Volledige versie bekijken : Ook nieuw
Aphrodite
14 October 2009, 22:31
Dag dames,
Ik heb me vandaag geregistreerd en dus stel ik me kort voor.
Ben 27 jaar, provincie Antwerpen en heb een fantastische vriend. Samen willen we eraan beginnen. Het is tijd voor De Volgende Stap.
Ben heel benieuwd, nieuwsgierig en heb nu al een "doe ik het wel goed?"-gevoel.
We willen het nog voor onszelf houden en mijn vriend is geen kletswijf, dus hoop ik hier mee te kunnen lezen en praten over mijn en jullie ervaringen.
En nu wachten.
Succes aan iedereen!
PS: excuses voor de cliché bijnaam. Opzettelijk gekozen om niet "herkend" te kunnen worden.
mini
14 October 2009, 22:35
Welkom en veel succes bij het zwanger worden!
Hopelijk mag je hier snel goed nieuws komen melden ;)
Aphrodite
14 October 2009, 22:38
Da's nog wel eventjes wachten denk ik. Ik moet nog 10 dagen de pil uitnemen. :)
Maar toch, thankjoe!
Patatje
15 October 2009, 20:29
Succes Aphrodite, ik denk dat iedereen zich graag achter een nickname schuilhoudt ;)
Welkom hier!
Koke
16 October 2009, 09:20
Welkom Aphrodite!!!
Laurence
16 October 2009, 09:48
Welkom hier bij ons op het forum :)
tiger
16 October 2009, 10:25
Welkom op het forum en veel plezier en success met zwanger worden
charythepooh
16 October 2009, 15:28
welkom en veel succes!
ik sta nu echt niet onder een schuilnaam seh!
iedereen die me kent kan zeker de link maken, maar dan ook na de BBZ, weet nu toch iedereen dat we probeerden!!! :)
patje
16 October 2009, 17:04
Welkom en veel succes !
joke
16 October 2009, 17:52
Welkom meid en véél succes en plezier :P bij het zwanger worden! Hopelijk heb je snel goed nieuws! ;)
@Chary: troost u, ik heb ook gene nick, maar heb daar soms wel spijt van :( Met sommige zaken heeft niet iedereen zich te moeien vind ik (zoals mijn mk enzo), daarmee dak mij echt niet echt durf toe te voegen aan de groep op facebook. Want dan knn ze al mijn berichtjes nagaan, hé? Ik voeg dan ook liever iedereen apart toe, daar staat namelijk niets bij van dit forum, hé, of toch niet zo direct. :)
mini
16 October 2009, 19:46
@ joke: mss eens vragen aan kingka of de mogelijkheid er niet inzit om uw nick aan te passen :)
kingka
16 October 2009, 20:24
Wel opletten indien jullie op privacy gesteld staan... jullie profiel is afhankelijk van persoonlijke instellingen al dan niet voor iedereen toegankelijk. Wil je echt anoniem zijn dan vul je dus zeker geen geboortedatum in en voeg je dus ook geen foto van jezelf toe.
Voor mij doet iedereen hiermee wat hij of zij zelf wil, maar ik wil jullie er gewoon nog even op wijzen dat dit een vrij toegankelijk forum is.
kingka
mini
16 October 2009, 21:01
bij mij staat het als volgt:
Contactinformatie: Geregistreerde leden
Profielafbeelding: Geregistreerde leden
Profielboodschappen: Geregistreerde leden
Fotoalbums: Geregistreerde leden
Over mij: Geregistreerde leden
Vrienden: Geregistreerde leden
Recente bezoekers Geregistreerde leden
Groepslidmaatschappen: Geregistreerde leden
kingka
16 October 2009, 21:24
Dat is zeker veiliger Mini, maar vergeet niet dat iedereen zich kan registreren ;)
mini
16 October 2009, 22:04
Da's wel waar, maar ik ben er redelijk gerust in voor mezelf :D
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.