Volledige versie bekijken : ovultestjes kruidvat
cien
12 September 2009, 13:58
hey girls
ik heb meestal met de sensitestjes gewerkt maar had me deze maand (allez,cyclus) voorgenomen om zonder te gaan...
nu mn eisprong heel dicht in de buurt is kon ik het toch weer niet laten en heb ik gisteren bij het kruidvat testjes gaan halen (5 voor 9euro)
gisteren was hij negatief en vandaag (om 11u ochtendplasje gedaan en nu om 14u testplasje) geeft hij heel duidelijk positief aan
tzou wel grappig zijn dat mn ticker dan perfect juist loopt he
maar omdat ik ze echt nog niet ken wil ik graag weten of jullie er goede ervaringen mee hebben...
(tzou wel tof zijn want de meeste ovutesten in belgische winkels betaal je al direct meer dan 20€)
enfin,seffes klussen zowiso (als ik tventje zo ver krijg tenminste want op dat vlak zijn we bijna einde raad, heb zelfs al 3 nieuwe setjes gekocht om hem te verassen maar hij vind de druk te hoog en kan niet altijd meer klaarkomen:()
mini
12 September 2009, 14:44
Ik heb al regelmatig gelezen dat de ovu-testen van het kruidvat vals positief aangeven :/
Maar wie niet waagt niet wint hé ;)
cien
12 September 2009, 14:58
jakkes:(
mja de tweede test nu om 15u (plas van 1u ophouden wel maar) geeft ook positief maar net iets lichter dan de eerste positief,die was echt heel donker en de tweede is net wat donkerder dan de controlestreep
moet wel zeggen er kwam wel vrij veel zaad weer uit na het vrijen hoewel ik een kwartier met mn benen tegen de muur heb gelegen:(
heb gewoon echt geen zin om te missen en weer 2 maand te moeten wachten op de volgende eisprong, word er echt een beetje moedeloos van...
joke
13 September 2009, 11:41
Ik heb er gebruikt van Predictor zelf, die zijn idd wel wat duurder maar ook wel betrouwbaar natuurlijk! Gelukkig heb ik ze dan ook wel maar 1 keer moeten gebruiken...
zoemeke
13 September 2009, 13:41
hey cien, ik heb die vorige maand ook gebruikt en bij mij hebben die alle 5 positief aangegeven. Klopte van geen kanten dus.
Ik gebruik ze echt wel niemeer, geef mij maar die van sensitest.
charythepooh
18 March 2010, 10:11
ik heb nu al 2dagen na mekaar een positieve ovu-test in mijn handen, die veel donkerder is dan mijn controlestreep...
2x hetzelfde resultaat, zou dit kunnen, of zou er iets aan die tests liggen???
ik kan toch niet blijven ovuleren??
trouwens zou ik mijn eisprong vorige week maandag of dinsdag moeten gehad hebben (door de clomid)
Wheelee
18 March 2010, 13:42
Toen ik meer dan een week overtijd was gaf de ovutest ook constant + aan. Toen was ik wel zwanger maar dat ging uiteindelijk mis. Ik gebruikte die van kruidvat. Nu test ik een ronde niet. Ik voel me er wel beter bij. Misschien omdat het klussen om de dag voor ons prima werkt. Ik had dun cervixslijm (6 dagen geleden) toen hebben we 3 dagen elke dag geklust. Tot nu toe.
Ik hoop dat de + testen inderdaad bij jullie een + zwangerschapstest mag opleveren.
xx Wheelee
Prutske5
18 March 2010, 13:54
ik ben momenteel bezig met de testjes van sensitest... Maandag nog bij de gyne geweest voor mijn 6-weken-na-curretage controle, en rechts zat er een eitje klaar van 14mm. "Nog een paar dagen wachten" dus, maar het is nu donderdag en die tests duiden nog steeds geen lh piek aan, blijf hier maar zitten met dat onnozel teststreepje.
Die testjes pikken het hormoon toch op 24 tot 48 uur voor de eisprong?! grmbl...
sorry maar die ovutestjes van kruidvat zijn de dikste zever ooit! hoe goed hun zwtesten zijn, zo slecht dat hun ovutesten zijn!
ik had alle 5 testen een posi resultaat dus zogezegd 5 dagen aan een stuk nen eisprong terwijl er nooit een is geweest!
ik heb ze al meerdere rondes gebruikt en heb nog nooit 1 negatieve ovutest van kv gehad
brolbrolbrol!
oei seg, had ik dat gisteren maar gelezen... heb voor de eerste keer zulke testjes gekocht gisteren... mmmm
aangezien ik ze nu toch heb liggen, daarnet maar even getest en gaf idd positief aan... maar blijkbaar kan ik daar dus niets van geloven?
grrrr seg
blijf ze elke dag gebruiken zolang je positief hebt...groot kans daje ze alle 5 positief plast :/
mja dacht ik idd ook...
och ik ga ze idd gewoon elke dag gebruiken maar er verder maar niet teveel op rekenen he... wel stom se... :(
welke testen zijn dan wel goed?
charythepooh
22 March 2010, 17:17
nope, sorry cien, vorige week 2 kei-positieve testen gehad, gisteren een lichte streep en vandaag nog lichter, ik denk wel dat ze kloppen!
ola zeker, dan weet ik wat te doen deze avond :) baat het niet, dan schaadt het niet he!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.