Liro
17 August 2008, 21:16
Hallokes iedereen,
Ik ben 20 jaar en neem mijn pil al van mijn 14de, ik ben altijd al regelmatig geweest,
een cyclus van 28 dagen, ook voor ik de pil nam.. Vorige maand ben ik gestopt met de pil..
Nu moest ik de 13de augustus mijn regels krijgen en ik kreeg ze niet,
Ik dacht echt dat ik zwanger was omdat ik ook nooit overtijd ben geweest en wat symptonen had enzo,
ik had de eerste dag overtijd een predictortest gedaan, maar die was negatief..
Ik geloofde de test niet echt, want mijn vriendin had ook een negatieve test, en zij bleek toch zwanger te zijn..
Zaterdag de 16de ben ik dan naar de dokter geweest voor een bloedtest, ook die bleek negatief..
Vandaag zondag kreeg ik eindelijk mijn maandstonden..
Zou dit zijn van er heel tijd aan te denken dat ik ze niet kreeg of is dit normaal?
Ik wil heel graag zwanger zijn, maar
kben toch blij dat ik eindelijk mijn regels
heb, (aangezien toch blijkt dat ik nog niet zwanger ben)
want nu kunnen we beginnen met onze tweede maand oefenen hé :)
Vriendelijke groetjes
Ik ben 20 jaar en neem mijn pil al van mijn 14de, ik ben altijd al regelmatig geweest,
een cyclus van 28 dagen, ook voor ik de pil nam.. Vorige maand ben ik gestopt met de pil..
Nu moest ik de 13de augustus mijn regels krijgen en ik kreeg ze niet,
Ik dacht echt dat ik zwanger was omdat ik ook nooit overtijd ben geweest en wat symptonen had enzo,
ik had de eerste dag overtijd een predictortest gedaan, maar die was negatief..
Ik geloofde de test niet echt, want mijn vriendin had ook een negatieve test, en zij bleek toch zwanger te zijn..
Zaterdag de 16de ben ik dan naar de dokter geweest voor een bloedtest, ook die bleek negatief..
Vandaag zondag kreeg ik eindelijk mijn maandstonden..
Zou dit zijn van er heel tijd aan te denken dat ik ze niet kreeg of is dit normaal?
Ik wil heel graag zwanger zijn, maar
kben toch blij dat ik eindelijk mijn regels
heb, (aangezien toch blijkt dat ik nog niet zwanger ben)
want nu kunnen we beginnen met onze tweede maand oefenen hé :)
Vriendelijke groetjes