Volledige versie bekijken : Solden
bejes
16 November 2009, 11:50
Hallo,
Straks beginnen de solden, heeft er iemand tips waar het goed is om een babykamer te gaan kiezen en buggy in de solden?
Ik heb al heel veel winkels gedaan hier in de buurt maar vind mijn gedacht niet en als ik dan een babykamer mooi vind kost ze ronde de 1500euro zonder bekleding en hemel enzo, dat vind ik toch iets te veel. Groetjes
mini
16 November 2009, 11:57
Van waar ben je precies Bejes? :)
bejes
16 November 2009, 11:59
Waregem. Maar het mag iets verder zijn hoor heb al molecule gedaan, paradisio(daar gaat onze geboortelijst ook liggen), europoint. Ik vind het echt niet makkelijk. xxx
mini
16 November 2009, 12:20
Dreambaby in Waregem al gedaan?
Onze lijst ligt ook in Paradisio. :)
Molecule vind'k persoonlijk héél duur en je hebt weinig keuze :o
Fun in Kuurne (kan je evengoed uitstap maken dan naar shopping ;)) en dan aan de overkant dreambaby.
Als je meubels zoekt kan je ook altijd eens gaan zien in Gaverzicht, Okay,...
bejes
16 November 2009, 12:29
Heb je in gaverzicht en okay ook volledige babykamers? Dreambaby heb ik gedaan en er stonden maar 4kamers en niks tofs. Ja Molecule is super duur ik had vandaar krabwantjes mee gehad en ze stonden een euro goedkoper in paradiso en iets van een beer met een apparaat in 40euro bij molecule en daar 35euro. Het zal moeilijk worden :-) xxx
kimmieke
16 November 2009, 12:48
Hoi Bejes,
Ik ben wel niet van bij u in de buurt, maar wij hebben onze babykamer bij de vorige solden gekocht in een kleinere babyspeciaalzaak.
Normaal is het daar duurder, idd 1500 euro voor een bedje, kleerkast en commode...Maar wij hebben het toen in de solden kunnen kopen voor de helft van de prijs!
We zijn toen de allereerste dag van de solden gaan kijken, dan heb je nog het meeste keuze. :)
ilseken
16 November 2009, 13:12
Als jullie nog tijd hebben zou ik zeker wachten tot de solden hoor. En vond bij paradisio echt wel mooie kamers staan. Inderdaad niet zo echt goedkoop, maar misschien kan je in de solden een koopje doen.
Wij hebben babybedje gekregen van mijn metekindje, en een oude kleerkast geverfd. En eerlijk vind ik het best wel een mooi geheel.
mini
16 November 2009, 13:15
baby junior in Ingelmunster kunt ge ook doen
en baby 2000 in kuurne, maar da's aan den brantano als ge da weet zijn :)
bejes
16 November 2009, 13:30
Ja dat weet ik zijn. Tis nu in Paradiso 20 procent kortring op de babykamers, ik heb èèn gezien volledig voor 560euro en je zou dan ne bon krijgen van 112euro om daar te winkelen maar tis maar tot 22november. Vraag mij nu af of dit een goede korting is of als ik wacht tot in de solden dat ik nog meer profeit zou doen? xxx
mini
16 November 2009, 13:37
Mja, da's zo'n twijfelgeval hé :)
bejes
18 November 2009, 11:57
Gisteren dan uiteindelijk de knoop doorgehakt en de kamer besteld we hebben kamer Raf genomen bij paradiso de prijs valt goed mee 560euro en nog eens 20procent in krotingsbon. We vinden zo een hemel heel erg mooi voor in de slaapkamer maar zo verschrikkelijk duur we gaan het zeker nemen voor de wieg maar twijfelen nog voor de kamer. We hadden heel erg graag zo mooie witte kamer gehad maar die zijn ook allemaal een stukje hoger van prijs. Juist voor de buggy gaan we ergens anders kijken in de solden dan want in paradiso vind ik mijn gedacht niet. Groetjes
mini
18 November 2009, 12:22
Wij hebben zo'n hemel (klamboe) op de lijst gezet. ;)
Is praktisch voor in de zomer, dan hou je muggen en dergelijke weg :)
bejes
18 November 2009, 13:23
Ja das misschien nog een idee om hem op de geboortelijst te zetten.xxx
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.