PDA

Volledige versie bekijken : HELP vochtverlies - nog iemand?

lily
2 September 2009, 19:38
Ik heb de laatste 2 dagen last van vochtverlies, gisterennamiddag was m'n slipje helemaal nat. Het is geen urine, maar een doorschijnend vocht dat ik verlies. Heeft hier nog iemand last van?
Ik weet echt niet of ik me zorgen moet maken, ik ben maandag nog bij de gyne geweest en toen was alles nog in orde ...

Best wel vervelend, ik kan toch moeilijk nog 4 maanden met inlegkruisjes rondlopen????

Wat doe ik het best?

Liefs
Lily

lotje
2 September 2009, 19:45
hey, ik heb ook sinds ik zwanger ben heel fel last van witverlies, ik moet elke dag zeker 1 keer van onderbroek wisselen dat het zo vol hangt
soms kom ik uit bad, ik doe een proper onderbroek aan en hop heb al een natte plek
ik vind dit ook heel vervelend en doe ook niet graag inlegkruisjes aan dus ik wissel gewoon wat vaker van ondergoed, ik probeer ook witte slips aan te doen nu zodat ik die kan koken ale op hoge temperatuur wassen bedoel ik want bij mijn roze heb ik al gemerkt dat het plekken blijven..
hoort er nu eenmaal bij zeker, maar is niks om je zorgen over te maken

vasoramasa
2 September 2009, 20:19
idd niet direct zorgen over maken, ik heb van in het begin tot aan het einde van de zwangerschap met inlegkruisjes rondgelopen, ik had ook zeer veel vochtverlies hetzelfde als jij

wij
3 September 2009, 07:50
dit is normaal heb dat ook en heb het aan de gyné gevraagd en volgens haar was dat ok.