PDA

Volledige versie bekijken : kon het niet laten!

PETRA
2 October 2009, 15:52
Hoi,

Vanmiddag test gedaan(quid) en er was een heel licht streepje te zien na 5 minuten.
Ze zeggen hier toch altijd een streep is een streep maar ik blijf voorzichtig, nu nog paar dagen voor nod dus hopen dat het goed blijft gaan! Maandag nog eens testen.

x
Petra

stamperke
2 October 2009, 15:54
oohh petra ik duim zeker mee :)

zoemeke
2 October 2009, 16:58
oooh proficiat petra, laat het ons zeker weten wanneer het officieel is hé ;-)

Laurence
2 October 2009, 17:40
Proficiat

kleine211
2 October 2009, 17:40
ik duim voor je petra,

Zou wel fantastisch zijn he, Laat het ons weten,

charythepooh
2 October 2009, 20:27
hehe

maandag zal je nog eens een streepje krijgen hoor! alvast een dikke proficiat!!!

man man man, tga hier rap tegenwoordig, na de eerste rondes al zwanger, ben der jaloers op ;)

Barbara
3 October 2009, 09:09
Proficiat, hoe licht het streepje ook is, je bent wel degelijk zwanger volgens mij!

aline
3 October 2009, 09:38
Toch al een voorzichtige proficiat hoor! Je zal idd wel degelijk zwanger zijn ;)

vasoramasa
3 October 2009, 09:41
denk ook wel dat je prijs hebt :D

meisje84
3 October 2009, 10:45
@Petra

Ik duim voor je dat het streepje alleen nog maar donkerder wordt!!

xxx

boeleke
3 October 2009, 11:44
De gyne stelde dmv een echo mijn zwangerschap vast, ik heel blij naar huis en wou toch een testje doen (wou ook eindelijk zo'n dikke vette roze streep op een test!!) Eens thuis, test gedaan en wat had ik? Een heel flauw streepje, zelfs beetje onderbroken... Wat een teleurstelling, heb de boel d'er gegooid en ben op de dokterbevindingen afgegaan!!
Snel naar de HA zou ik zeggen en bloed laten nemen!!

Toch alvast een proficiatje.

PETRA
5 October 2009, 09:14
Hoi hoi,

Net getest en ja hoor duidelijke streepjes!! Woehoe !!! Had het van mij afgehangen dan was er geen test nodig geweest, ganse nacht misselijk tot en met! Maar ja mijn ventje dacht dat het misschien wel een plaagske kon zijn maar ik wist wel beter!

Heb ticker op 12 juni gezet, is wel vreemd heb op 2 sites berekend voor wanneer bevalling zou zijn en één zegt 12 juni en andere 22 juni, toch wel veel verschil als je t mij vraagt.

x
Petra

Isabelle B
5 October 2009, 09:22
Proficiat Petra!!! :D

Vanessa V
5 October 2009, 09:49
Proficiat petra!

Vanaf wanneer heb je uw test gedaan en met welke?

Marie
5 October 2009, 09:49
Super nieuws! Dikke proficiat!!!

Ruthjen
5 October 2009, 10:55
Proficiat petra!
Ben echt blij voor je!
En we schelen niet zoveel van geboortedatum!
Super hoor!
Om je bevallingsdatum te berekenen als je niet zeker bent: Je neemt de eerste dag van je laatste menstruatie, Daar trek je 3 maanden af en tel je er 7 dagen bij.Dat is je vermoedelijke bevallingsdatum!
Groetjes

taschkevdv
5 October 2009, 11:29
proficiat!

Chouca
5 October 2009, 11:31
dikke proficiat

Koke
5 October 2009, 12:24
Dikke proficiat petra!!!

mini
5 October 2009, 12:36
proficiat!

L.I.B.
5 October 2009, 12:37
Proficiat!!!

PETRA
5 October 2009, 13:36
hoi,

bedankt iedereen!

@Vanessa: heb de quid test gebruikt van GB (carrefour) , was 1 dag na nod. streep was nog stuk lichter dan controlestreep maar wel duidelijk.

@Ruthjen: Wat de bevallingsdatum bestreft : volgens jou berekening zou het dan 16 juni zijn. Da s ergens tussen de internetberekeningen. Ik zal de ticker laten staan tot k meer nieuws heb van de gyn.
Tof dat het dicht op elkaar valt, kunnen ons samen door kwaaltjes slepen! Hoe valt het bij jou mee?

x
Petra

PETRA
5 October 2009, 14:04
zoals je ziet ticker toch aangepast. Net gebeld naar gyn en die zei ook uitgerekend op 16 juni(zonder rekening te houden met cyclusduur) eerste controle 29 oktober. Kijk ernaar uit!

Saar
5 October 2009, 14:07
He Petra,

Ne heel dikke proficiat he!
Heb je al bloed laten trekken bij de ha?

xxx

PETRA
5 October 2009, 14:21
Nee geen bloed laten trekken. Gyn zei dat dat niet nodig was gezien de test duidelijk positief was en ik bijna alle symptomen heb. Ben nu al misselijk na nog geen vier weken, heel moe, gevoelige borsten, pijn in de liesen, opgewollen gevoel in onderbuik,...

Hcg genoeg dus anders zou ik al die symptomen niet hebben.

Wordt wel nog lang wachten tot 29 okt, maar dat is normaal zeker dat je pas in week 7 mag gaan.

groetjes
Petra

mini
5 October 2009, 14:30
Ik zou sowieso eens bloed laten nemen, al was het maar om te zien of je immuun bent voor toxo of cmv

janneman
5 October 2009, 14:31
dikke poficiat PETRA!!!!!!!
We kunnen samen aftellen!! :)

PETRA
5 October 2009, 14:36
Hoi

@Janneman: Bedankt ,Voor jou ook proficiat!

@mini: Goede tip voor iedereen hier maar ik ben bij ha geweest voor ik stopte met pil , heeft dan bloed getrokken en ben niet immuun voor cmv en toxo. Maar idd wel belangrijk dat je dat snel weet.

grts

rubentje
5 October 2009, 14:43
Proficiat Petra, geniet ervan

mini
5 October 2009, 14:44
Ik heb ook bloed genomen nog voor ik stopte met de pil.
Toen ik de eerste maal zwanger bleek (mk) hebben ze ook bloed genomen, en weer getest op toxo (dit was echter om te zien of ik geen recenten besmetting had opgelopen).
De tweede maal (huidige zwangerschap) hebben ze ook onmiddellijk bloed genomen, met dezelfste reden als de vorige keer, om te kijken of er geen recente besmetting was.
Zelfs tijdens de zwangerschap hebben ze dit al een keer of twee getest.
Niet dat ik je ongerust wil maken, maar het is meer dan normaal dat het nog eens getest wordt, je weet echter nooit. :)

Ruthjen
5 October 2009, 16:15
@ Petra:

Bij mij valt het echt super mee!
Ik heb eigenlijjk nergens veel last van!
Mijn borsten zijn supergevoelig en doen vooral 's avonds pijn en echt misselijk ben ik ook niet.
Mijn huisarts had bij mij ook direct bloed getrokken hoor.
Ik zou dat toch wel doen hoor, niet alleen voor toxoplasmose en cmv maar ook gewoon om te zien of je geen vitaminen of ijzer te kort hebt enzo...
Groetjes!

L.I.B.
5 October 2009, 16:24
Idd, heb ik ook laten doen in juli toen ik met pil stopte. Vooral dan om tekorten te weten. Die andere 2 dingen (toxoplasmose en cmv) ken ik eigenlijk niet. Wat is dat?

PETRA
5 October 2009, 17:36
:(

zal toch langs de huisarts gaan, heb ineens deze namiddag koorts gekregen(38.3) :(
Ik heb ha al gebeld maar ik moet na 19u terug bellen, was nu nog op baan. Ik ben wel wat nerveus nu, was misselijk vannacht, en voelde mij vandaag wat mottig maar dacht dat dat was omdat ik bijna niks geslapen had. misschien had mijn ventje toch gelijk dat een griepje is en nog niet misselijk van de zwangerschap.

Ik hoop dat de ha mij straks wat kan gerust stellen want koorts betekent meestal niks positief é.