PDA

Volledige versie bekijken : vreselijke darmen!!!!!

janneman
26 October 2009, 09:35
hey iedereen,

Mijn vreselijk kwaaltje zijn mijn darmen!!!!
moeilijk naar toilet en last van heel veel wind samen met verschrikkelijke krampen!!! echt niet leuk!!
als we ergens naar toe moeten komen we daana thuis en is het juist of mijn buik op bevallen staat :) beetje veel te vroeg hé :)
enfin ik pers elke morgen appelsien en mix die met kiwi,eet activia en neem al van voor mijn zwangerschap forlax (mag dat blijven nemen van dokter)
dus.................pffffff
xxxx

PETRA
26 October 2009, 09:49
Hoi,

Ik heb daar nu ook last van. het is wel (nog) niet zo erg. Vervelend dat je er weinig aan kan doen. Ik denk dat je niet meer kan doen dan wat je al doet. Als het echt ondraaglijk wordt zou ik het toch eens aan de ha vragen. Ik eet nu meerdere keren per dag en minder dan anders, zo lukt het wel: misselijkheid, wind en krampen onder controle, al ga ik nog niet te luid roepen, ben pas in week 6!

groetjes
Petra

boeleke2704
26 October 2009, 10:32
Ook hier problemen met 'de vooruitgang van de achteruitgang' ;) Pijnlijk!
Ik eet ook kiwi, appelsienen, peperkoek,... maar het verbetert niet echt :(
Niet leuk hè!

joke
26 October 2009, 11:28
@Boeleke: LOL :D Geweldige uitspraak!

Maar idd; ik denk dat iedere zwangere vrouw hier wel van klaagt; ik ga soms 3 dagen niet! En dan nog moet ik echt moeite doen :alien-huf:
Het hoort er dus wel bij, vrees ik. Zolang het niet té erg wordt, zou ik me er dus niet te veel zorgen in maken. Maar 3 dagen vind ik voor mezelf wel het maximum!

liesl
26 October 2009, 11:39
amai ik heb juist het omgekeerde.
Ik moet te veel naar toilet, echt ambetant....

joke
26 October 2009, 11:43
@Liesl; ja, int begin had ik daar ook weinig last van, is pas nadien bij mij begonnen. Allé ja, 'k wil je natuurlijk niet ontmoedigen, hé, zou geweldig zijn als je er geen last van zou hebben want is heus niet zo prettig! :(

Barbara
26 October 2009, 12:28
Bij mij is het een beetje van de 2 :) eerst een paar dagen niet kunnen, en dan opeens 'acuut' last, weer paar dagen niet kunnen,... enz.
maar ik het neem het er graag bij!

_liesje_
26 October 2009, 12:32
lol, grappig onderwerp :)
nee, dat betert hoor, dacht in't begin ook, amai dit gaat afzien worden! maar eigenlijk valt het goed mee! darmen krijgen een nieuw ( daarom niet altijd beter) ritme...
xxx

Evi
26 October 2009, 13:03
Heb daar in het begin ook verschrikkelijk veel last van gehad maar na een paar weken is dit toch gebeterd, gelukkig, dus dames, nog eventjes afzien en dan betert het wel hoor!!

janneman
31 October 2009, 15:04
iemand ervaRng met spagulax???

janneman
31 October 2009, 15:06
OEPS te snel op enter gedrukt!

heb spagulax gekregen van gyné.....
heb moeite met het innemen ervan ......
zijn korrels die je niet mag kapot bijten meer zo met veel water moet inslikken :)

Laurence
31 October 2009, 15:45
Nog nooit van gehoord janneman

Koke
1 November 2009, 09:01
Ik heb Fybogel voorgeschreven gekregen van de gyné. Dat zijn zemelen die je moet oplossen in water. Als ik langer dan 3 dagen niet kan gaan, neem ik 2 dagen op rij zo'n zakje in en loopt alles weer vlotjes;)

janneman
2 November 2009, 08:31
hey koke, kan je dat alleen krijgen met een voorschrift??

Koke
2 November 2009, 08:59
Ik denk dat je het ook zonder voorschrift kan krijgen.

Ruthjen
23 November 2009, 12:03
Ik kan ook goed naar het toilet gaan maar is ook zo dat als ik gegeten heb,het precies is of ik al 6 maand zwanger ben.
Dan moet ik echt mijn broek openzetten!
Na een uurtje is dat dan al terug wa minder.
Heb hier vooral 's avonds last van als ik warm heb gegeten.

wij
23 November 2009, 13:12
:alien-sad:ik wil jullie niet teleurstellen maar heb last van spastische darmen en dit gaat echt niet weg dit blijft de hele zwangerschap duren en je kan er niets aan doen.

Zelfs niet met fruit en zo , je moet het gewoon ondergaan.