PDA

Volledige versie bekijken : babybeurs

Kimm
6 September 2009, 19:11
Hoi,
Zijn er onder jullie ook die naar de babybeurs gaan in Gent op 20 september? Wij alvast wel. Zijn er al die vorige jaren zijn geweest? Valt dit wat mee of is het geen aanrader. Soit, wij gaan toch want we hebben gratis toegangskaarten.

bejes
6 September 2009, 19:54
Ooh lijkt me heel leuk, ik zal er ook wel zijn! Vanwaar heb je die gratis toegangskaarten? XXX

mini
6 September 2009, 19:56
Wij gaan de zaterdag :)

lotje
6 September 2009, 19:59
ast nu ni zo ver was gingi k ook want ik heb ook gratis toegangskaarten van in mijn roze doos

mini
6 September 2009, 20:09
Awel ik heb die dus ni gekregen, ik wel weer zo'n doos gehad van happy mama, en alles was er al uit betreffende staaltjes enzo :o
Ik kon er ni mee lachen :(
Maar normaal gezien staan ze op de babybeurs ook :D
Ik ben destijds naar die in Kortrijk geweest en 'k vond het wel interessant (alhoewel Kortrijk maar een mini-beurs was) :)

bejes
6 September 2009, 20:13
Hoe kun je die roze doos eigelijk , ik heb me ingeschreven op de site al tijdje geleden maar ja... xxx

mini
6 September 2009, 20:30
Via de site zal je die vermoedelijk niet krijgen en naar mijn weten, krijg je de roze doos normaal gezien bij de bevalling.
De happy-mama doos is de voorganger van de roze doos en die krijg je normaal via de gyné of de kliniek. :)
Ik heb één happy-mama doos gekregen toen ik de babybeurs in kortrijk bezocht (november vorig jaar, wist toen net dat'k zwanger was)
En vorige week heb'k zo'n happy-mama doos gekregen in de kliniek wnnr ik een kamer 'reserveerde'

lotje
6 September 2009, 20:47
ik heb die van de vroedvrouw gekregen (de happy mama doos he)

tiger
7 September 2009, 09:36
Kan je ergens op internet vinden waar zo een beursen nog georganiseerd worden elders in het land?

Koke
7 September 2009, 09:40
Wij gaan ook op zaterdag. Heb via de mutualiteit kaarten aan 1 betalen - 1 gratis.

mini
7 September 2009, 09:51
Ik heb gewoon een kortingsbon van 5 euro :D

baloutje
7 September 2009, 10:43
Ik ga met mijn beste vriendin op zondag

patje
8 September 2009, 17:57
Ah ik wist dat niet dat er een babybeurs was in september :D
alé wel dat er ene was maar wanneer... goh wel leuk!
Dan gaan wij zeker ;) waarschijnlijk dan ook de zaterdag :)

Jess
8 September 2009, 19:09
Wij gaan ook gaan!!!

We zouden beter een stand beginnen op de beurs, dan ontmoeten we elkaar eens in levende lijven...

cocelinetje
9 September 2009, 08:44
Wat valt daar zo allemaal te beleven?

Bo
9 September 2009, 09:58
Nope, ik heb het zo al druk genoeg, dat ik blij ben eens een dag thuis te zijn op mijn gemak ;)
Maar, veel plezier in elk geval meiden!

mini
19 September 2009, 13:51
De beurs was nu niet zo groot (had het ergens wel verwacht, was zoals in Kortrijk) maar 'k vond het wel interessant om eens een draagdoek uit te testen :)
Zo heb'k me natuurlijk laten verleiden om de amazonas jersey sling te testen (tricot slen) en 'k ben al volledig verkocht :)
Zie het zeker zitten om in de nabije toekomst nog draagdoeken te testen :D

momenteel heb'k dus:
- tricotti (gekregen van een vriendin)
- amazonas jersey sling

Koke
19 September 2009, 14:23
Wij zijn ook geweest en vond het ook jammer dat het niet groter was. Maar het was wel interessant. Heb me bijna laten verleiden tot een bébéconfort buggy, maar vond het al bij al toch wat duur.

bejes
19 September 2009, 20:00
Tot hoelang duurt de beurs s'avonds?
Hadden ze ook dagboeken enzo en foto boeken voor als de baby er is? XXX

Evita
19 September 2009, 21:32
ik weet dat er op 9,10 en 11 oktober ook n babybeurs is in dat expo-gedoe in brussel. Zal die daar niet wat groter zijn? op de site van babyboom.be kan je ook korting krijgen en ineens nog wat dingen aanvragen die je gratis kan krijgen.
x

mini
19 September 2009, 22:06
Ik heb me toch laten vertellen dat die in Brussel een stuk groter is, maar ik denk niet dat we die nog gaan doen, m'n ventje vond het nu al ferm teleurstellend. :/
Vooral omdat die enorm op de babybeurs in Kortrijk geleek.

Jess
20 September 2009, 11:19
ik vond de babybeurs niet zo een succes eigenlijk, maar ik ben natuurlijk ook nog niet zo ver en hou me nog een beetje in om kleertjes en spulletjes te kopen!
De beurs is open van 10 u tot 18 u voor degene die dit gevraagd had weet niet meer wie het was!

baloutje
21 September 2009, 11:01
Ik vond die baby beurs ook maar niets . K was met mijn vriendin gegaan die net een beebje heeft en ze dachten zelfs dat we een koppel waren hi. Nee ik vond het niet de moeite mij zien ze daar niet meer . Mijn vriend plezier die wou al niet mee ....

joke
21 September 2009, 11:04
Wij gaan 10 of 11 oktober in Brussel Expo gaan. Ben eens benieuwd, se...
In de boek van de Prémaman staat er een kortingsbon van in.

mini
21 September 2009, 11:42
@ joke: op de website ook ;)

joke
21 September 2009, 12:09
Oh, wist ik niet. Bedankt! :)

Koke
22 September 2009, 08:12
De babybeurs heeft nog fijne gevolgen voor ons: wij hebben gratis bedrukking van onze geboortekaartjes gewonnen!!! Ter waarde van 65euro.
Kben al eens gaan piepen op de website van die winkel en ze hebben ook hele mooie doopsuiker én redelijk van prijs, dus waarschijnlijk kunnen we dan ineens alles bij hen bestellen!
Joepie!!!

mini
22 September 2009, 09:50
Leuk dat je gewonnen hebt Koke!
Ik heb ook meegedaan aan allerlei wedstrijden, maar ik win nooit iets :( (;))

joke
22 September 2009, 12:20
Super Koke! Altijd fijn om zoiets te winnen, hé! Geniet ervan! ;)