dus op naar ronde drie zijn. Ik weet dat ik waarschijnlijk nog niet zou mogen klagen maar vind het toch al pijnlijk. Hoe houden jullie die al langer bezig zijn dat vol?? Telkens opnieuw de moed bijeenrapen en zo... ik heb zin om gewoon mijn pil terug te nemen, dan moet ik ook niet tellen!! Het lijkt alsof mensen die hun pil eens vergeten uit lompheid en mensen die per ongeluk zonder condoom vrijen eerder zwanger geraken dan wij...
Sorry, ik heb echt effe frustraties!
hopelijk is er iemand onder jullie die het begrijpt, ook al is het nog maar de tweede keer :(
x
Kimmy, ik versta je wel, ik had het in het begin ook moeilijk en dan zette ik het even een beetje uit mijn hoofd maar nu krijg ik het alsmaar moeilijker. En ik heb enorme frustraties. Maarja, we hebben geen andere keuze dan vol houden zekers?
L@yla
19 August 2008, 19:39
hoi kimmy,
ikzelf ben ook nog maar bezig aan ronde drie en vind het al even frustrerend als jij zegt, alhoewel ik het deze maand wat beter uit mijn hoofd heb kunnen zetten, en ik vind ook dat deze site helpt! bij deze een complimentje aan de oprichters!
enja zoals je zegt iedereen die het niet plant geraakt hup zwanger, weer een kennis van mij 19 en zwanger ze doet abortus zegt ze zo zonder boe of ba dat is dan echt een krop in de keel hoewel zij niet weet dat wij aan het proberen zijn maar toch effe lastig en zoals nes zegt we kunnen wel eens klagen en jammeren maar uiteindelijk kunnen we niets doen tegen de natuur hoe frustrerend het ook is!
dus ja er zijn er wss veel die je verstaan
vele groetjes
layla
ps nes:hopelijk ben je wat wijzer geworden uit je bezoek aan de gyne!
lachkaakje
19 August 2008, 21:42
Hoi,
Ik begrijp jullie helemaal... Ik heb ook zo het idee, dat wanneer iemand niet wil, of niet klaar is, of het niet verdient om zwanger te worden het heel vaak, heel vlug wel is, terwijl dat wanneer iemand er helemaal klaar voor is, en er over droomt vaak veel meer miserie heeft...
Wij zijn bezig aan ronde 7, hopelijk is het nu prijs, ik verwacht mijn nod op 23 augustus... Vingers kruisen, dus dat er geen duiveltjes doorkomen...
Ik moet zelf niet zeggen, van probeer er niet te veel aan te denken, want dat heeft toch geen zin... je denkt er sowieso toch heel erg aan, zonder het te willen... Allee dat is bij mij toch het geval...
Nu ik duim voor ons allen.
groetjes lachkaakje
lady bug
19 August 2008, 21:59
toen ik in ronde 3 ook ni zwanger bleek te zijn was ik vrij teleurgesteld en ik had de hoop op direct zwanger worden opgegeven. maar een maand later was ik toch zwanger. geef de hoop dus echt niet op.
pinkytje
19 August 2008, 22:13
op naar ronde 7 :( :( :(
lotjen
19 August 2008, 22:21
Volgende keer beter klinkt maar flauw zeker pinkytje,
heb deze week gelezen dat er van de 100 koppels,leeftijd tot 30, die om de 2à3 dagen sex hadden na 1 jaar 98 zwanger waren.
ik vermoed dat je in die categorie valt dus,nog een beetje afwachten,en dat komt zeker in orde....
Ik weet niet of het geholpen heeft,maar mij helpt het in ieder geval wel!!!
Knuf Lotte
L@yla
19 August 2008, 23:41
hoi ,
@pinkytje: wat jammer voor je, maar goeie moed voor de volgende keer he!
gr
layla
Kimmy
20 August 2008, 10:51
dank je allemaal :)
helpt om te weten dat je niet alleen bent, é...
ik ben normaal ook niet zo'n negatief ingesteld persoon, moest er gewoon even uit!
intussen zijn de duiveltjes nog niet doorgekomen maar ik voel dat het komt, raar dat ik zelfs nu nog heel eventjes hoop dat het toch prijs is ook al voel ik alle symptomen van de maandstonden. We zijn goed in het onszelf wijsmaken dat er iets is :).
Ik duim met ieder van jullie mee, niet opgeven en toch zoveel mogelijk blijven lachen :)
xxx
Kimmy
Trinity
20 August 2008, 11:29
Hej Kimmy,
Is inderdaad de beste mentailiteit, hoewel niet gemakkelijk. Ben momenteel één dag overtijd, maar negatieve test en voel ook precies of ze elk moment kunnen doorkomen :-). Die negatieve test is een teleurstelling, maar verwachte mij er wel aan. Ach, k moet nu maar proberen van er niet aan te denken en zien wat komt of niet komt......misschien een illusie, maar toch een poging waardig hehe.
Kimmy
20 August 2008, 15:24
alleen is het moeilijk, é, Trinity, om er niet aan te denken :)
ik duim met je mee...
bij mij zijn ze ook nog niet doorgebroken en ik weet niet meer wat ik van mijn lichaam moet verwachten
het voelt half en half alsof ik ze moet hebben maar niet zo hevig als anders - ben ik nu later en is mijn cyclus opgeschoven of moet ik ze straks hebben of zou het toch gelukt zijn, die dingen gaan de hele tijd door mijn hoofd, ik zou beter harder werken eigenlijk :)
succes, é
groetjes,
Kimmy
Trinity
20 August 2008, 18:31
Hier is het niets, til er steeds zwaarder aan hoewel ik weet dat dat niet goed is. Maar jah, zullen dus aan de 5e ronde moeten beginnen. Een half jaar sinds ik gestopt ben met de pil, is niet lang maar lijkt een eeuwigheid.
L@yla
20 August 2008, 21:14
hoi trinity!
wat jammer voor je het is altijd een lastig moment he als ze doorkomen!ik versta je volledig, wij zijn ondertussen 4m bezig wat eigelijk helemaal niet lang is en toch vind ik het ook al een eeuwigheid,het is gewoon een intense periode het proberen zwanger worden maar goeie moed en veel succes voor de volgende keer
gr layla
Hey allemaal, niet opgeven meisjes! Ik weet dat het moeilijk is en eindeloos duurt en vervelend en ambetant enzo is, maar de moed niet verliezen. Op de meest onverwachte manier kan het gebeuren!
Zie naar mij, ik dacht dat het mijn regels wel gingen zijn/waren, maar mis naar het schijnt.
Trinity
21 August 2008, 09:14
Bedankt voor de goeie moed. Vandaag gaat het weer een heel stuk beter :-) k heb wel enorm veel pijn van mijn regels (voor dat mis ik mijn pil hehe), maar k heb er wel terug moed op. Het positieve is dat het nu slechts 36 dagen waren. Nu alleen proberen van mij er niet meer op te concentreren, en dan komt het ooit wel eens;
Kimmy
21 August 2008, 09:48
bij mij zijn ze nog niet doorgebroken maar ik heb wel ongelooflijk veel pijn dus ze zouden echt wel moeten komen.
gisteren mezelf opnieuw niet kunnen inhouden en toch een test gedaan (zo één die tot zes dagen eerder zou kunnen vaststellen), die was natuurlijk negatief en tóch geloof ik het altijd alleen als ik dat beetje bloed zie :).
nu is het zo een kwakkel moment, é: niet aan volgende ronde kunnen beginnen omdat vorige ronde maar niet wil eindigen!
succes allemaal en super bedankt voor reacties waardoor ik voel niet alleen te staan...
x
Kimmy
xena50
26 August 2008, 22:24
ik kan alleen maar zeggen hoe erg ik met jullie meevoel maar ik weet het, het is een schrale troost niet opgeven op naar de volgende en ik duim met jullie mee
lachkaakje
26 August 2008, 22:48
Geef niet op!
Ik had de hoop ook bijna opgegeven, maar wat blijkt, ik ben zwanger! Wij hebben 7 rondes geprobeerd en nu eindelijk...
Ik moet morgen naar de gyneacoloog, ik ben benieuwd, volgens een berekening op internet ben ik 4 weken en enkele dagen... Het is dus nog allemaal heel erg pril, en ik zit er ookwel mee dat er iets kan misgaan... Laten we hopen van niet;... en misschien kan de gyneacoloog me wat geruststellen... Het is vroeg om naar de gyn te gaan, maar ik sta in het onderwijs (kleuter) en dan moet je direct stoppen; dus ik wil wel dat mijn directie een vervanger vindt voor 1 september...
Groetjes lachkaakje en niet opgeven hé!
Laurence
27 August 2008, 10:19
Ik heb het probleem niet gehad van te moeten wachten en zoveel rondes af te leggen,
maar ik wil hier alleen maar zeggen dat ook als een test negatief uitdraait, hij niet altijd de waarheid zegt.
Ik was 2 weken overtijd en de test was negatief. Ik dus maar wachten en na 3 weken was hij positief.
Ik had ook het gevoel dat de duiveltjes elk moment konden opduiken maar het was blijven wachten.
Meiden geef de hoop niet op het komt er ooit wel van. :-)
veerle
27 August 2008, 23:38
Hoi Kimmy en al de rest :-)
Ik heb net de site ontdenkt hier en vindt hier echt wel leuke info!!!
Ook is het leuk om te zien dat het niet bij iedereen van de eerste keer raak is;
ik ben sinds einde juni gestopt met de pil en nog niet zwanger is maar 3 maand
maar toch,....
Moet ik me al zorgen maken of niet ? ik weet het niet :-)
Ach zullen wel zien hoe het loopt zeker?!
Toch weer een deprimerend moment toen ik daarstraks op werk
mijn regels kreeg :-(
Maar ben niet alleen dus zal ik hier vaker zijn voor een praatje :-)
dikke kus iedereen en blijven oefenen ....
XXX:-)
Kimmy
28 August 2008, 10:38
Dag Veerle,
Het is inderdaad bemoedigend om te zien dat mensen die al enkele maanden proberen dan toch ook plots zwanger zijn zodat je weet dat je gewoon een beetje geduld moet hebben, é...
Wij zijn ook eind juni met de pil gestopt! Hopelijk duurt het voor ons beiden niet al te lang.
Zorgen moet je je nog niet maken heb ik hier op het forum wel geleerd! Gewoon blijven proberen en er niet al te veel mee bezig zijn - hoe dat ook moet :).
Succes,
Kimmy
Miek
28 August 2008, 20:41
Hier zit de eerste ronde er sinds gisteren op...
Op naar ronde 2!
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik niet voor de kerst zwanger zal zijn, gewoon om mij zelf niet te erg teleur te stellen, maar nu blijkt uit mijn eerste ronde dat mijn luteale fase maar 7 dagen is. Ik hoop dat dit niet komt door het uitwerken van de pil, want anders zal het niet makkelijk zijn om effectief zwanger te raken...
Hey meisjes, niet opgeven, geduld hebben, ik weet dat het wel moeilijk is!!! Bij mij heeft het 9 maanden geduurd vooraleer ik zwanger was. Dus hou de moed erin
Succes allemaal
veerle
31 August 2008, 11:09
Hoi Kimmy
leuk dat we echt helemaal op hetzelfde tijdstip gestopt zijn :-)
misschien worden we wel op hetzelfde moment zwanger :-)µ
laten we hopen ;-) sinds vandaag zijn mijn regels over dus kunnen
we weer gaan oefenen hihi. Mijn man en ik wilden eerst gewoon stoppen
zonder en geen rekening houden met vruchtbare periode enzo maar,
dat hebben we maar 1 maand gedaan maar, nu willen we er echt voor gaan!!
veel succes nog kimmy en tot van de week :-)
L@yla
31 August 2008, 13:49
hoi allemaal!
dag veerle,
je moet je idd nog geen zorgen maken, ikzelf zit in ronde 4en w8 nu op de duiveltjes! Ik hoop natuurlijk altijd dat ze niet zullen doorkomen maar ben realistisch dat het nog effe kan duren,heb nl 8 jaar de pil genomen!
veel succes ook en welkom hier!
het is altijd leuk om te weten dat nog mensen rond dezelfde periode gestopt zijn!
vele groeten
layla
Mrs O.
1 September 2008, 10:59
Halo iedereen
Ik zit sinds gisterenavond ook in ronde 2, olé... :-)
Het was een beetje een ontgoocheling (vooral vr de husband - die gisteren dan nog verjaarde ook, wat een anticlimax als verjaardagskado... ) mr ik begin met volle moed aan de nieuwe cyclus...
Zijn er nog mensen die net aan de 2de ronde begonnen zijn?
groetjes
Annelies
veerle
1 September 2008, 14:01
hoi layla,
Ik zat ook 10 jaar aan de pil, een vriendin van me zat 8j aan de pil en was na de eerste maand al zwanger
hoewel dit helemaal niet de bedoeling was.... Erg vin ik dat iemand die het dan wel heel erg wil moet dan lang wachten!!! maar ja het zal wel allemaal op zijn tijd komen zeker?! :-)
groetjes xxx
L@yla
1 September 2008, 14:10
hoi veerle,
ja dat kan idd soms ontgoocheld zijn dat iemand die het niet wil of er minder naar verlangt het dan wel vlug krijgt maarja we kunnen er niets aan doen he!1ding weet ik zeker de pil is echt vuilen boel als ik het zo mag zeggen,ben ook niet van plan om ze ooit nog te nemen na een kindje,ga ik iets anders proberen,momenteel moet ik weer wachten,woe moet ik ze normaal krijgen en dan word het de dagen ervoor zo spannend he maar heb al veel krampen dus denk dat het deze maand weer niets zal zijn....
vele groetjes en ik duim voor je mee!
gr
layla
winnie
1 September 2008, 15:43
hey Annelies,
wij beginnen ook aan de tweede ronde. Hopelijk hoeven er niet meer teveel volgen he.
Groetjes
Winnie
veerle
1 September 2008, 16:13
Hoi iedereen,
Vandaag zijn we aan de 4e ronde begonnen:-) Ben echt benieuwd of het deze maand raak gaat zijn!!
We gaan nu wel de 48u regel toepassen... Ik weet nog dat we eind juni zeiden tegen elkaar, we stoppen met de pil en zien wel hoe het loopt, geen dingen uitrekenen en toestanden en 3 maand verder kan het niet snel genoeg gaan :-) ach ja elke keer ik mijn regels krijg is het zo van damn maar langs de andere kant denken we dan oké gewoon verder blijven proberen...we zijn tenslotte nog maar 3 maand bezig... Soms durf ik wel eens subtiel aan andere vragen hoelang het bij hen geduurd heeft en als ik dan zo 4 m, 6m,9m hoor, ben ik weer gerustgesteld :-) groetjes!!!
lotjen
1 September 2008, 16:56
Hallo,
ronde 2 loopt op zn einde,en heb al een hele week overal last van,om knettergek van te worden!
Eigenlijk wil ik hier van genieten,zo van het "zwanger proberen worden",maar dat wordt me gelijk onmogelijk gemaakt!
Ik verwacht niet dat ik zwanger ben,maar natuurlijk hoop ik het wel.
Ik heb trouwens nog nooit iemand gehoord die na de 2e ronde zwanger is...
Bijgeloof? :D
Enfin,ik duim voor iedereen en mezelf!
Liefs Lotte
sunshine
1 September 2008, 17:51
Ik zit in ronde 9, maar het is de allereerste keer dat ik geen symptomen heb, ook niet van aankomende regels ofzo. Ik hoop er zo erg op :-s.
Mrs O.
1 September 2008, 17:52
Ge gaat dat zien Lotte,
gij gaat die 'zwanger na 2 rondes' in gang zetten (whoehoe), en dan kunnen Winnie en ik (en nog anderen natuurlijk) u zeer binnenkort opvolgen :) Zou da ni schoon zijn???
Is dat een deal? LOL
Veel succes, binnen paar daagjes komt er een antwoord, dus ik duim mee met u...
De rest: good luck to all of u, mogen de rondes weinig blijven, en de buikjes dikker worden
toedels
Annelies
mini
1 September 2008, 17:53
Mocht het een troost zijn, ik ken wel een paar mensen die zwanger zijn geworden na twee rondes :D
veerle
1 September 2008, 18:22
Hoi Dames,
Wel raar we verwachten allemaal niet dat we zwanger gaan zijn maar, toch
hopen we er allemaal op :d
TYPISCH?!! hihi vin het echt wel leuk dit forum kan je echt zeggen wat je wil en
krijg je steun van de rest!!! Natuurlijk gaan wij als het raak is het ook de eerste 3 maand tege niemand
zeggen dan zal ik ook blij zijn met dit forum waar ik dan wel her goede nieuws al kan brengen :d
groetjes aan alle hopende toekomstige mama's :-)
sunshine
1 September 2008, 18:26
Ik denk wel dat ik het onze ouders vertel, en misschien nog een vriendin, ik houd dat echt niet vol drie maanden.
veerle
1 September 2008, 18:46
Ja, is ook wel moeilijk om te verzwijgen maar ik ga het toch echt wel proberen:-)
we hebben ook nog tegen niemand verteld dat ik gestopt ben met de pil!
als mensen dan vragen of we nog niet aan kinderen denken zeggen we: maar nee,
veel te druk met het werk en we hebben nog tijd :-) wel raar hoor dan kijken we elkaar aan
en denken we van ze moesten eens weten ;-)
ps hoe krijgen jullie die leuke banners erbij gezet??
sunshine
1 September 2008, 19:01
Klik eens op mijn banner, dan krijg je de site, opzij links kan je daar klikken op 'cyclus banner' en dan vul je de dag in van je laatste regels, hij berekent het, je krijgt een link die je in je profiel moet plakken :-).
veerle
1 September 2008, 19:04
http://www.zwangerschapspagina.nl/cyclus/1/1219788000/cyclus.png (http://www.zwangerschapspagina.nl)
handig wel zo een banner :-)
bedankt voor de info!!!
mini
1 September 2008, 19:13
nu nog naar profiel gaan (bovenaan de pagina), daarna klik op persoonlijkheid (links) en dan plaats je de link in 'handtekening'. *verzenden klikken*
en voila,...nu blijft hij staan en moet je die ni telkens erbij zetten ;)
L@yla
1 September 2008, 20:44
hoi lotjen,ik zie dat je ook op 3/9 je nod moet krijgen,ik ook!
kunnen we samen duimen,pff lastig e al dat wachten ale dat vind ik toch,mijne vent zeg dat ik overdrijf en dat het nooit gaat lukken als ik zo blijf stressen rond dat zwanger worden maar ja ik doe mijn best,de ene keer lukt het de andere keer zoals vandaag:niet
ik duim mee voor iedereen dat we allemaal vlug met een buikje mogen rondlopen!
gr layla
veerle
2 September 2008, 00:35
Hoi dames,
zonet terug van de balletles:-) binnenkort mss ballet met de dikke buik :-)
Ik wou eens vragen wie van jullie dat foliumzuur heeft genomen en wanneer je
er best mee begint??Verhoogt het de kans op zwangerschap of is het gewoon
goed voor de 'baby'??
Groetjes veerle
sunshine
2 September 2008, 11:27
Foliumzuur is goed voor de baby. Het voorkomt een open ruggetje. Ze raden het aan om het te beginnen nemen vanaf je zwanger probeert te raken, het is meest effectief als je het al een maand neemt voor je zwanger bent.
lotjen
2 September 2008, 12:35
Hallo ladies,
zalig om jullie antwoorden te lezen!
mini,ben blij dat jij mensen kent die na de tweede ronde zwanger zijn geworden, ikzelf had het nog nooit gehoord!
En layla,mannen gaan ons nooit begrijpen,want zij voelen niet elk pijntje of kriebeltje,
ik begin alles te aanzien als voorbodes van regels of niet,ken je dat gevoel???
Nog efkes aftellen,en anders vol goeie moed beginnen aan ronde 3,want ik ken wel veel mensen die in ronde 3 zijn
zwanger geworden :D
Veel liefs Lotte
pinkytje
2 September 2008, 12:45
hoi meiden ,
ppfff heb gedroomd vannacht.. was aan het twijfelen of ik het ging vertellen aan jullie,want als je je droom verteld komt die niet uit zeggen ze,maar ook is het ; dromen zijn bedrog??? nu,ik zeg het niet aan men vent,want die zegt dat ik weer aan het hallucineren ben anders :)
ik heb namelijk gedroomd dat ik zwanger was ... ik wil het zo erg :( wat scheelt er toch met me
gisteren gaan shoppen en natuurlijk weer babykleertjes gekocht,heb al een hele kast vol,nog te zwijgen van een kinderkamer van winnie the pooh dat ik gekocht heb 3maand geleden ,toch erg? of niet? hhhmmmzzz ik weet het allemaal niet meer zenne
xxx
mini
2 September 2008, 15:03
Volgens mij loop je iets te snel van de stapel pinkytje. Nuja da's m'n persoonlijke mening. Ik heb ook wel al wat spulletjes in huis, maar dit was omdak ze voor een appel en ei kon kopen van een vriendin. Laat ons zeggen, een buitenkansje :)
Maar anders komt er nog nx in huis, zolang ik niet zwanger ben. Want stel... dat zwanger worden moeilijk gaat, of zelfs niet gaat. Ok, ik weet wel, je moet positief blijven denken, maar ergens blijf ik nuchter.
In ieder geval, mss moet je eens naar de gyné gaan é. En er zitten er wel genoeg in Kortrijk, die van mij zit daar ook ;)
Kimmy
2 September 2008, 15:41
Dag Pinkytje, ik vind het normaal dat je dat wíl doen maar mss moet je zoals mini zegt toch wel een beetje opletten... Je weet nooit dat het niet (snel) lukt en dan zit je met al die spulletjes! En terwijl je wacht word je steeds geconfronteerd met al het materiaal zodat je er nóg meer aan denkt...
Maar natuurlijk: mss is het volgende maand al prijs en dan ben je wel al gesteld natuurlijk :).
succes!
Kimmy
Nes
2 September 2008, 17:51
Hey Pinkytje, ik heb daar toen ook van gedroomd en ik hoopte ook en ik dacht er ook aan. Maar ik ben eigenlijk bang aan het worden dat jij er iets teveel mee bezig bent! Ik weet, er in totaal niet mee bezig zijn is totaal niet mogelijk maar het mag geen obsessie worden he want dan gaat het niet lukken hoor!!! Verzet je gedachten eens.
Grts Nes
veerle
2 September 2008, 18:19
Hey PINKYTJE
Ik droom ook wel soms dat we al een baby hebben maar dat had ik ook wel s toen ik nog aan de pil zat..
Maar ze zeggen toch als je overdag met iets teveel in je hoofd zit dan droom je ervan...
Ik ben gisteren na 6j terug ballet gaan doen en ik heb echt mijn verstand op nul kunnen zetten gedurende 2u en dat was zalig!!!! De werkstress en het zwanger worden was ik heel even vergeten!! Misschien moet je ook een leuke hobby doen om er niet teveel aan te denken!!!
Liefs Veerle
L@yla
2 September 2008, 19:00
hoi pinkytje,
idd mss ben je er iets teveel mee bezig maar ik versta je wel volledig de dag dat ik gestopt ben met de pil had ik al een pyjamatje mee,ik weet het we zouden het beter niet doen want als je het ziet liggen moet je er idd telkens aandenken maar ik ben ook zo
heb nu een klein doosje met 6 of 7 dingen en heb me voorgenomen nu niets meer te kopen voor ik echt zwanger ben!
ik wil het ook zo graag maar het komt wel in orde hoor!
we zullen des te blij zijn als we dan daadwerkelijk de spulletjes kunnen aantrekken
vele groeten
layla
pinkytje
2 September 2008, 19:08
seg misskes...
die dingen die ik heb kosten allemaal samen ng geen 100 euro,kon dat toch niet laten staan :)
ben er SOMS mee bezig ma nie elke dag zenne ,don't worry...
deze ochtend gewoon een zwak momentje :)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
lotjen
2 September 2008, 20:04
Tuurlijk pinkytje,
we mogen er toch mee bezig zijn é? :D
Ik heb ook al een paar spulletjes,en als ik niet zwanger raak doe ik ze zelf wel aan :)
Ik ben er trouwens wel elke dag mee bezig,elke dag schiet het mij wel eens te binnen,als ik bv een
zwangere vrouw zie,of een kindje!
Veel liefs Lotte
pinkytje
2 September 2008, 20:33
dank u lotjen :):):)
blij dat je er ook zo over denkt
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
veerle
2 September 2008, 20:38
Hey PINKYTJE
Dan heb je echt een koopje gedaan :) zoals ik je nu 'hoor praten' ben je er eigenlijk niet
veel meer dan andere mee bezig :) als ik bij mij in de winkel een baby zie kriebelt het ook heeeeeel erg
maar goed dat ik in een ander filiaal sta het vorig filiaal waar ik werkte was naast een babywinkel zwangere vrouwen en baby's genoeg dus:) goed dat ik toen nog niet was gestopt met de pil zou gek worden ervan hihi:)
Hey LOTJEN
morgen de redday???? Zal duimen dat de duiveltjes niet komen :)
succes allemaal
xxx
pinkytje
2 September 2008, 21:27
ja he ,100 euro voor een volledige kinderkamer van winnie the pooh,en die kleertjes die ik koop zijn meestal hele goeikoopkes of eindereeksen,
ik denk dat iedereen die zwanger wil worden gevoelig is voor babykleertjes??!!??!!
:):):):) x x x x x x x x :) :) :) :)
pinkytje
2 September 2008, 21:29
http://www.zwangerschapspagina.nl/cyclus/3/1219269600/cyclus.png (http://www.zwangerschapspagina.nl)
L@yla
3 September 2008, 00:04
hoi pinkytje!
je hebt gelijk iedereen is gevoelig aan babyspullen,wat volgens mij ook heel normaal is als je zwanger wilt geraken,niet teveel mee bezig zijn:sorry dat ik het zeg maar t is echt t stomste zinnetje dat je kan horen als je probeert,ok iedereen zegt het en er zit wel iets in maar ik ben er iedere dag mee bezig,soms meer dan 1 keer,ik geef dat eerlijk toe,het kan ook moeilijk anders,overal zie je kindjes,ik werk er ook bij,mijn kleinste schatje is nu 3maand en ik word er dus iedere dag mee geconfronteerd,meestal kan ik er goed mee overweg,enkel als ik dan mijn regels krijg heb ik het efkes 2 dagen iets moeilijker maar ik ben optimist en als die kleintjes dan zo liggen te lachen dan denk ik ooit heb ik er ook zo eentje en dan word ik weer vrolijk! dus je mag gerust al eens iets kopen en lotje zelf aandoen,wel grappig maar hehe beetje te klein he
gr
layla
pinkytje
3 September 2008, 11:40
ja vind ik logisch dat je daar (on)bewust mee bezig bent,das toc normaal als je echt iets wilt :)
succes iedereen !!!
xxx
katrientje
3 September 2008, 11:56
Je hebt gelijk hoor Pinkytje! Het is echt niet te doen om er niet aan te denken... Toch probeer ik mij er niet teveel op te focussen. Je mag er aan denken, maar niet beginnen piekeren. Want dan ga je stress krijgen en dat slaagt allemaal op je lichaam. Die fase komt ook nog wel bij jou hoor, en dan ben je plots zwanger! Je zult wel zien! Ik heb er mij al bij neergelegd dat ik moeilijk zwanger zal worden, en van ene kant vind ik dat ongelooflijk erg, maar van de andere kant denk ik : " niet te gehaast katrien, je komt er wel " misschien is dit een teken dat men lichaam er nog niet klaar voor is?
Ik weet soms niet goed meer wat denken. Van de ene moment denk ik dat ik stop met de mmm als de hormonen nu weer niet werken, en de andere moment dat denk ik van dat ik er nu mee bezig ben, en er dan ook mee verder zet...
We zullen wel zien, maar ik ben toch serieus teleurgesteld in de natuur hoor... Gelukkig zijn er nog genoeg methoden om ons te helpen, vroeger was dit allemaal uit den boze geweest.
Groetjes
Mrs O.
3 September 2008, 12:33
Hey lotte !!!
Is er al nieuws ivm met uw 2de ronde??? ben aan het duimen he...
grtz
annelies
L@yla
3 September 2008, 12:39
ook weer niets, op naar ronde 6:(
van al die tijd heb ik het er nu het meest moeilijk mee,ben zo teleurgesteld,morgen is mijn papa jarig en k wou hem graag een leuk cadeau geven,k heb ook altijd gedroomd van een kindje in de maand mei,dat lukt nu ook al niet meer
gr van triestige layla
Kimmy
3 September 2008, 13:47
dag pinkytje,
ah, zo erg is dat inderdaad niet :)
ik zag je al voor mij met in elke hoek van elke kamer van je huis babyspulletjes ;).
Layla, dat idee had ik ook! ik wou zo graag in mei een kindje (dan nog liefst op onze eerste huwelijksverjaardag) maar dat kan dus inderdaad niet meer en een jaar wachten zit er ook niet in ;).
niet al te triest zijn! juni is ook een mooie maand ;)
groetjes
kimmy
lotjen
3 September 2008, 19:18
Hey ladies,
tot op dit moment nog steeds niet ongesteld,1dagsken overtijd is niet veel,maar het is een begin é!
nog een paar dagen wachten(als ik het kan uithouden)en dan testen,kan al bijna niet meer wachten!!!
Heb wel geen zin om elke maand vanaf de eerste dag al te testen,zou wat te kostelijk worden,vandaar even
afwachten! Heb allerlei kwaaltjes en klachtjes die op en regels en zwangerschap zouden kunnen wijzen,
dus daar ga ik absoluut niet op voort,voor mijn eigen geestelijke gezondheid!!!
Veel liefs Lotte
Nes
3 September 2008, 19:40
Ik hoop voor jou dat je zwanger bent lotjen, ik duim voor jou.
En ik duim ook voor alle anderen die dat nog niet zijn.
mini
3 September 2008, 20:04
zwangerschapstest hoeft helemaal ni zo duur te zijn :)
Als je beetje rondkijkt op internet, heb je er al gauw 9 voor 17 euro. Mss kan je ze samen kopen met iemand en delen hé?! ;)
En ja ze zijn betrouwbaar, op andere forums wordt er toch veel "reclame" voor gemaakt :)
L@yla
3 September 2008, 20:44
Hoi kimmy en alle anderen ook
idd juni is ook een mooie maand dus ik hoop op volgende maand en lotjen ik duim ook mee,en een vraagje:ik kreeg van een zekere caroline een mailtje of ik niet wil meewerken aan een reality reeks rond zwanger geraken,heeft iemand van julie dit ook gekregen en wat denken julie ervan
gr
layla
veerle
3 September 2008, 20:56
Hoi ladies:)
Ik ben toch een kieken:) ik zit nu in ronde 4 ipv ronde 3 ik ben eind mei gestopt met mijn pil.
Dacht echt eind juni maar, mijn vriendin is eind juni bevallen en die dag heb ik voor het eerst mijn regels gekregen zonder de pil...
Wie is er in de 4e maand zwanger geworden????
xxx
Mrs O.
4 September 2008, 10:38
Hey Layla,
ik, heb ook een mailtje gehad van die caroline... Idd iets met videoreportages...Nu, wat er met die video's gedaan wordt weet ik niet mr ik zie dat persoonlijk niet echt zitten, heb er ook niet op gereageerd, want ik ben vrij hard bepraatbaar en dan zeg ik uiteindelijk weer 'ja' , met alle gevolgen vandien...
Weet jij beter waar het juist over gaat?
greetz
L@yla
4 September 2008, 12:49
hoi Mrs O,
ik heb gereageerd en om meer uitleg gevraagd,de beste reportages zouden dan in een reeks op vitaya komen,want mijn ventje dus helemaal niet ziet zitten,ik denk zoiets als babyboom maar dan over zwanger geraken
gr
layla
Mrs O.
4 September 2008, 13:05
helaba
haha, we kunnen beroemd worden :-)
hmmm... ik zie da toch ni echt zitten ze... heb vrij grote cameravrees trouwens...
Uw ventje dus ook ni, en gij? zou gij da leuk vinden??
Wij willen het trouwens vr ons houden dat we aan het proberen zijn, dus een eventuele reportage op Vitaya zou dan ni zo subtiel zijn he LOL :)
groetjes
annelies
mini
4 September 2008, 16:03
Hier van't zelfste, heb ook ne mail gehad en ga der eerlijk gezegd ook ni op reageren :)
Ik wil ni mee mijne kop op den tv komen...
Wetende da m'n schoonouders naar vitaya kijken... die mogen dus nx weten é :D
lotjen
4 September 2008, 19:31
Hey Ladies,
ja mini,ik weet dat je goedkopere testen kan kopen, maar ik ken de lengte van mn eigen cyclus nog niet zo goed,waardoor ik voor hetzelfde geld
nog een week te vroeg zou kunnen testen. De apothekeres zei trouwens dat een dag nadat je ongesteld zou moeten nog te vroeg is om te testen,
en die liep zelf met een dikke buik rond. Ze vertelde dat ze pas na een week pos. teste... Dus daarom dat ik geen zin heb in teleurstelling,ik zie wel wat er komt,volgende week donderdag ben ik van plan te testen...Wat niet wegneemt dak het spannend vind!
En nu maar hopen dat ik niet terug een cyclus heb van 68 dagen :/
Veel liefs Lotte
sunshine
4 September 2008, 19:53
Nog steeds niets... ik heb ook een licht gevoel dat het niet voor direct is ook. Normaal als ik mijn regels krijg heb ik veel krampen dagen op voorhand, wat ik wel heb is zweten als ik wakker word, dat heb ik ook soms als ik mijn regels moet krijgen, maar voor de rest heb ik niets, helemaal geen pijn, alleen doodmoe...
Spannend!
lotjen
4 September 2008, 19:58
Heyla,
Heb jij al een test gedaan sunshine? of ken je je cyclus ook nog niet zo goed? (als ik :))
Veel succes miss!
Veel liefs Lotte
sunshine
4 September 2008, 20:04
Ja heb een test gedaan maar die was negatief. Ik ken wel mijn cyclus, normaal 28-29 dagen, maar was de laatste maanden wat onregelmatig dus dat geeft wat onzekerheid.
Mrs O.
5 September 2008, 11:44
Hey lotte en sunshine
Ik zit met spanning mee te volgen :)
Ik hoop echt voor jullie dat jullie binnen enkele daagjes positief testen...
ik duim vr jullie...
groetjes
Annelies
Laurence
5 September 2008, 12:13
Ik duim ook voor jullie.
Het is hier wel spannend hoor.
mini
5 September 2008, 15:37
Jammer sunshine, maar mss is het toch nog te vroeg é ;)
Nu is het beter om nog een paar dagen te wachten en dan eventueel een nieuwe test of desnoods langsgaan bij de HA
lotjen
5 September 2008, 22:21
Hallo ladies,
nog steeds geen regels,maar eigenlijk voel ik ook nx speciaal,behalve mn tepels die gevoelig zijn,en een vervellend gevoel aan de
zijkant van mn borsten,en nu en dan steken aan de zijkant van mn onderbuik...Allemaal dingen die evengoed kunnen duiden op
ongesteld worden...
Ik ben al van eind mei gestopt met mn pil,zou het nog steeds ontpillen zijn... Al die vragen,en zo weinig antwoorden :)
Sunshine,veel succes é,ik duim voor je mee!!(duim,duim,duim)
veel liefs Lotte
veerle
5 September 2008, 22:28
hey lotjen,
ik ben ook einde mei gestopt met de pil maar, ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van het ontpillen
dus ik zou het niet weten :)
ik duim voor je dat je zwanger bent!!! wanneer ga je testen??
veerle
xxx
L@yla
6 September 2008, 12:43
hoi lotjen ik duim ook mee!
gr
layla
pinkytje
6 September 2008, 13:48
slecht nieuws
mijn vriend en ik zijn uit elkaar voor verscheidene redenen
dus de trouw is afgelast,tzou wel moeten lukn dak zwanger ben e !!!!!!
tja men mama eeft al gezegd dak weer na huis mag gaan,zwanger of nie,zou et van men leven nie laten weghalen !!!!
miserie ten huize pinky
Laurence
6 September 2008, 16:25
Oei, dat is inderdaad niet zo'n goed nieuw.
Wel lief van je mama dat je terug bij haar mag intrekken.
Doortje
6 September 2008, 17:28
pinkytje veel sterkte he !
karen
7 September 2008, 12:11
Hallo iedereen,
Het is de eerste keer dat ik eens een kijkje op het forum kwam nemen en ik besloot om dadelijk te reageren omdat ik in zeer veel verhalen mijn verhaal herkende. Even wat meer over mezelf, ik ben een meid van 25 jaar en ben al meer dan 10 jaar bij mijn huidige vriend. Wij dachten al enige tijd aan kinderen en op 28 mei hebben we besloten om met de pil te stoppen. Ik had verwacht dat ik redelijk snel zwanger zou zijn maar tot op vandaag nog altijd niet. Het zit zelfs zo dat ik in de periode van mei tot nu nog maar 1 enkele dag bloedverlies heb gehad. Dus ik maak mij wat zorgen. Heb vorige maand een afspraak bij de gyn gemaakt maar het vroegste dat ik daar terecht kon is half oktober. Dus nog even afwachten. Heb het de laatste 2 maanden zeer moeilijk als ik mensen in mijn omgeving zie die zwanger zijn en merk ook aan mezelf dat ik daar jaloers op reageer. Ik hoop dat ik snel zwanger zal zijn. Zijn er nog personen die zich in mijn verhaal herkennen?
Hou jullie op de hoogte
Groetjes
veerle
7 September 2008, 15:02
Hoi pinky!!!
Heel veel sterkte !!
dikke kus!!!
xxx
lotjen
7 September 2008, 15:52
Hey ladies,
oei pinkeytje,da meen je niet... das echt wel slecht nieuws,veel sterkte meisje!!!
Hier nog niet veel verandering,nog steeds aant wachten op de duiveltjes:D
Maar het zal wel nx zijn,want ik heb zogoed als geen kwaaltjes... Dan maar hopen dat ik ze snel krijg!
Hoelang mag een cyclus eigenlijk duren om goed te zijn?
Geniet van jullie zondag mensen!!!
Veel liefs Lotte
veerle
8 September 2008, 00:06
hoi dames,
vorige week heb ik mijn regels gehad maar,
nu heb ik deze week ook al enkele dagen zo
een gevoel in mijn buik alsof mijn regels gaan komen...
Niet zo constant maar zo af en toe lijkt het zo.....
Wat kan dat zijn??!!!
sunshine
8 September 2008, 10:06
@Lotjen: wanneer ga jij een test doen? Ik weet het ook nog steeds niet, maar ik heb nog wel altijd het gevoel dat ik toch zwanger ben, ook al heb ik zo goed als geen symptomen. Bij mijn regels heb ik er altijd heel veel, dus misschien is dat een goed teken.
sunshine
8 September 2008, 16:21
Ik heb getest (ik kon het niet houden) maar 't is weer negatief. Toch heb ik niet het gevoel dat ik mijn regels ga krijgen. Ik heb wel af en toe een beetje krampen sinds vorige donderdag maar niet zoals ik ongesteld moet worden. Zou dat kunnen dat het nog altijd te vroeg is om te testen?
lotjen
8 September 2008, 18:18
Hey sunshine,
het kan natuurlijk zijn dat je een late eisprong hebt gehad,of dat je gewoon niet genoeg hcg afgeeft in je urine...
Maar aangezien je nu 6 dagen overtijd bent,zou het kunnen dat je effectief niet zwanger bent,nu moet je er gewoon van uit gaan dat
het niet zo is,en mocht je ze binnen een week(ik weet het klinkt lang é) nog niet hebben zou ik nog eens testen...
Ikzelf ga ook lang genoeg wachten,al was het maar om teleurstelling te vermijden!!!
Hoelang ben je eigenlijk al aan het "proberen"?
Veel liefs Lotte
Nes
8 September 2008, 19:16
Sunshine,
wacht nog een weekje af en moest je dan je regels nog niet hebben en ook niet zwanger zijn zou ik toch maar eens naar de gyne gaan hoor.
sunshine
8 September 2008, 19:20
@Lotjen: het is de tiende maand dat we proberen, en het is de eerste keer dat ik zoveel overtijd ben en geen symptomen heb. Mijn eisprong kan idd later geweest zijn maar ik heb dat de laatste twee jaar wel nooit meer gehad. Maar ben wel op reis geweest dus het kan wel.
Als ik volgende week mijn regels nog niet heb en negatief test ga ik idd bloed laten trekken. Zucht, das heel irritant zo niets weten.
Kimmy
8 September 2008, 19:26
slecht nieuws
mijn vriend en ik zijn uit elkaar voor verscheidene redenen
dus de trouw is afgelast,tzou wel moeten lukn dak zwanger ben e !!!!!!
tja men mama eeft al gezegd dak weer na huis mag gaan,zwanger of nie,zou et van men leven nie laten weghalen !!!!
miserie ten huize pinky
zo erg voor je Pinkytje!!
ik hoop dat je hier snel uitgeraakt...
groetjes
Kimmy
Kimmy
8 September 2008, 19:27
Hallo iedereen,
Het is de eerste keer dat ik eens een kijkje op het forum kwam nemen en ik besloot om dadelijk te reageren omdat ik in zeer veel verhalen mijn verhaal herkende. Even wat meer over mezelf, ik ben een meid van 25 jaar en ben al meer dan 10 jaar bij mijn huidige vriend. Wij dachten al enige tijd aan kinderen en op 28 mei hebben we besloten om met de pil te stoppen. Ik had verwacht dat ik redelijk snel zwanger zou zijn maar tot op vandaag nog altijd niet. Het zit zelfs zo dat ik in de periode van mei tot nu nog maar 1 enkele dag bloedverlies heb gehad. Dus ik maak mij wat zorgen. Heb vorige maand een afspraak bij de gyn gemaakt maar het vroegste dat ik daar terecht kon is half oktober. Dus nog even afwachten. Heb het de laatste 2 maanden zeer moeilijk als ik mensen in mijn omgeving zie die zwanger zijn en merk ook aan mezelf dat ik daar jaloers op reageer. Ik hoop dat ik snel zwanger zal zijn. Zijn er nog personen die zich in mijn verhaal herkennen?
Hou jullie op de hoogte
Groetjes
dag karen,
misschien dat je je berichtje beter in een nieuw onderwerp zet (vb. bij het onderdeel waar iedereen zich kan voorstellen).
Want er zijn zeker mensen die zich in je verhaal erkennen en je willen steunen maar hier staat je berichtje een beetje verloren midden in een post.
Groetjes
Kimmy
L@yla
8 September 2008, 22:42
@pinkytje:wat erg voor je,veel sterkte meid!
@veerle:die pijn in de onderbuik: mss is het je eisprong die eraan komt!ik voel dat ook altijd een week ervoor,dus klussen maar!
@sunshine:ik duim voor je mee,na al die tijd,ik hoop het voor je
gr layla
L@yla
8 September 2008, 22:53
hoi karen,
welkom hier,ik ben net als jij gestopt in mei,wel in het midden,dus zit al in ronde 5,ik denk ook soms waarom duurt het zo lang
maar in feite is het nog niet lang dus moeten we positief blijven denken!
vele gr
layla
lady bug
9 September 2008, 15:44
pinkytje: erg sneu voor je. ik hoop dat je/jullie er snel uitkomen. in ieder geval veel sterkte
Llady Bug
lotjen
10 September 2008, 13:05
Hellow Ladies,
vanmorgen een testje gedaan ( ik kon mij dus niet meer inhouden,typisch é)
en jawel positief,ik kan het bijna niet geloven,maar ik ben blijkbaar zwanger,maar ik ga nog niet juichen,
eerst vanavond bloed gaan laten afnemen!
Het was wel een licht lijntje,maar ik moest op het moment dat ik getest heb eigenlijk niet echt
naar het toilet,en heb me dus een beetje geforceerd,enfin,hopelijk weet ik morgen of overmorgen meer!
Spannend!!!
Veel liefs Lotte
sunshine
10 September 2008, 14:50
Een heel dikke proficiat! Ik had het gevoel al de hele tijd dat je zwanger was. Ik wist niet waarom maar had dat gevoel. Geniet ervan!
Kimmy
10 September 2008, 17:55
Hellow Ladies,
vanmorgen een testje gedaan ( ik kon mij dus niet meer inhouden,typisch é)
en jawel positief,ik kan het bijna niet geloven,maar ik ben blijkbaar zwanger,maar ik ga nog niet juichen,
eerst vanavond bloed gaan laten afnemen!
Het was wel een licht lijntje,maar ik moest op het moment dat ik getest heb eigenlijk niet echt
naar het toilet,en heb me dus een beetje geforceerd,enfin,hopelijk weet ik morgen of overmorgen meer!
Spannend!!!
Veel liefs Lotte
gefeliciteerd Lotte!!
geniet ervan...
x
L@yla
10 September 2008, 18:15
hoi lotte!
wat super voor je!geniet ervan
dikke zoen
layla
L@yla
10 September 2008, 18:18
en dan heb ik ook nog een vraagje,
ik had dus vorige woensdag mijn nod, tem zaterdag zoals meestal bij mij 4 dagen en dan heb ik vanaf maandag tot nu nog altijd bruinverlies,heel raar weet iemand soms wat het zou kunnen zijn
gr
layla
Nes
10 September 2008, 18:25
Hey layla, ik denk dat het je nod zou kunnen zijn die nog niet volledig regelmatig is.
De eerste maanden toen ik gestopt was met de pil waren mijn nods altijd regelmatig met dezelfde duurtijd, na een paar maanden ben ik echt onregelmatig geworden en was het echt moeilijk te volgen.
Heb je je nods hard gehad? En dat bruinverlies, was dat constant of zo eens een dag wel en dan weer een dag niet? Want dat waten mijn laatste regels en wat bleek? Ik was zwanger.
Laurence
10 September 2008, 19:22
Hey Lotte,
dikke proficiat. Je hebt toch nog een lange tijd kunnen wachten zonder te testen. Ik zou het zolang niet kunnen uithouden.
L@yla
10 September 2008, 19:41
hoi nes,
bedankt voor je reactie,ik heb mijn regels idd redelijk hard gehad en dat bruinverlies is nu al sinds maandag,iedere dag iets maar niet zo enorm veel dus weet niet goed wat het is,mss zoals je zegt onregelmatig,zwanger zou ook wel heel leuk zijn maar daar durf ik niet op te hopen aangezien ik niets van kwaaltjes heb
gr
layla
veerle
10 September 2008, 20:46
Hoi Lotjen
Ook al is het een licht streepje het is positief eh je kan niet licht zwanger zijn hé;)
hihi alvast een superdikke proficiat en hopelijk mogen er nog vele je voorbeeld volgen
hier op het forum!!
ps: hoelang was je met de pil gestopt??
(raar dat je zo kan meeleven met mensen die je niet kent!!;))
xxx
veerle
L@yla
11 September 2008, 18:49
hoi allemaal,
heel raar net men regels achter de rug,nog altijd dat bruinverlies en ongelooflijk veel mijn in de borsten raar maar kan je dat ook hebben als de eisprong eraan komt,want anders weet ik niet wat het is, wel grappig mijn beste vriendin is ook zwanger,ik ben heel erg blij voor haar maar hoop dat ikzelf ook niet telang meer moet wachten!
dus nu zit ik tussen 2 beste(zwanger)vriendinnen:)
gr
layla
sunshine
11 September 2008, 19:49
Bij mij blijft het toch ook heel raar hoor, ik heb nog altijd mijn regels niet en ik heb ook niet het gevoel dat ze zullen komen. Bovendien ben ik de afgelopen twee jaar nog nooit zoveel over tijd geweest, ik houd mijn cyclus al bij van mei 2006 om te kijken hoe regelmatig ik was (ik heb nooit de pil genomen) en het minst was 26 dagen en het meeste 34 (maar al lang geleden) en ik zit nu aan dag 36. De maanden dat we proberen was het minste 26 dagen en het meeste 31, en het zijn uitschieters want het zijn de enige, de andere keren was het exact 28. Mijn eisprong véél te laat kan ook niet echt als ik zwanger zou zijn, want na dag 14 hebben we niets gedaan en een zaadcel leeft maar drie dagen, dus ik kan ten laatste op dag 17 zwanger geworden zijn, dat zou nu een week over tijd zijn. Ingewikkeld hé. Ik wou dat ik een positieve test of mijn regels had, ik vind die onwetendheid vré ambetant.
veerle
11 September 2008, 22:57
Hoi dames
Ik heb mijn meest vruchtbare dagen achter de rug en we hebben ons best gedaan;)
Nu mogen de andere dagen snel omvliegen zodat de maand om is
en hopelijk mijn regels niet gaan komen :)
Worden er wel veel mensen zwanger in de 4e maand???
L@yla
12 September 2008, 09:22
hoi veerle,
we duimen voor je mee!
er zijn altijd mensen die in de 4de ronde ook zwanger zijn,dus ik hoop dat voor jou ook!
vele gr layla
lady bug
12 September 2008, 11:04
Hoi dames
Ik heb mijn meest vruchtbare dagen achter de rug en we hebben ons best gedaan;)
Nu mogen de andere dagen snel omvliegen zodat de maand om is
en hopelijk mijn regels niet gaan komen :)
Worden er wel veel mensen zwanger in de 4e maand???
bij mij was het dan toch raak :)
ka80
12 September 2008, 15:19
Hey Sunshine!! Hoop dat je het snel weet maar jouw verhaal lijkt op dat van mij en ik bleek zwanger te zijn (en ben het nog altijd trouwens). Inderdaad, die onwetendheid is echt niet leuk! Veel geluk! (ik had wel eerst een negatieve test dus je kan best nog wat wachten of meerdere tests doen)
groetjes
Ka
sunshine
12 September 2008, 15:38
Ik heb vandaag mijn bloed laten trekken, weet vanavond de uitslag. Maar ik denk dat het negatief gaat zijn, ik heb sinds enkele uren echt regelpijn. We zien wel. Ik ga al blij zijn als ik het gewoon weet.
L@yla
12 September 2008, 15:58
hoi sunshine, ben blij voor je dat je het vnv weet is het dan goed of slecht je weet het dan tenminste he
natuurlijk hoop ik voor jou dat het goed nieuws is
vele gr
layla
Laurence
12 September 2008, 16:15
We blijven duimen Sushine
sunshine
12 September 2008, 16:59
Das lief :-)
Nes
12 September 2008, 17:52
Sunshine, ik duim voor jou, je bent nu toch al een tijdje overtijd he!!! Laat ons iets weten he want ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Grts Nes
mini
12 September 2008, 21:06
en al nieuws ondtss?
sunshine
13 September 2008, 21:39
was negatief...
L@yla
14 September 2008, 07:35
sunshine, wat jammer voor je!
maar het lukt wel! het lange wachten word zeker nog beloond ik duim mee voor de volgende!
gr
layla
mini
14 September 2008, 13:28
Jammer sunshine :(
Maar zoals L@yla, 'k duim mee voor de volgende ronde :)
veerle
15 September 2008, 00:31
Hoi Lady bug,
fijn te horen dat het bij u ook in de 4e ronde raak was
ik blijf hopen dat het deze keer gelukt is ;)
hoop doet leven zeker?!!
Groetjes!!
L@yla
15 September 2008, 13:57
hoi veerle,
ik duim mee!
ikzelf vind dat altijd de leukste periode tss eisprong en afwachten omdat je dan altijd hoop hebt!
ik wens je veel succes
gr
layla
veerle
15 September 2008, 15:50
Hoi Layla,
is ook best een spannende periode maar, die duurt toch altijd zooooo lang :)
man man toch ik hoop echt dat ik geen maanden moet wachten
om zwanger te worden want ik wordt nog s zot van dat wachten :)
xxx
veerle
15 September 2008, 18:44
Vandaag is een speciale dag :)
Heb zonet mijn eerste pilletje foliumzuur binnen:)
Weer zo een mijlpaal in de geschiedenis van het zwanger worden!!
Ik zou nu al willen testen :) maar ik ga braaf afwachten of de duiveltjes al dan niet gaan komen deze maand!!
Nog een paar dagen tanden bijten dus!!
groetjes!!
xxx
Laurence
16 September 2008, 09:40
Geduld is een mooie gave zeggen ze altijd, maar niet altijd gemakkelijk als je zo naar iets uitkijkt.
Bij mij raakt mijn geduld ook stilletjaan op. Wij willen aan ronde 1 beginnen, maar het is nog wachten op de duiveltjes. ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vervelend.
Ik voel dat ze moeten komen, maar er komt niks. En dan nog die buikpijn, gewoon om zot van te worden.
sunshine
16 September 2008, 12:02
Ik ben dan wel niet zwanger, maar toch iets positief uit de bloedtest gekomen. Ik ben immuun tegen toxoplasmose :-).
mini
16 September 2008, 13:04
Allez da's toch nog goed nieuws Sunshine.
Ik heb die test ook al laten doen, via de gyné, samen met uitstrijkje enzo. Maar ik heb geen nieuws gekregen en toen had de gyné gezegd, geen nieuws is goed nieuws. Alleen twijfel ik betreffende die toxoplasmose. Zou hij dat pas zeggen als'k trgga?!
'k Vind het zo raar om zelf achter die uitslag te bellen. Want toen ik daar zat, belde er een ongeruste vrouw. En toen zei de gyné; geen nieuws was toch goed nieuws, ni?! :s
Nes
16 September 2008, 18:28
Ja mini, moest mijn gyné zo reageren zou ik direct een andere nemen!!!!!
De mijne zou kijken en het me zeggen en me gerust stellen. Wat een gyné toch moet doen! En ik belde om de haverklap voor de onnozelste dingen en ik heb altijd een antwoord en uitleg gekregen.
Ik zou toch eens nadenken om te veranderen van gynè, nu je nog niet zwanger bent is dat nog gemakkelijk. Alé dat is mijn mening he.
Er zullen nog vele vragen komen en als je altijd zo moet twijfelen om te bellen en dan uiteindelijk geen antwoord te krijgen. Als je zwanger bent is dat dus totaal niet goed voor je kindje, je moet rustig zijn en niet piekeren.
Gtrs Nes
mini
16 September 2008, 23:23
Mja ik voel me eigenlijk wel redelijk op m'n gemak bij m'n gyné, raar maar waar. Hij kon me gerust stellen bij de onderzoeken, maakte af en toe een grapje :)
Ik denk dat hij een beke geïrriteerd was door die vrouw, aan z'n reactie te horen, leek het al de eerste keer niet dat ze belde voor een uitslag, die goed was.
Nuja... Als'k dan naar m'n vriendinnen luister, (die gaan blijkbaar naar dezelfste) dan boffen die ook wel serieus met die gyné :)
Laurence
17 September 2008, 10:29
Misschien had hij gewoon een slechte dag toen. De mijne heeft dat ook wel eens.
Maar ik krijg wel altijd antwoord op mijn vragen.
mini
17 September 2008, 11:09
Ja kan ook :)
Mja bij mij had hij gewoon gezegd, geen nieuws is goed nieuws, maar nu twijfel ik of dat ook inhoudt betreffende toxoplasmose en dergelijke. Ohja... 'k zal hem eens opbellen, dan weten we dat ook :)
Laurence
17 September 2008, 11:40
Dat zou ik ook doen.
Ik moet hem vrijdag bellen voor de resultaten van alle onderzoeken die ze hebben gedaan.
Ik ben benieuwd of ze er wijzer uit geworden zijn. Ben ook een beetje bang voor de resultaten.
Maar ja, nu kan ik niets anders doen dan wachten tot vrijdag.
Miek
27 September 2008, 17:41
Hier ook weer naar de volgende ronde... duiveltjes zijn vandaag doorgebroken!
Op naar ronde 3...
veerle
28 September 2008, 14:10
Hoi ladies
Het weekend loopt weer op zijn einde weer een verassend weekend voor ons...
een goed bevriend koppel van ons is zwanger!!! Echt een surprise, het is echt een koppel
waarvan we dat nu nog niet hadden verwacht!! wonen nog allebei thuis, hun appartementje is in
de bouw en ze gaan nog heel vaak (meestal apart) op stap... Mijn man en ik vonden het heel raar
maar we zijn superblij voor hun!!! Hopelijk kunnen wij snel een speelkameraadje maken voor
hun kleintje :)
De duiveltjes zijn voorbij dus kunnen we weer 'klussen' :)
groetjuuusss
xxx
Kimmy
28 September 2008, 23:35
Succes in je vijfde ronde Veerle!!
fijn van die vrienden van je... hopelijk kan jij hen ook snel verrassen moet goed nieuws ;)
groetjes,
Kimmy
veerle
29 September 2008, 15:39
hoi
Ja ik begin toch stilaan de moed te verliezen :s
ik heb altijd zo een dip als de duiveltjes geweest zijn!!!
Ik gok dat ik pas vanaf een maand of 7 prijs ga hebben.
Ik zou graag mijn ventje voor zijn 30 e verjaardag een leuk kado geven :)
Hij is wel pas in december jarig:) maar eerder is natuurlijk beter dan krijgt hij
een pré verjaardagskado :)
xxx
veerle
3 October 2008, 20:37
hey kimmy,
dit onderwerp is voor u nu niet meer
van toepassing hé :)
veel succes met de zwangerschap, en ik hoop dat ik
snel u vb mag volgen :)
xxx
L@yla
4 October 2008, 15:19
hoi veerle,
ik lees dat je een dipje hebt,daarom kom ik je even opbeuren!
je zal wel eens prijs hebben hoor,in december is ook mijn verjaardag dus zou het ook heel leuk vinden moest het dan aan ons zijn maar ik heb me nu voorgenomen,niet meer tellen en niets meer uitrekenen,gewoon alles zijn gang laten gaan en me concentreren op iets anders want gisteren geraakte ik aan de praat met iemand toevallig gynecologe,puur toeval.... zei zij meisje hoe harder je ermee bezig bent hoelanger het op zich zal laten wachten,dus zal ik dan die raad maar opvolgen!
dus kop op en ik geniet nu volop van wat dan mss niet meer kan...
gr en goed weekend allemaal
layla
winnie
4 October 2008, 15:29
Hey,
k volg dit forum al een tijdje en t is toch wel vreemd hoe je meeleeft met mensen die je eigenlijk niet kent. Wat vooral opvalt is de "babyboom" de laatste weken. Veel succes aan iedereen!
Maar eigenlijk kan ik mezelf niet meer goed volgen. We zijn aan het einde van de tweede ronde en normaal hadden de duiveltjes vorige week moeten doorbreken. Maar ik had alleen vorige week zondag bloedverlies, 1 dagje maar. Nadien niets meer. Deze week opnieuw 1 dagje bloedverlies. Het is nu wel zo dat ik de laatste 3 weken 2 keer naar het buitenland moest met de vlieger. Zou het kunnen dat dit ervoor zorgt dat ze niet doorbreken? Ik denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben, want ik heb niets van kwaaltjes. (en aangezien ik zo een kleinzierig persoon ben, zou ik verwachten dat ik enorm misselijk zou zijn :) ). Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft, of een verklaring heeft? Want ik word helemaal zot omdat ik mijn eigen lichaam niet meer snap
Groetjes x
veerle
4 October 2008, 20:22
Hi Mini,
Geen idee wat dat kan zijn :)
Misschien moet je een van deze dagen toch eens een testje kopen??
Dan ben je zeker....
Zal voor je duimen :)
xxx
L@yla
4 October 2008, 21:12
hoi winnie,
mss was dat beetje bloed wel een innesteling,of mss zijn het je regels maar zijn die beetje vervormd omdat je twee vliegreizen achter de rug hebt,ik zou ook net zoals veerle zegt,gewoon eens een testje doen,dan weet je zeker
gr
layla
L@yla
6 October 2008, 00:55
hoi allemaal,
vandaag een lange dag gewerkt, en heel raar ben bruin-donkerrood bloed verloren,nod is het niet meer zou begod niet weten wat het is iemand een idee?
Vele gr en een prettige werkweek
layla
Laurence
6 October 2008, 09:50
Geen flauw idee L@yla. Ik heb mijn eisprong net achter de rug en ik heb ook een beetje bloedverlies. En ik heb ook geen flauw idee wat het is.
Voor een innesteling is het nog wat vroeg zeker?
Ik heb mij dit weekend laten pendelen door een vriendin. Zij zei dat ik zwanger wordt in oktober van 2 meisjes en 1 jongen.
Dat belooft als dat uitkomt. Ze kon mij wel niet zeggen of alles goed ging verlopen. Maar echt erin geloven doe ik niet. We zien wel wat er komt. :)
L@yla
6 October 2008, 20:12
hoi laurence
zoals je zegt bloedverlies komt soms bij de eisprong,dan is dat ook wel de eerste keer bij mij,vorige maand dacht ik dat ik mijn eisprong de 17de had maar blijkbaar klopte dat niet en heb ik hem vroeger gehad,morgen eens een ovutestje gaan halen,wat leuk dat je gependeld hebt,ik hoop ook voor je dat het klopt wat ze zegt,weer een meerlijk is daar bij julie veel kans op toch?
Ik duim mee dat ze gelijk krijgt!een vriendin van mij is een tijd geleden naar een waarzegster geweest,zei had gezegd dat ze voor het eind van het jaar nog ging zwanger zijn van een meisje,en het zwanger zijn klopt de rest is nog te vroeg om te weten! dus veel succes
gr
layla
layl
veerle
6 October 2008, 22:03
Hoi Dames,
Mijn eisprong dagen zijn weer daar :)
Ik heb eigenlijk nooit last van 'rare' dingen maar dat bruinverlies had ik vorige
maand ook wel maar, zou ook niet weten van wat dat was..
Laurence, ik hoop echt voor jou dat het uitkomt!!!
Net zoals sunshine en kimmy vorige maand, zijn wij mss
deze maand aan de beurt!!
Het is al echt herfst buiten dus maak het met zn twee gezellig binnen :)
Dan zijn we volgende zomer met 3.
Ben al aan tellen als ik deze maand zwanger zou raken zou het voor juli
zijn dan ben ik ook jarig en zijn we getrouwd mss nog een verjaardagske erbij? :)
groetjes
xxx
xx
x
sunshine
7 October 2008, 10:18
@veerle: ik was niet zwanger hé, tis Mr.O...
Ik heb mij voorgenomen dat als ik nu niet zwanger ben, ik eens ovulatietesten ga gebruiken, want nu is dat maar een gok wanneer ik mijn eisprong heb en kan er ook elke keer naast gokken lol.
L@yla
7 October 2008, 18:56
hoi sunshine,
ik heb net hetzelfde idee als het nu niets is ga ik me dat ook eens aanschaffen,je ziet maar ik zat er vorige maand volledig naast!
gr
layla
mini
7 October 2008, 20:02
ik reken m'n vruchtbare dagen héél ruim :lol:
't is te zeggen, 'k neem dus de 31 dagen van vorige maand + de gemiddelde cyclus (28 dagen) van een vrouw. Als'k da zo uitreken voor beiden... dan heb'k bijna een volledige week aan vruchtbare dagen. :)
veerle
7 October 2008, 21:30
hi sunshine,
sorry dacht echt dat je de vorige maand ook prijs had :s
Wij proberen om de dag te klussen, dan heb je de vruchtbare dagen er toch sowieso bij of
ben ik hier verkeerd in? Mijn ticker hier klopt volledig de dag
dat de ticker aangeeft dat mijn regels beginnen, starten ze effectief ook :)
Zou ik dan ook hierop voort mogen gaan voor de vruchtbare dagen?
Heb dernet een glazen deksel laten vallen, brengen deze scherven me
deze maand geluk??:)
groetjes
xxx
xx
x
sunshine
8 October 2008, 12:04
Ja idd als je om de dag klust, kan je je vruchtbare periode niet missen, maar bij ons komt dat er niet van, om altijd verschillende redenen en uiteindelijk blijft dat dan een gok. We zijn dan ook wel al tien maanden aan het proberen, maar wat zegt dat als we telkens onze eisprong zouden missen? Daarom ben ik van plan van toch eens uit te zoeken wanneer mijn eisprong valt, dat kan in mijn geval misschien wel helpen.
Als je ticker klopt, denk ik idd dat je erop mag voortgaan dat je vruchtbare dagen ook ongeveer kloppen :-).
veerle
8 October 2008, 20:15
Hoi sunshine,
Ik ken dat nu valt het deze week goed mijn vruchtbare periode zou nu zijn
en mijn man heeft de vroege post :) bij de late post komt hij thuis als ik moet gaan slapen :s
Ik ken nog een koppel dat heeft 2j geprobeerd en ook nooit rond de eisprong de eerste maand dat
ze dat probeerden was het raak.. Mss toch goed om zo een testje te kopen dan :)
xxx
xx
x
lies
11 October 2008, 17:43
ik hou alles bij op zo'n site, met temperatuur en andere observaties, en daar kan je dan precies je eisprong zien enzo. het is een heel gedoe, maar ik ben een mens van de wetenschap, de cijfers en de statistieken dus het geeft me eigenlijk best veel houvast.
Ik ben er ook absoluut van overtuigd dat "ge moogt er niet mee bezig zijn" gezever is: een eicel en een zaadcel hebben geen gevoelens en weten echt niet of je ermee bezig bent of niet. Als jij en je man je erover kunnen zetten dat er wat meer seks op commando is in een bepaalde fase, denk ik dat je je kansen aanzienlijk kan verhogen.
Alleszins: vanaf een week voor mijn geschatte eisprong wordt er hier elke dag geklust. En dat blijft zo tot mijn temp omhoog gaat en ik weet dat ik een eisprong heb gehad.
Laurence
12 October 2008, 12:18
Lol ik zou dat niet kunnen. Ik zou er gek van worden van dat allemaal bij te houden. Ik beb vorige maand elke dag mijn temperatuur moeten nemen om te zien of ik geen infectie had. Ik werd daar gek van. Ben het verschillende keren vergeten, of niet op hetzelfde uur, Ik heb vorige week naar mijn gyné gebeld om te vragen of ik het nog altijd moest doen. Ik mocht er gelukkig mee ophouden, het gevaar voor infectie is nu wel geweken zei hij. Was ik blij.
veerle
12 October 2008, 13:58
om terug te komen op de titel van deze topic,
ik heb zo het gevoel dat we deze maand 'opnieuw geen chance' hebben.
Het is toch niet zo dat je enkel de dagen rond je eisprong zwanger kan worden eh
het kan toch elke keer raak zijn of niet ongeacht de eisprong dagen..
Is het niet zo dat die dagen de kans gewoon groter is dan andere dagen?
xxx
xx
x
Nes
12 October 2008, 14:44
Veerle, je kan enkel zwanger worden rond je eisprong. Tot een dag of drie ervoor (leefduur zaadcel) en tot 24 uur na de eisprong. De andere dagen ben je zogezegd onvruchtbaar. Dus zeker klussen rond de eisprong!!!
Grts Nes.
lies
12 October 2008, 18:12
Veerle, zoals Nes zegt: je bent enkel vruchtbaar rond de eisprong. Dus in totaal vier dagen per maand. Vandaar dat het wel belangrijk is dat je weet wanneer die ongeveer valt, zodat je wat actiever kunt zijn rond die periode.
Je eisprong valt normaal gezien ongeveer 14 dagen voor je ongesteld wordt. Maar het varieert: tussen de tien en de zestien dagen.
zie ook http://www.babypret.net/zvruchtbaartabel.htm
sunshine
13 October 2008, 12:11
Mijn ovulatietesten zijn besteld :-). En deze keer niet véél te laat, maar exact op de 28ste dag, hopelijk blijft het zo :-).
Miek
13 October 2008, 12:43
Wij zitten recht op de eisrongdag vandaag...
Raar, begin van de maand was ik er totaal niet meer bezig, maar nu dat de vruchtbare periode is aangebroken dwaalt mijn gedacht toch weer steeds naar zwanger worden af...
veerle
13 October 2008, 16:00
Hoi Miek,
Ik ken dat :-) wij gingen er ook totaal niet mee bezig zijn,
tot ik deze site ontdekte :)
moet wel zeggen dat ik al veel bijgeleerd heb hier op het forum!!
XXX
XX
X
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.