Volledige versie bekijken : nieuw onderdeel forum?
mini
23 September 2009, 19:18
Het lijkt me enerzijds niet slecht mocht er een onderdeel op het forum bestaan (gesloten desnoods) die beschrijft hoe je een ticker, foto,.... plaatst :)
Mss ook ergens een onderdeel die de gebruikte afkortingen verklaart. Dit om het voor nieuwe leden ergens gemakkelijk te maken :)
kingka
23 September 2009, 21:01
Dag Mini, ik denk dat daar inderdaad nood aan is.
De nieuwe forum software (vBulletin) is bijna klaar. De lay-out is af, de configuratie staat klaar en het overzetten van de berichten + gebruikersaccounts uit de huidige software lukt perfect. Ik ga samen met snoezel nog wat testjes doen, en dan alles installeren op de productie server. Ik denk dat we tegen eind oktober alles rond hebben.
In de nieuwe forum software zit een Frequently Asked Questions ingebouwd die gemakkelijk uitgebreid kan worden, en waar ik dus wat werk van zal moeten maken :)
Dus... nog even geduld.
groetjes,
kingka
joke
24 September 2009, 11:25
Ja, das een goed idee! Ga ik zeker gebruiken voor de fotokes erop te zetten! Leek die ik ben! En dan te zeggen dat mijn man daar expert in is, hé! Die geeft daar zelfs les in. Maar vergeet dat altijd te vragen en heeft daar ook niet altijd tijd voor :)
mini
24 September 2009, 13:09
Ik heb geduld hoor :D
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.