PDA

Volledige versie bekijken : Pas zwanger en op reis?

patje
26 August 2009, 19:10
Zoals jullie 't wel al weten, weet ik sinds maandag dat ik zwanger ben :)
Nu, wij vertekken nu maandag (31 aug.) naar Egypte...

Volgens mijn gyné kan het geen kwaad, juist opletten met hygiëne, dus regelmatig mijn handen wassen,
opletten met groenten daar en water uit flessen drinken...
Toch maak ik mij beetje zorgen, alé stel dat het dan verkeerd gaat, en ik zit daar?!
Wat moet ik doen? Kan vliegen echt geen kwaad? Kmaak mij toch beetje zorgen en ongerust...

Wat zouden jullie ondernemen of doen ter plaatse of voor 't vertrek?

Groetjes xx

kingka
26 August 2009, 21:42
Vliegen kan echt geen kwaad hoor, je kindje zit echt wel ver weggeborgen.

Stel dat het verkeerd gaat dan denk ik dat ze of je nu in Egypte zit of hier in Belgie, ze op 4 weken helaas maar weinig kunnen ondernemen (sorry als dit cru is). Ik denk dat je vooral goed moet opletten wat je eet (vlees goed gaar, geen rauwe groenten, groezelige restaurants vermijden) en vooral je handen goed wassen. Maar geniet vooral van je vakantie, binnen enkele maanden heb je je handen vol.

kingka

Trinity
26 August 2009, 21:47
Ik heb ook nog rondgevlogen hoor, alle meegevlogen :) Kan echt geen kwaad.
Geniet vooral van je vakantie, en let gewoon op die dingen die je gyne en kingka reeds hebben vermeld.

Veel plezier!

boeleke
26 August 2009, 21:48
Hei Patje,

vliegen kan idd geen kwaad, en opletten met het eten daar.
Verder wens ik je een hele fijne vakantie!!
Geniet ervan want het is de laatste vakantie met jullie tweetjes!!!!
Volgend jaar is de rust voorbij ;)

xxx

patje
27 August 2009, 11:03
Bedankt meiden! :)
Wij gaan er zeker van genieten... het is idd, de allerlaatste vakantie met ons tweetjes...:)

Ik zal wel letten op wat ik daar eet en drink... komt wel goed! Aja en duiken zou ik best ook achterwege laten é, niet?
Want die druk van 't water als je bv. 18m diep duikt kan wel schadelijk denk ik... wij gaan wij snorkelen houden dan :)

xxx