Volledige versie bekijken : zwanger worden
hallo,
kan iemand mij soms vertellen hoe ik zwanger kan worden?
ik ben 20 jaar en ik zou graag aan men eerste kindje willen beginnen, maar men vriend waar ik al 5 jaar mee ben ziet die liever niet zo echt
zitten omdat hij denkt dat je op deze wereld geen kindere meer kan opvoeden, .. maar dus zou ik toch graag een kindje willen hebben,
hoe kan ik dit het beste doen, want hij wil meestal klaarkomen met condoom enzo dus jah tis nie zo gemakkelijk natuurlijk
alvast bedankt
xx
hoi leske,
ben je er zeker van dat je zwanger wil worden en denk je niet dat het beter is om je vriend er dan eerst over te laten meebeslissen?
ik heb ook al heel lang die kinderwens en heb ook een tijd moeten wachten tot mijn vriend er klaar voor was maar het is natuurlijk jou beslissing,alleen gebeurd het nogal vaak dat als de ene parter er niet mee akkoord is de relatie slecht uitdraait
hoe je zwanger moet worden:onbeschermde sex,anders zal het moeilijk lukken.
greetz
Ben ook geneigd om te zeggen: probeer met je vriend te praten alvorens je het achter zijn rug om probeert te doen. Dit laatste zorgt er immers voor dat jij de rest van je leven met die 'leugen' moet leven, en er is de mogelijkheid dat je relatie kapot gaat, of dat je vriend de baby niet wil ofzo...
Probeer hem te vertellen over jouw verlangens en gevoelens, over hoe jullie met de liefde voor jullie kindje wel een mooi plekje kunnen creëren...
En geef je vriend wat tijd... de meeste mannen staan inderdaad nie meteen te springen als je over kinderen begint - de mijne (27 en 8 jaar samen) ook niet hoor. Ze vinden het gewoon moeilijker om afscheid te nemen van hun vrijheid en die verantwoordelijkheid te moeten nemen. Bovendien hebben zij dat typische 'moedergevoel niet dat bij vrouwen de drang naar een kind zo sterk kan maken...
Dus ik zou zeggen: probeer het nog wat tijd te geven en neem geen beslissingen waar je achteraf misschien spijt van kan hebben... een kindje dragen en opvoeden is niet altijd rozegeur en maneschijn, en dan is het soms best handig als je een partner hebt die je steunt!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.