PDA

Volledige versie bekijken : ovulatiebloeding.

Nes
28 July 2008, 12:55
Ik weet het niet meer.

Normaal verlies ik een beetje ovulatiebloeding als ik naar het toilet ga, echt minim. Gisteren zoals normaal, dus klussen. Vandaag verlies ik echter iets meer bloed, het licht namelijk in mijn slip (niet echt veel hoor, maar niet zoals normaal).

Deze cyclus is eigenlijk wel raar. Ik heb 6 dagen mijn regels gehad. Niet echt hard denk ik (want met het verlof en het strand heb ik veel tampons gedragen en heb ik er zo geen zicht op). De 9de dag tijdens de sex zijn we moeten stoppen door bloedverlies, echt hard. Dag daarna wel over. En dan nu dat ( das dag 15 en 16 van de cyclus).

Wat zou dat kunnen zijn? Moet ik mijn geny inlichten?

Moesten die 6 dagen niet mijn regels geweest zijn zou ik een cyclus gehad hebben van 46 dagen wat voor mij eigenlijk abnormaal is.

Help

Grts Nes.

snoezel
28 July 2008, 13:46
hey nes,

mss toch even je gyne bellen hoor...
zo heb je weer helemaal geen zicht op hoe je cylcus in elkaar zit hé :s

groetjes
snoezel

Nes
28 July 2008, 13:56
Hey snoezel,

bedankt van je vlugge antwoord. Heb juist proberen bellen maar ze is in verlof tot 11 augustus. Ze heeft wel een vervanger, maar dat heb ik niet zo graag, ook omdat mijn cyclus zo raar in elkaar zit en zei op de hoogte is van alles. En het is een man, dat heb ik ook niet zo graag. Ik zal nog een dag of twee afwachten en zien wat dit zegt, als het nog zo is zal ik geen andere keus hebben dan de vervanger te contacteren en eventueel te gaan.
Misschien is het wel een goed teken en geen slecht teken? Zo dat kunnen? Misschien innesteling al van gisteren (gemeenschap)? Of miskraam in slechtste geval of gewoon helemaal niets. Pfff, waarom is dat zo ingewikkeld? Of misschien door de reis, dat het zo wat in de knoop ligt.

grts Nes

snoezel
28 July 2008, 15:52
ja van op reis te gaan kan het natuurlijk ook zijn...
je hoort veel vrouwen die op vakantie hun regels te laat krijgen of te vroeg!
ik hoop voor jou dat het positiever nieuws is hoor!
je verdient het echt, je tracht er nu al zo lang naar!

groetjes
snoezel

Nes
31 July 2008, 18:46
Hey, dit bloedverlies heeft dus maar 2 dagen geduurd, dus wel mijn ovulatie denk ik. Want het was de periode ook. De eerste dag zoals gewoonlijk maar de tweede dag wel harder, vraag me af hoe dat komt. Zou dat een innestelingsbloeding kunnen geweest zijn? Ooooo ik hoop het zo!!!! Ben echt zot aan het worden. Vorige week nog aan het wenen geweest. En op reis zag ik iets mooi hangen voor een baby'tje, ben gewoon beginnen huilen op straat. Ik weet echt niet wat me overkomt maar ik geef stilaan de moed toch op.
Pfff, waarom is dat zo ingewikkeld?

Grts Nes.

Nes
4 August 2008, 17:40
Hey allemaal, heb vandaag gesproken met een dokter op mijn werk daar mijn gyne op verlof is. Ivm dat bloedverlies tijdens de gemeenschap en die hevige ovulatiebloeding.

Ze zei me toch een afspraak te maken met mijn gyne zo gauw die terug is. Het kunnen 2 redenen zijn:
1: zwanger
2: een wondje binnen in (dat toch eens moet bekijken worden en eventueel toegebrand worden.)

Maar zoals ik vermoed zal dat toch weer nummer 2 zijn.

Moet normaal tussen eind deze week en den 18de augustus mijn regels hebben.

Als ik dan naar de geny ga, ga ik toch de procedure opstaren om verdere onderzoeken te doen. Wou normaal wachten tot ik aan 1 jaar zat, mee dat ik dan toch moet gaan en 2 maand vroeger is nu niet om te zeggen.
Grts Nes

L@yla
5 August 2008, 18:59
Hoi allemaal,
Nes heb je nieuws? ik hoop echt voor je dat het nr 1 is!
ikzelf loop over van de emoties,vandaag al 5 dagen overtijd maar weer een neg test, ik denk dat ze er wel zullen doorkomen alleen snap ik niet waarom ik dan zo misselijk ben en al die buikkrampen heb, mss is het wel gewoon een darm of maagprobleem en steek ik het teveel in mijn kop maar toch voor alle zekerheid,heeft nog iemand van julie ooit een neg test gehad en achteraf toch bleek zwanger te zijn?

groetjes
layla

Nes
5 August 2008, 19:42
Hey Layla,

Ik heb niet veel nieuw meer. Juist vandaag met naar het groot toilet te gaan een beetje bloed verloren maar dat kan normaal zijn. Voor de rest heb ik maar een afspraak gemaakt met mijn geny. Den 28ste kan ik gaan. (hopelijk heeft ze geen geboorte te doen dan) Da bloed bezien en de procedure maar opstaren denk ik. Wat kan ik anders doen? Misschien is het nog wat vroeg 10 maand, maar ik zie het niet meer zitten.

Ik zou een week wachten en dan nog eens testen. Moest die weer negatief zijn zou ik nog een weekje wachten en als het dan nog niets is een afspraak maken met de geny. Mijn langste cyclus is 36 dagen en mijn kortste 26. dus kan enorm varieren. Maar ik hoop dat je toch zwanger bent! Kan nog he. Duim voor je.

Grts Nes

ka80
5 August 2008, 19:52
Hey! Layla, ik had ook een eerste negatieve test, ook al had ik buikpijn en krampen, net zoals ik mijn regels elk moment ging krijgen, alleen bleven ze uit. Heb na 10 dagen terug een test gedaan en die was onmiddellijk positief. Het kan dus zeker! Ik zou nog een week wachten voor de volgende test, dan ben je zeker, of toch bijna.

Nes, ik hoop ook dat het nummer 1 is, ik had ook een bloeding door de innesteling dus wie weet. Ik duim heel erg hard voor jullie. Hou ons op de hoogte he!

groetjes

Kimmy
7 August 2008, 11:11
hallo!
die bloeding door innesteling, was dat dan alsof je je regels had of kon je duidelijk een verschil zien??
wanneer gebeurt de innesteling?
groetjes
Kimmy

Nes
8 August 2008, 14:00
Kimmy, ik wou dat ik kon antwoorden, maar hellaas zit ik met ongeveer dezelfde vraag.

Ik moet tussen diet weekend en het weekend dat daarop volgt mijn regels krijgen.
Ben benieuwd maar denk dat ze toch wel weer zullen doorkomen. T'is toch altijd van da.

En ik heb de stap dan toch maar genomen, ik heb een afspraak met mijn geny genomen om verder te gaan en onderzoeken te laten doen. Spijtig genoeg zal mijn ventje niet meekunnen daar die nog moet werken en anders moet ik nog veel te lang wachten.

Grts Nes

Nes
10 August 2008, 23:30
Hey allemaal.

Ben aan dag 29 van mijn cyclus, het zal weer een spannende week worden want normaal krijg ik mijn regels tussen dag 26 en 36. Hopelijk is het nu eens prijs.

Heb me een kanarie aangeschaft, kwestie van m'n gedachten daarop te zetten. Misschien lukt het zo dan wel.

Hopelijk is alles goed met iedereen.

Grts Nes

lady bug
11 August 2008, 09:31
de moed er zeker inhouden.
mijn verlof heeft me blijkbaar goed gedaan. zowel aan onze verbouwingen als aan het zwanger worden

L@yla
11 August 2008, 15:05
Hoi nes,
Ik duim echt heel hard mee voor u! bij mij was het niets na 7 dagen overtijd zijn ze toch doorgekomen, nu ga ik proberen nooit meer op voorhand te denken dat het zo is want ik was echt misselijk en moe maar blijkbaar had dat dan een andere oorzaak, maar de teleurstelling is dan zo groot, dan heb ik efkes in niets geen zin, mijn ventje wil het ook zo graag, in het begin zweeg hij daarover en het klinkt misschien erg maar nu hij er ook zoveel over bezig is voel ik precies meer druk.
vandaag weer de eerste dag gaan werken, t was wel leuk om al mijn kindjes weer te zien,ze groeien zo vlug!

vele groeten
layla

katrientje
11 August 2008, 17:56
Hoe Lady bug? Ik wist niet dat je zwanger waart?
Ik heb er niets van gezien op het forum..

Groetjes

katrientje
11 August 2008, 17:57
NEN DIKKE PROFICIAT TROUWENS!!!

B@mbi
11 August 2008, 19:15
Hallo allemaal!

Hoi Layla, Ik wilde even laten weten dat die rare buikkrampen dus wel degelijk zwangerschapssymptomen kunnen zijn...Vandaag heb ik een positieve test gedaan!

Ik heb nu ook al 2 weken last van pijnlijke borsten en opgezwollen buik 's avonds...Ik heb tot een week overtijd kunnen wachten, maar nu hield ik het niet meer van de spanning en ben een testje gaan halen. En heb dus een dikke 2e streep :-) Kan het nog altijd niet geloven hoor...

Ik wens iedereen hier nog super veel succes en hopelijk is het binnenkort ook prijs voor jullie!

Bambi

rienemieke
11 August 2008, 19:34
proficiat bambi!!!
geniet ervan!

Nes
11 August 2008, 19:45
Iedereen die hier zwanger is geworden, een dikke proficiat.

Ik probeer er ook niet aan te denken op voorhand, maar is toch moeilijk als je weet dat de periode van je regels eraan komt.

Ik zit ondertussen al aan dag 30 en nog niets tot hiertoe. Zal wel komen denk ik, is altijd zo.

Gts Nes

L@yla
11 August 2008, 20:51
hoi allemaal,
lady bug en bambi proficiat en geniet ervan!
Nes toch nog hoop e!t is langs de andere kant wel een realistiche instelling als je denkt dat het niets is, dan kan je aangenaam verast zijn als het wel zo is,kreeg vandaag een hele preek van mijn schoonma dat ik te hard van stapel loop en dat langer zal duren als ik er zo erg mee bezig ben,ik kan ze geen ongelijk geven maar ik vind het allemaal zo gemakkelijk gezegd als je er zelf niet mee bezig bent! vandaag gaan shoppen met mijn vriendin, ze is nu 4m en vind het zwanger zijn zo lastig en wil er zo vlug mogelijk vanaf zijn, voor mij is het raar maar ik ben ook nog niet zwanger geweest dus weet niet wat het is, ik denk dat ik ga mogen superslecht zijn ik er toch nog ga van genieten!
ale weer even mijn hart gelukt, amaai wat ben ik blij dat deze site bestaat!
vele groeten
layla

lady bug
12 August 2008, 10:04
Hoe Lady bug? Ik wist niet dat je zwanger waart?
Ik heb er niets van gezien op het forum..

Groetjes
check bij wij zijn zwanger !!!!!!!!!!!!

groetjes