PDA

Volledige versie bekijken : Uitstapjes met een peuter

joke
29 October 2009, 12:16
Hoi hoi,

Binnenkort wordt mijn metekindje 2 jaar en wil haar daarvoor graag ergens mee naartoe nemen ipv altijd die clichécadeaus; ze hebben al speelgoed genoeg tegenwoordig :)
Maar naar waar kan je dan gaan met zo'n peuter? Gaat Plopsaland Indoor al? Want op de site te zien zijn de meeste attracties wel wat voor oudere kinderen precies?
Of anders toch nog maar even wachten en een kadotje kopen? (sowieso koop ik wel iets kleins hoor, anders 'krijgt' dat kind niks; allé, niks tastbaars, zal het zo zeggen, en is voor haar nog zo leuk om die kadokes open te doen :) )

Thx!
xxx

boeleke2704
29 October 2009, 19:08
Uitstapje naar een binnenspeeltuin? Waar ze van die grote mouche getuigen om op te klimmen, springen en glijden enz hebben. En daarna ne lekkere pannenkoek of zo!

Plopsa indoor zou kunnen maar er gaat nog veel zijn waar je metekindje nog niet in mag. Zonde van de kost want die blijft hetzelfde natuurlijk. Ideetje voor later al hè!

Ook leuk, naar de diertjes gaan kijken, kinderboerderij of zo?

Alvast veel plezier!

snoezel
29 October 2009, 19:41
onze kobe vond de efteling geweldig!
we hebben een hele dag kunnen vullen met dingen die hij mocht en leuk vond...

paradisio leek me ook wel fijn.
de zoo en planckendael hebben we ook al gedaan en zijn ook steeds een succes.

weet niet of het voor meteen is maar een dagje naar het bos.
kastanjes rapen, kabouters zoeken, ...
en dan liefst een bos waar een speeltuin bij in de buurt is!
succes verzekerd

laat maar weten wat het is geworden hé!

joke
30 October 2009, 10:34
Ja, binnenspeeltuin had ik ook al aan gedacht maar daar mag je zelf niet mee in, hé en anders is ze zo maar alleen, weet niet of ze dan veel gaat spelen...
En de Efteling leek me ook wel fijn; heb daar zelf ook altijd van genoten. Maar dat wou ik mss doen met ons prutske er ook bij. Of ja, anders twee keer, hé.
Of idd, zoals Snoezel zegt; gewoon een leuke boswaneling en dan naar de speeltuin. Hoeft niet altijd zo ver te zijn, hé.
'k laat jullie zeker nog iets weten ;)