Volledige versie bekijken : schommelstoel ja of nee?
snoezel
5 July 2008, 20:43
zouden jullie een schommelstoel nemen voor in de kinderkamer? (voor jezelf om bijvoorbeeld borstvoeding te geven)
heb altijd gezegd dat ik dit wou hebben maar weet het nu allemaal zo goed niet meer...
alle raad is welkom :)
groetjes
snoezel
lady bug
7 July 2008, 11:25
mij lijkt het in ieder geval wel iets hebben. maar het moet ook bij je interieur passen vind ik dan ook weer.
moeilijke keuze dus.
Onze kinderkamer is al niet zo heel groot, en al die spulletjes kosten al zoveel... dus denk niet dat zo'n stoel er komt bij ons :) Ik ga gewoon borstvoeding geven in bed ('s nachts), of anders in de zetel overdag. Denk niet dat ik zo'n stoel veel zou gebruiken...
rienemieke
20 July 2008, 15:01
hey
khoop dat je er nog iets mee bent!
wij hebben gisteren in de ikea een soort van schommelstoel gekocht voor de kinderkamer!
groetjes
snoezel
21 July 2008, 15:12
hey rienemieke,
weet je de naam van het model?
dan kan ik eens kijken op hun website.
ben ondertussen weer aan het mee bieden op een tweedehands site...
zo'n echt uit grootmoedertijd :) hopelijk heb ik hem!
groetjes
snoezel en toby
rienemieke
22 July 2008, 12:42
hey
poäng is de naam van de stoel!
Ik heb ook altijd gedacht een schommelstoel in de kinderkamer te zetten.
Toen ik nog babysitten vond ik het zalig om het flesje in zo'n stoel te geven.
Ik ga op kapaza rondzien of ik er nergens een goedkope op de kop kan tikken en die dan zelf wat opmaken. Dan hoeft het ook weer niet zo duur te zijn :-)
Oh da's zo goed als dezelfste stoel(en) die ik extra heb staan in de living. Nog iets dat'k ni extra moet kopen :D
snoezel
23 July 2008, 11:11
ik heb er waarschijnlijk eentje gevonden.
ook via een tweedehands site...
je moet er wel even achter zoeken hoor want er zijn dus mensen die voor zo'n oude stoel tot zelf 200euro durven vragen!
heb hem waarschijnlijk nu voor 45euro!
goed hé!
groetjes
snoezel
Heb via een tweedehandssite een leuke stoel gevonden en ben hem gisteren gaan ophalen. Hij kwam maar op 20€ maar ik moet hem wel nog schuren en verven. Maar vermits wij door risicoberoep op 6 maanden moeten stoppen heb ik daar nog alle tijd voor :-)
snoezel
28 July 2008, 10:30
leuk om zo'n koopjes te doen hé!
ik moet nog altijd nieuws krijgen wanneer ik onze stoel mag gaan halen.
hopelijk niet meer te lang want heb niet het gevoel dat ik het hier ga uithouden tot 25 augustus :)
Laurence
17 August 2008, 14:09
En, heb je je stoel al?
snoezel
17 August 2008, 16:50
ja ja,
hij staat op de babykamer en heb er echt al veel plezier van gehad.
's avonds voor hij in zijn bedje gaat wieg ik hem daar in slaap en zing ik een liedje voor hem.
echt een zalig moment.
en 's nachts geef ik hem daar te eten...
zalig wegdromen dus!
ben heel blij dat ik die stoel gekocht heb!
groetjes
snoezel
lady bug
3 October 2008, 11:49
ik ben dus ook opzoek geslagen voor een schommelstoel. het enige probleem is dat ik niet direct de plaats heb om er een te zetten. ik woon nog steeds in de caravan want er staat geen huis meer. met wat geluk staat tegen nieuwjaar ons huisje terug en daan kan ik beginnen zoeken en bieden
Mrs O.
3 October 2008, 13:14
hey
poäng is de naam van de stoel!
Wij hebben ook een poang stoel in onze woonkamer, die ik nu al geclaimd heb voor binnen 8 maand borstvoedig te geven :)
Zalige stoel, wel geen echte schommelstoel, mr minstens even comfy...
mini
3 October 2008, 22:30
Wij hebben ook een poang stoel in onze woonkamer, die ik nu al geclaimd heb voor binnen 8 maand borstvoedig te geven :)
Zalige stoel, wel geen echte schommelstoel, mr minstens even comfy...
Echt é! 'k zou die relaxen/schommelstoelen ook ni meer kunnen missen uit onze living.
En als er bezoek komt, dan gaan ze onmiddellijk die stoelen opeisen... Zou onze zetel ni goe genoeg zijn? :P
charythepooh
23 March 2009, 11:15
hoi
ik heb ook zo'n schommelstoel gevonden op kapaza voor 50€!
ook zo eentje uit grootmoeders tijd!
wij willen een witte babykamer zetten, en ben ik vol enthousiasme begonnen met afschuren en herschilderen ook in wit!
dames, ik wil jullie moed niet afnemen, maar er kruipt tijd in hoor!
alles eerst afschuren, dan alles afwassen met een scheutje amoniak in water, en dan alles zeker 2 lagen schilderen, en zelfs op bepaalde plaatsen 3 lagen, want anders is ie echt niet mooi
ik dacht ook das gedaan op een uurtje! ja maat, ik zat er 3 volle dagen aan!!!
MAAAAAARRRRRRRR!!!!
Het resultaat is magnifiek e!!!!
ik ben erg trots op mijn stoeltje!
verlang nu tegen dak zwanger ben, en dak er ga kunnen inzitten met mijn kleine baby!
chari
Trinity
23 March 2009, 11:56
T is een serieus werkje, maar achteraf heb je er eens zo veel geniet van he. Heb je een schuur-muisje gebruikt, of zuiver hand-labeur?
K heb hier een baby-stoel van trip-trap staan die nog afgeschuurd en geverfd moet worden. Alle, die is in goede stand hoor, en is niet echt nodig.....maar ik wil een ander kleurtje haha.
charythepooh
23 March 2009, 13:02
ik heb een schuurmuisje gebruikt voor het zitvlak, en voor al de rest was het zware handlabeur!
maar idd zoals je zegt
ik verlang tegen dak da dubbel genot ga van hebben met ons ooit toekomstige kleintje!!!
ik ben eigenlijk aan het demotiveren e
het is veel werk
maar als je het resultaat ziet, ben je wel blij dat je het gedaan hebt hoor!
ik spreek hier in raadsels eh!!!
chari
zwijgt me van schuren!
Ik heb vorige zomer onze tuinstoelen + tafel onder handen genomen.
3 volle weken heb'k eraan gezeten!!!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.