PDA

Volledige versie bekijken : Hoi allemaal

Miek
22 July 2008, 00:02
Hoi daar,

ik ben Miek, 26 jaar (op weg naar 27). Mijn ventje (35) en ik zijn vorige september getrouwd en zijn afgelopen maart in ons huisje getrokken. Ik ga mijn laatste strips opgebruiken en stop ermee in september.
Ik hoop binnen het jaar zwanger te zijn. Om de één of andere reden heb ik altijd al het gevoel gehad niet makkelijk zwanger te raken (vergeet nogal makkelijk een pilletje, neem veel antibiotica...)

Mijn ventje daaren tegen is er heilig van overtuigd dat ik binnen de 3 maanden zwanger ga zijn ;-)

We zullen we zien waar het eindigt!

Nog 45 dagen te gaan...

snoezel
22 July 2008, 11:47
hey miek,

spannend hé!
wij hadden vorig jaar ook afgesproken van in september met de pil te stoppen... mijn laatste pilstrip ben ik gewoon in het midden gestopt want had geen geduld meer :D
en kijk, binnen dit en een vijf tal weekjes hebben wij hopelijk ons prutske in handen!
hopelijk hebben jullie evenveel geluk als ons!

groetjes
snoezel

Miek
22 July 2008, 16:08
Hoi Snoezel,

ik zou ze nu ook meteen willen weggooien, maar mijn hubbie ziet het een beetje anders... hij wou eerst oktober-november om te stoppen, maar dan moet ik speciaal naar de HA voor een voorschrift en een doos van 3 maanden gaan halen voor één of 2 maanden. Zag ik niet zitten, dus was september OK voor hem.

En het is niet zoooooooo lang meer, hé!

Dan is het bij jullie best snel gegaan! Succes met de laatste loodjes!

Groetjes...

mini
22 July 2008, 22:38
Blijkbaar ziet m'n ventje het ook ni zo goed meer zitten (als ik dus) om te wachten tot in januari. :P
Heb nog twee strips te gaan uit deze doos. Wat betekent dat 18 september m'n laatste pil is (of zou kunnen zijn).
Betreffende de dubbel afbetaling enzo... Als ik van de eerste keer zwanger zou zijn, dan zouden we nog ongeveer 5 maanden met een dubbele afbetaling zitten. Maar ach... we zien wel. 't Lukt daarom ni vanaf de eerste keer é ;)