Volledige versie bekijken : 4 dagen gestopt met de pil...
Ik ben ondertussen 4 daagjes gestopt. Omdat ik eigenlijk nog 10 dagen de pil moest nemen is het nu even wachten tot mijn regels doorbreken en dan eens bekijken hoe het met mijn cylcus zit...
Ik neem al 11 jaar de pil. Ik ben eigenlijk niet lang ongesteld geweest zonder de pil omdat ik zo veel pijn had. Dus ik heb ook geen idee of ik toen regelmatig was of zo...
Dus vanaf nu afwachten hoe het gaat lopen. Best spannend!
snoezel
31 July 2008, 11:26
wij duimen !!!
groetjes
snoezel
Hey,
Ik heb een jaar of 14 de pil genomen. Toen ik de pil namen verloor ik veel bloed en duur van mijn regels bedroeg ongeveer 3 dagen. Nu heb ik mijn regels gedurende een dag of 7 maar verlies ik veel minder bloed. (Met een inlegkruis kom ik toe, gewoon om je een gedacht te geven.)
Ik weet niet of dit bij iedereen zo is. Hoop dat ik je wat heb geholpen daarmee.
Succes. Grts Nes
Miek
1 August 2008, 21:49
Wel ondertussen heb ik vandaag (dus na 5 dagen) mijn regels gekregen. Ik neem aan dat dit nog geen natuurlijke regels zijn, maar nog uitgelokt door het pilgebruik?
Ze zijn niet heviger in bloedverlies maar wel vrij pijnlijk. Misschien omdat ik in het midden van de strip ben gestopt?
Dus dan zal het nu aftellen zijn tot dag 28 om te bekijken of ik nog een beetje regelmatig ben of niet. T is meteen of tellen tot aan mijn groot verlof, dus de maand gaat dubbel zo lang duren :-)
De eerste keer dat ik mijn regels had na het stoppen van de pil waren die nog zoals toen ik de pil nam. Je volgende regels zullen wel iets anders zijn Miek.
Ik ben gestop op het einde van mijn strip (wat mijn gyne me aanraadde) dus op deze vraag kan ik echt niet antwoorden.
De eerste maanden was ik nog regelmatig maar daarna ben ik onregelmatig geworden. Het kan dus veranderen.
Grts Nes
pinkytje
2 August 2008, 22:20
hellooooooo girlsssss
remember me? ? ?
sinds ik gestopt ben met de pil (een kleine 6maand geleden) ben ik voortdurend onregelmatig,stom he
kweet dus eigenlijk echt nie wanneer ik ovuleer,mijn regels kunnen soms tot 10weken uitblijven :(
ambetant eeee pppfff
mja that's life , ik maak er me nie druk in ,we zien wel wat de toekomst brengt
nes;ook nog steeds nie zwanger?
en snoezel?die moet bijna bevallen zeker? en hoe gaat het met katrientje??
xxxx
snoezel
2 August 2008, 23:11
hey pinkytje,
blij je nog eens te zien!
ja ja, t begint hier voor alle dagen te zijn hé... hopelijk toch :)
tof dat je er zo goed mee om kan gaan zeg!
groetjes
snoezel
pinkytje
3 August 2008, 11:18
:) hehe :) we zien wel hoe moeder natuur erover beslist he
thaaft toch geen nut om daar alle dagen mee bezig te zijn he van gaat het nu wel van dat zijn of niet?!
dus ja,ik leg mij daar bij neer en we zien wel he
groetiesssssssssssssssssss
katrientje
3 August 2008, 21:49
Hallo allemaal,
Het is inderdaad al een hele tijd geleden e! Ik ben net terug van Turkije en we hebben het er schitterd gehad!!
Ik ben nog steeds niet zwanger. Ik heb jullie een tijdje geleden verteld dat ik PCO heb.
De eerste kuur Clomid is niet aangeslagen en ben nu naar een hogere dosis gegaan. Ik ben er vandaag terug mee begonnen, dus binnen een twee weken moet ik terug naar de gyné om te zien of de kuur aangeslagen is. Ik geef wel toe dat ik er minder mee bezig ben dan een paar maanden geleden. Natuurlijk denk ik er wel aan als ik zo'n hormonenkuur start. Mijn vriend en ik hebben besloten om het te proberen met deze hormonen maar we willen geen invitro of insiminatie.
Als het hiermee niet lukt ( hormonen ) dan gaan we het laten zoals het is en zien wat de tijd brengt.
Vele groetjes aan iedereen!!
@ Pinkytje : misschien heb jij ook PCO? ben je al op onderzoek geweest bij de gyné?
@ Snoezel: nog even en je spookje is er!!!!
Hey, pinkytje,
leuk je nog eens te horen!!! Ben ook nog niet zwanger jong, ik ben ondertussen aan het einde van cyclus 9, dus volgende maand al tien maanden aan het proberen.
Hey katrientje,
Mijn hormonen zijn ok volgens de bloedonderzoeken. Kan het dan zijn dat je ook nog een hormonenkuur moet nemen?
Grts Nes
Doortje
11 August 2008, 21:47
Ik ben ook van plan om midden in mijn strip te stoppen met de pil, maar volgens de dokter
is dit niet zo een goed idee, maar we kunnen niet wachten.
Is de kans op zwangerschap kleiner als je pil niet uitneemt ?
Groetjes
Miek
11 August 2008, 22:13
Volgens mij is het enige vershil dat je je menstruatie gewoon sneller laat doorkomen. Ik heb toch al van verschillende vrouwen die midden in hun strip gestopt zijn, gehoord dat ze toch vrij snel zwanger waren.
Ik zit ondertussen op dag 11 van mijn eerste pilvrije cyclus en ben heel tevreden dat ik gewoon gestopt ben toen ik aanvoelde dat het tijd was. Ze zeggen dat je je cyclus beter kan opvolgen als je je pil uitneemt, maar ik denk niet dat dat veel verschil uitmaakt. Je stopt gewoon, wacht je regels af en begint gewoon met tellen zoals je dat anders zou doen.
Ik ben wel geschrokken van het verschil dat ik voel en de uitwerking; ik ben af en aan misselijk, soms een hele dag... heb serieus hoofdpijn, waar ik vroeger niet zo veel last van had, verminderde eetlust, verschrikkelijk moe zonder reden, enz... Aan de positieve kant is m'n libido enorm naar omhoog gegaan wat natuurlijk wel helpt om een kleintje te maken! :lol:
Wat een effect dat zo'n kleine pilletjes op je lichaam kunnen hebben, hé!
Doortje, ik raad ook eigenlijk wel aan om je strip uit te nemen! Zo haal je je cyclus niet zoveel uit evenwicht. Maar het kan natuurlijk geen kwaad te stoppen.
Miek, ik had dat ook en om den duur wist ik van niets meer, ontpillen? zwanger? of gewoon mijn regels? Dus nooit letten op de symptomen want ze trekken allemaal op elkaar.
En ja, ik zou zeggen profiteer van da libido :))
En iedereen, bedankt voor de steun en het luisterende oor
Doortje
13 August 2008, 20:42
Bedankt voor de de antwoorden.
Ik heb beslist om toch de strip maar uit te nemen, die 2 weken zal ik ook nog wel kunnen wachten.
Vind het wel spannend allemaal...
mini
14 August 2008, 17:01
Mijn gyné zei me ook dat het beter was om de strip volledig uit te nemen, dan heb je nadien je zogezegde stopweek en is je lichaam niet zo in de war. Allez da zei de gyné toch tegen mij :D
Ook vertelde hij me dat mss beter was om een maand te stoppen met de pil en nog ni direct beginnen aan kindjes. Gewoon nog een condoom ofzo gebruiken. Zo zou ik leren de symptomen kennen van het ontpillen en kon mijn lichaam een eerste normale cyclus doorstaan.
Klonk raar, maar ergens kon ik hem wel volgen :)
Trinity
14 August 2008, 17:25
Dat hadded ze tegen mij ook gezegd, maar daar had ik het geduld niet voor hehe. Alle, mijn strip heb ik wel uitgenomen, maar nog een maand wachten.....neuneu (met inderdaad het gevolg 'ben ik nu zwanger of is het ontpillen?, t was t laatste lol)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.