Volledige versie bekijken : Hoeveel bijgekomen?
Hoi allemaal!
Ik wou eens vragen hoeveel jullie bijgekomen waren op hoeveel weken...
Ik ben nu 20 weken en 1,5 kg erbij. Maar ik heb niet echt een idee of dat dat nu normaal is, eerder weinig, of eerder veel?
Ik ben nog steeds regelmatig misselijk, dus eet ik nog steeds niet echt zoals voor m'n zwangerschap. Maar blijkbaar kom ik toch wel bij dus...
rienemieke
28 June 2008, 16:38
hey els,
ik zelf was eerst 2 kg afgevallen zonder ziek te zijn! vraag me nog steeds af hoe dat kan!
ondertussen ben ik 3 kg bijgekomen dus eigenlijk begin gewicht + 1 kg! wat volgens de meeste niet zo veel is!
ach al wat er nu niet aan komt moet ik er achteraf ni afwerken!
snoezel
28 June 2008, 19:28
ik ben ook drie kilo vermagerd in het begin zonder ziek te zijn rienemieke.
ondertussen zijn die er terug bij en is er nu zo'n 6 kilo bij...
als ik het zo vergelijk met anderen is dit normaal :)
ik had echt gedacht dat ik 25kilo ging bijkomen, hopelijk komen die er nu de laatste twee maand niet meer bij. je weet maar nooit als je vocht ophoud of zo.
ilse85
11 July 2008, 12:43
mijn moeder vertelde mij dat toen ze zwanger was van mij ze 29 kilo was bijgekomen. maar mijn moeder is mager van nature en is ze dus ook weer moeiteloos kwijtgespeeld. ik hoop alleen niet dat ik ook zoveel ga bijkomen, want ik denk niet dat ik dat ga kwijt geraken.
groetjes,
ilse
-xxx-
snoezel
11 July 2008, 12:58
woensdag op de weegschaal gestaan bij de gyne en daar was ik al 11kg bijgekomen...
je weegt je daar natuurlijk 's avonds en hebt nooit dezelfde kleren aan hé :s
thuis zit ik nu rond een 8 kilo erbij. weeg me altijd 's morgens...
mijn ma was ook 25kilo bij dus denk niet dat er op zes weken tijd nog eens zal verdubbelen maar je weet maar nooit hé :s
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.