PDA

Volledige versie bekijken : Hallo (terug van weggeweest)

Nes
27 July 2008, 12:11
Amai heb hier percies wat gemist toen ik op vakantie was, teveel om te beginnen lezen.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen hier!!!? En dat er nieuwe mamas zijn!!!

Ik zelf ben met het spijtig nieuws terug gekomen dat ik weer eens niet zwanger ben. :( Beginnen nu aan maand 9. Ik wou mijn gene bellen om een afspraak in september maar mijn man wil dat ik nog een maandje langer wacht. Hoewel ik dat eigenlijk niet zie zitten. En langs een kant is een maand niets he maarja het lijkt altijd wel lang. Pfff. Weet het echt niet meer. Ondervind wel dat hij er nu meer mee bezig is dan in het begin.

Grts Nes

ka80
27 July 2008, 13:12
Hey Nes!! Hoop dat het leuk was in Marokko!! Ik begrijp wel dat je nu geen maand meer wil verliezen...ik zou ook zo zijn denk ik. Ik heb veel vriendinnen bij wie het ongeveer een jaar of anderhalf jaar geduurd heeft, als dat een troost kan zijn (en zijn toch op natuurlijke wijze zwanger geraakt). Hopelijk lukt het één van de komende maanden toch nog! In ieder geval heel veel moed!
Even ter kleine informatie wat mij betreft: ik zit nog maar in ronde 1 maar ronde 1 begint al sterk mijn voeten uit te hangen want is ondertussen al 46 dagen lang,... (met negatieve zwangerschapstest) maar maak me, voorlopig, nog niet echt zorgen.
groetjes!
ka

Nes
27 July 2008, 19:07
Hey ka,

Das lang he, maar doordat je juist gestopt bent met de pil kan dat heel goed hoor!!! Maar zou toch eens informeren bij mijn gyne moest ik van jou zijn en zo is die dan ook weer op de hoogte dat jullie proberen.
Het is een kleine opluchting voor mij. Maar toch begin ik de moed te verliezen dat het natuurlijk zal lukken. Ik denk dat elke maand als ik weer mijn regels zie. Ik hoop er eigenlijk niet meer op mijn regels niet te krijgen. Eigenlijk wel erg.

De vakantie was supper.

Grts Nes

snoezel
28 July 2008, 11:29
hey nes,

fijn dat je terug bent!
spijtig dat je niet met je drietjes bent terug gekomen hé...
ik hoop dat het snel lukt want je geduld word toch al fameus op de proef gesteld hé.

dikke knuffel
snoezel

L@yla
28 July 2008, 12:24
hoi snoezel,

wat jammer voor je! ik hoop voor jou dat je de volgende keer meer geluk hebt, soms is het zo oneerlijk e
een vriendin van mij wil absoluut nog geen kindjes en wil deze week nog abortus doen dat doet mij echt zo pijn, er zijn er zoveel die het willen en de soms zijn het de verkeerde die het krijgen he, maar ik had het er gisteren over met mijn oma en die vind een jaar normaal,ze heeft zelf 6 kinderen op de wereld gezet en heeft voor de eerste 3 ook telkens een jaar moeten wachten,het lijkt zo lang he maar de moed niet opgeven,op een dag zal je mama worden en mss vlugger dan je denkt
vele groeten en succes
layla

Nes
28 July 2008, 13:08
Hey, snoezel, begint echt ambetant te worden. Ik hoop dat bij jou alles goed gaat en dat je kan wachten tot 25 augustus hoor! Laat ons iets weten he.

Hey, layla, dat van je oma stelt me wel een beetje gerust maar zoals je zegt is een jaar lang.