Volledige versie bekijken : Deborah Ostrega
isabelga
25 August 2009, 09:41
Deborah Ostrega (36) is zwanger en iedereen mag nu al weten wat het wordt. «Ik krijg een jongen. Leuk maar ik had wel gerekend op een meisje.»
Ostrega geniet van haar zwangerschap en heeft een
decolleté gekregen om u tegen te zeggen. Een aangenaam neveneffect van haar zwangerschap. "Van B-cup naar D-cup en volgens een vriendin worden ze nóg groter», lacht ze.
Bron: HLN
charythepooh
26 August 2009, 16:43
haha nu lacht ze nog!
geloof me ik heb een D-E cup, en dat is zeer zeker niet om te lachen, hoor!
ze zal nog op haar woorden terug komen ;)
geloof me!
isabelga
26 August 2009, 17:33
ik heb ook een natuurlijke E cup. ik ben er trots op, maar het is geen lachertje!
charythepooh
26 August 2009, 19:27
ik ben er ook trots op hoor!
en ik vind het hele mooie borsten om zo groot te zijn, maar ik zie echt wel af aan mijn nek en schouders, ervan!
ik ben toch echt ferm aan het overwegen om na de kindjes ooit te laten verkleinen hoor!
puur uit medische overweging!
en dan zou ik gelijk alles wa strakker willen ;)
ik denk dat het dan een verslaving ga worden!
eens je mooie borsten ga hebben, ga je dikke buik of billen je dan storen, en dan wil je dat weer gedaan zien...
ik heb nog tijd e!
hopelijk verkleinen ze zelf, maar ni naar theezakjes, dan liever zo blijven hoor!
isabelga
27 August 2009, 18:26
ik vind dat als je boezem je fysieke problemen geeft (nek en rug), je er toch eens over moet denken om ze te laten verkleinen. Een zware boezem is geen lachertje! Ik herinner me op school nog de turnlessen: als ik moest lopen (de fameuse Cooper test) of bij het turnen (over de bok enzo), had ik altijd veel pijn. Die boezen wiebelde dan op en neer ...
ik heb geprobeerd met sport BH's, maar veel bracht dat niet op.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.