PDA

Volledige versie bekijken : hallo!

Kimmy
7 August 2008, 16:58
Dag lieve mensen,

Ik ben Kimmy, bijna 26 jaar, onlangs getrouwd met de man van mijn dromen met wie ik al 7 jaar lief en leed deel... Wij zijn nogal zonder nadenken gestopt met de pil omdat we vreesden dat als we alles zouden wikken en wegen we gewoon nooit aan een baby zouden beginnen (er is immers altijd wel een reden om het nog uit te stellen). De bedoeling was om het maar zijn gang te laten gaan en te zien maar... zoals het een normale vrouw betaamt ben ik natuurlijk toch gaan uitvissen wanneer je vruchtbaar bent e.d. zodat we nu in de tweede cyclus toch heel erg aan het hopen zijn dat het lukt en ontgoocheld waren toen het niet van de eerste keer gelukt bleek te zijn...

Ik heb ter voorbereiding van mijn huwelijk heel veel tijd op wijtrouwen.com doorgebracht en heb daar veel opgestoken, de mensen daar begrepen wat de mensen in je omgeving niet altijd verstaan en ik hoop met dit forum op babyplaza.be dezelfde steun te kunnen vinden in het nieuwe hoofdstuk in ons leven :). Ik heb immers nog bijna niemand ingelicht over de babyplannen (zeker mijn ouders niet terwijl ik anders altijd zo open met hen ben) omdat ik niet wil dat mensen constant polsen naar "de stand van zaken" of mee ontgoocheld zijn. Maar mannen begrijpen toch niet alles even goed en ik heb bijna geen vriendinnen die al kindjes hebben en het dus zouden kunnen begrijpen...

Voilą, da's mijn verhaal.

Rest mij nog Snoezel even te complimenteren met alles wat ze voor iedereen hier doet!!

Groetjes
Kimmy

kingka
8 August 2008, 00:14
Welkom op het forum Kimmy, enne... veel succes met de baby plannen :)

Miek
8 August 2008, 07:57
Welkom Kimmy,

hier kan je je verhaal/emoties... wel kwijt!

Groetjes en succes!
Mara