Volledige versie bekijken : Beetje bezorgd
cocelinetje
29 August 2009, 11:56
Hey iedereen,
In het begin van m'n zwangerschap was ik echt bang dat ik té veel zou verdikken (ik ben al wat dikker van mezelf).. Nu ben ik 27 weken zwanger en ik ben de eerste 4 maanden echt heel erg misselijk geweest.. Door al dat overgeven ben ik wel 2-3 kg verloren. Toen dat gedaan was en ik terug begon te eten, kwamen die verloren kilo's er wel snel terug bij. Ik ben eigenlijk in het totaal nog maar 4 kg bij en nu begin ik me daar zorgen over te maken. Ik eet gewoon, ik drink voldoende en elke morgen als ik me op de weegschaal zet, zie ik altijd ongeveer datzelfde getal. Soms val ik zelfs een beetje af.
Moet ik me hier zorgen om maken? Ik heb zowat het gevoel: als ik niet verdik, hoe kan m'n kindje dan verdikken.. Misschien dom, maar kben wel een beetje bezorgd..
Cocelinetje
lotje
29 August 2009, 11:59
hey meid, mij heeft de gyne altijd gezegd: je hoeft niet in ene keer voor 2 te gaan eten omdat je zwanger bent je kindje neemt zelf hoeveel het nodig heeft
er zijn er nog die niet zoveel bijgekomen zijn want als je niet meer eet dan anders ga je ook geen 20 kilo verdikken dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken
lady bug
29 August 2009, 13:35
je moet je zeker geen zorgen maken. ik was in het begin ook 3kg vermagert en die waren er rond week 20 terug bij. tegen het einde van mijn zwangerschap was ik een kleine 6kg verdikt. en onze Matthias had een mooi gewicht bij zijn geboorte hoor.
Ik zou me ook niet teveel zorgen maken hoor, hier net hetzelfde, in het begin verschrikkelijk misselijk geweest en 2kg vermagerd, nu ben ik op 25 weken nog maar een kleine 3kg bijgekomen. Iedere zwangerschap is anders dus zeker geen paniek.
mini
29 August 2009, 13:59
Ik zou direct tekenen voor maar 6kg verdikt te zijn over de hele zwangerschap :D
lotje
29 August 2009, 16:09
ik hier ook hoor!!! amai ik durf al nimmer zegge hoeveel ik bijgekome ben...
_liesje_
29 August 2009, 19:11
ik ook ze!!! ben er al bijna dan!!!! :( grrrrrrrrrrrrr
Laurence
30 August 2009, 09:24
Ik ben nu al bijna aan de 6 kilo. MAandag op de weegschaal. Dan zal ik wel aan 6 zitten :(
cocelinetje
30 August 2009, 11:08
Oei.. Ik had wel niet verwacht dat ik er nu nog maar 4 bij zou zijn omdat ik zowieso al wat struiser ben van mezelf, dus dacht ik: amaaaaai, ik ga verdikken :)
Natuurlijk.. voor mij is het wel nog 3 maand te gaan dus er kan nog veeeel veranderen hé.
lotje
30 August 2009, 12:37
zwijgt stil!! ik ga gewoon nimeer op de weegschaal staan en als ik bij de gyne moet dan draai ik mn hoofd wel pfff...
mini
30 August 2009, 12:54
:D ik doe met u mee Lotje
Nala'tje
30 August 2009, 13:09
maak je niet teveel zorgen,je kleintje neemt wel wat die nodig heeft!!!
ik ben nu 3kg erbij, en mijn beebje weegt er 3,150 in mijn buik en is perfect in orde.
geen zorgen dus!!!
groetjes
cocelinetje
30 August 2009, 16:50
Dankjulliewel! :)
wij
1 September 2009, 07:26
hey een vriendin van mij was op 5m een half ook maar 4 bij en de gyné zij dat alles perfect in orde was. Dus geen zorgen
Bo
8 September 2009, 17:18
Hi meid, ik zit zowat in hetzelfde schuitje. Nu 30w en ook nog 'maar' 3 kilo erbij.
Iedereen zegt ook dat ik afgevallen ben, mijn gezicht/decolleté/armen zijn smaller en mijn broeken zakken af...
En toch zit ons kleintje een week voor op schema en groeit goed. Volgens mijn gyn geen zorgen, zolang het met baby goed gaat, is alles ok ;)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.