PDA

Volledige versie bekijken : pregnyl

charythepooh
14 September 2009, 19:55
hoi

als je pregnyl laat zetten op de dinsdag om 11u, heb je dan EXACT 36u later je eisprong? of heb je dit dan binnen de 36u?

want ik weet nu echt niet welke dag mijn ms te verwachten, morgen of woensdag...

veerle
14 September 2009, 20:06
de spuit 'werkt' 36u :-)
maar je ms komen toch pas 2 weken na u spuit aangezien u spuit
de eisprong opwekt..en uw ms komen meestal 2 weken na de eisprong..

xxx

charythepooh
14 September 2009, 20:09
ja dus heeft morgen testen toch geen zin daar ik dan moet rekenen op woensdag!!!!
bedankt voor je antwoord veerle.

charythepooh
15 September 2009, 10:54
heb het toch niet kunnen laten, met alle bleiten vandien, en teleurstelling, want het is negatief!

charythepooh
16 September 2009, 21:39
hoi

ik heb nu gisteren en vandaag 2x negatief getest en nog steeds geen ms te zien hier!
wel af en toe wa ms-pijn :/

kan het zijn dat door de pregnyl de test niet tekent? zou een bloedtest meer relaas geven???

pfff, wat rot :(

ik heb dus op dinsdag 1/9 mijn spuit om 11u gekregen, dus zou ik op woensdag 2/9 mijn eisprong hebben moeten gehad ten laatste rond 23u, niet??

dus zou ik ten laatste dan tegen morgen mijn ms moeten hebben???

oewwww, ik hoop zo hard dat ik ze niet krijg he! :D
en dat ik alsnog positief resultaat krijg...

maar ik denk dat dit simpel wishfull thinking is, ;)

de donderdag heb ik rondgelopen met wat blaas-pijn, en dit zou miss van de eisprong kunnen geweest zijn???

och meiden, ik weet het ni meer!
ik had er gewoon zo'n erg goed gevoel bij! :/
maar toch al 2x negatief getest!

veerle
16 September 2009, 22:06
ik zou heel graag een antwoord geven maar,
ik weet het niet :-) ga eens langs bij ha of bel eens naar gyné?!

succes!!!
xxx

charythepooh
16 September 2009, 22:52
hmmmm
ik wacht nog af tot morgen namiddag, en zijn ze der dan nog steeds ni
laat ik gewoon s bloed nemen om zeker te zijn!!!!
goh, ik hoop dat ik gewoon nog chance mag hebben he!!! maar ben realistisch en weet dat er maar echt een heeeeeeel klein miniscuulkansje is, maar meer heb ik echt niet nodig!!!

charythepooh
19 September 2009, 09:51
ik had dus gisteren mijn gyne's collega aan de lijn gekregen
en die zei dat ik deze morgen nog eens moest testen, dan wachten tot na het weekend, tot maandag dan nog eens testen en als ik dan nog steeds negatief heb, en geen ms, dan moet ik hen terug bellen!

ik begrijp het gewoon niet,
ik heb een pregnylspuit gehad om mijn eisprong op te wekken, en nu heb ik ze dus nog niet, die eisprong is al 2w3d geleden! :/

ik heb deze morgen dus weer negatief getest, en ik wil NU mijn ms, zodat ik weer kan herbeginnen aan mijn clomid, ronde 14 in totaal!

sinds die BBZ is heel mijn lichaam nog meer uit de smeet, en krijg ik nog meer problemen met mijne stomme cyclus!

moest er een andere manier bestaan om zwanger te raken, heel graag!
hoop zelfs dat hij nu gaat afkomen met insimenatie!
want ik ben dit zo moe!

dit heeft allemaal geen nut meer!!! :(

zijn er nog die niet exact 14 dagen na hun eisprong zelfs met pregnyl negatief testen??? en geen ms doorkrijgen??