PDA

Volledige versie bekijken : Klussen?

Ruthjen
4 September 2009, 13:19
Ik heb een vraagje:

Normaal is mijn eisprong op 8 september,wanneer begin je dan best te klussen?
Mijn MS zijn net gedaan.
Het beste is om de 2 dagen heb ik gehoord maar is het niet beter om de dag voor,de dag zelf en de dag na je eisprong te klussen?
Elke dag is ook niet goed zeggen ze omdat dit niet goed is voor het zaad...
Misschien zit ik er wel veel te veel over na te denken maar ik verlang echt n baby en dan is het moeilijk om je gedachten daar niet op te zetten.
Groetjes!

san
4 September 2009, 16:32
Hey Ruthjen,

Als je weet dat de 8ste je eisprong is kan je gerust paar dagen achter elkaar klussen! Dat van het zaad klopt ook wel maar weet dat het zaad paar dagen actief blijft in je baarmeder. Het gaat nog niet direct dood...
Ik heb alleen geklust op mijn dag van de eisprong en had onmiddelijk prijs! We waren aan het proberen van jan 2009 en had een heel onregelmatige eisprong en voelde die ook niet dus ik had ook geen idee wanneer we het beste kluste om prijs te hebben. De 9de aug heb ik ze wel gevoeld en hebben we geklust en ja hoor ik was zwanger!
Dus als je het nu 1x of meerdere x doet...
Doe waar jij je het beste bij voelt!

x

Debbie043
4 September 2009, 16:51
hey Ruthjen

ik sluit me aan bij san....
je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!
en op het begin is het vaker klussen ook nog niet erg!! hihihi

maar probeer het niet te forceren op het begin want het kan best een jaartje duren
dat is heel normaal!
Ik wil je niet afschrikken maar je kan er maar beter rekening mee houden!

Heel veel klus plezier en Succes!!!!

Kimm
4 September 2009, 20:48
Hoi Ruthjen,
Wij hebben om de 2 dagen geklust als mijn MS gedaan waren, in de 5 dagen ronde de eisprong (2 ervoor en 2 erna en de dag zelf) iedere dag. Na het vrijen kussen onder de poep en met de benen tegen de muur op bed liggen. Bij was het resultaat na 1 ronde zichtbaar! Alvast veel succes. Na het vrijen ook niet direct gaan plassen maar een half uurtje wachten.
Groetjes

joke
5 September 2009, 11:47
Wij hebben het wèl elke dag gedaan, de 2 keren dat ik zwanger ben/was en dus mèt succes. En hier zijn er nog héél veel op het forum die zo zwanger zijn geraakt. Op de dag van mijn eisprong deden we het zelfs 2 keer per dag! Volgens mij is dat dus dikke zever dat het niet goed zou zijn voor het zaad. Ik zou dus zeggen: go for it, girls! ;)

charythepooh
5 September 2009, 18:45
wij gewoon geklust de dagen rond de eisprong dagelijks en anders probeerden we zoveel mogelijk om de 2 dagen, maar met lange werkuren van ventje lukt da ni altijd..
ik ben ook zwanger geraakt zo..

ik lag niet met de benen in de lucht
ik liet het een 10 minutjes intrekken, en verloste mezelf er dan van ;)

ik ben deze week een keer in slaap gevallen, met alles er nog in,
ben s'morgens opgestaan met verschrikkelijke buikpijn!
kweet wel ni of het daar van kwam, maar da doek geen 2 keer ;)

Ruthjen
6 September 2009, 18:56
Allemaal bedankt voor jullie reactie en antwoorden!
Nu maar genieten van al dat klussen en hopen dat het een wondertje teweegbrengt!!!!