PDA

Volledige versie bekijken : vraagje

cecile
19 July 2008, 14:23
ik heb even een vraagje.

ik ben al een 8 of 9 maanden gestopt met de pil.
we proberen al de hele tijd zwanger te worden maar tot nu toe
is dat nog niet gelukt.

vorige maand had ik wel pijnlijke borsten en vermoeidheid en wat
misselijkheid. ik dacht dat het zover was tot ik mijn maandstonden
kreeg. wat een echte opdoffer was :(

nu zit ik terug met dezelfde symptomen ongeveer. ik ben terug vermoeid zelfs
al heb ik goed geslapen en heb al een paar dagen regelmatig hoofdpijn en misselijkheid
ik heb wel honger maar krijg niks binnen door mijn misselijkheid.

zou dit iets kunnen betekenen of is het weer valse hoop?

snoezel
19 July 2008, 14:31
hey cecile,

dat klinkt inderdaad als zwangerschapssymtomen maar als je deze keer weer geen prijs hebt zou ik toch eens langs de gyne of ha gaan...
ik hoop voor jou dat je prijs hebt!!!

veel succes
laat ons weten of het positief is hé!

snoezel

cecile
19 July 2008, 14:39
zal ik zeker doen hoor :)

vanaf hoeveel weken begin je eiglijk een buikje te krijgen?

snoezel
19 July 2008, 19:44
in het begin is dat vooral 's avonds dat dat buikje opzet en 's morgens is dat meestal weer weg (was zo bij mij hé)
vanaf een week of 7 had ik al een buikje, maar zo'n buikje waar je zelf van weet dat het van zwanger zijn is en de andere mensen nog niks door hebben :)

L@yla
20 July 2008, 15:34
hoi allemaal,
cecile mss ben je deze keer zwanger,het zijn idd symptonen,
ikzelf ben nu in mijn 3de maand en heb veel hoop maar het rare is dat ik nu tussentijdse bloedingen heb, wat ik heel raar vind,heeft nog iemand dit gehad en moet ik mij zorgen maken of is het normaal denk je?

GROETEN
layla

snoezel
21 July 2008, 10:13
hey l@yla,

ik heb wel al gehoord van vrouwen die een innestelingsbloeding hebben voor ze hun regels moeten krijgen...
hopelijk voor jou is het dat en heb je dus goeie hoop!
maar jullie weten het ondertussen zelf al hé!
je bent pas zeker als je regels uitblijven en er een tweede streep verschijnt op je tester :)

veel succes
snoezel

cecile
26 July 2008, 01:59
ik heb vandaag een test genomen maar die bleek negatief te zijn.

nochtans heb ik al een paar dagen last van pijnlijke tepels. mijn
hoofdpijn is wel minder maar de lichte misselijkheid is er nog.
sinds een dag of twee moet ik steeds boeren laten zelfs al eet en drink
ik niets. ik zou normaal binnen een week of twee mijn maandstonden moeten
hebben.

kan iemand me helpen?

L@yla
26 July 2008, 13:59
hoi cecile,
het kan zijn dat je nog te weinig van dat zwangerschapshormoon hebt en daarom negatief test, mss moet je het nog eens proberen,ik hoop voor jou dat het dan pos is,
ikzelf heb ook een vraagje,
mijn vruchtbare periode was van 18 tot 25 met op 22 mijn eisprong alleen hebben we niet kunnen klussen van 21 van 25 mijn ventje had last van zijn je weet wel.
Mag ik nu al 100% zeker zijn dat ik niet zwanger ben of mag ik toch nog een beetje hoop koesteren dat ik eventueel daarvoor ben zwanger geraakt, ook al is dat niet zo ik vind het altijd leuker om af te wachten en te hopen,maar aangezien de sit moet ik daar wss niet te veel op denken wat dus helemaaal niet zo leuk is,ik zit nog maar aan ronde 3 maar ben al helemaal niet meer te genieten, het zit constant in mijn hoofd en daarbovenop zijn mijn 2 beste vriendinnen allebei zwanger vanaf ronde 1,ik ben natuurlijk heel erg blij voor hen maar zou het zo graag zelf zijn:)
vele groeten
layla

sunshine
26 July 2008, 19:26
ja hoor je kan wel zwanger zijn. een zaadcel leeft 3 dagen dus de 19de dag, de 20ste of 21 kan genoeg geweest zijn als de zaadcellen overleven.

L@yla
26 July 2008, 21:59
hoi sunshine,
leuk om te horen dat het toch nog kan,
ik heb al sinds vorige week zondag zo constante pijn steken in mijn onderbuik,mijn darmen doen ook heel raar,zou dat allemaal van die eisprong komen want da sleept toch wel lang aan vind ik en zo opgeblazen buikje maar daarvan heb ik ook al eens gehoord dat het van de eisprong komt,het lichaam zit toch raar in elkaar he

vele groeten en bedankt voor het antwoord

snoezel
26 July 2008, 22:45
cecile:
je kan pas testen als je maandstonden uitblijven en er staat in je berichtje dat je die pas binnen twee weken moet krijgen. dus je zal nog even geduld moeten hebben hoor...

layla:
het kan inderdaad van de dagen ervoor zijn....
ik hoop het voor jou!

kriekje
28 July 2008, 00:46
hoi ,

heb ook een vraagje .

Ik voel mij af en toe misselijk , heb nu ook al paar avonden buikpijn...
Maar geen last van mijn borsten had ik vorige keer (miskraam) wel.
Ook sinds deze morgen heb ik zo vocht met bloed ... zeker geen regels. dit komt ook en gaat ook weer...
kan dit de innesteling zijn of ... ik moet normaal woensdag mijn regels krijgen...

Groetjes

snoezel
28 July 2008, 11:28
hey kriekje,

ik wou dat ik het je met zekerheid kon zeggen wat het is maar ja... spijtig genoeg kan ik dat niet.
hopelijk blijven woensdag je regels weg en kan je donderdag of zo testen!
ik gun het je hoor!

groetjes
snoezel