PDA

Volledige versie bekijken : Weeën

Laurence
16 August 2009, 11:37
Hey ladies,

Ik heb gisterenavond en nacht met weeën gezeten.

's OVonds om de 15 à 20 minuten, daarna verstreek er makkelijk 30 à 60 minuten tussen.

Ik wou eerst naar de spoed gaan, maar aangezien de tijd ertussen aan het vermeerderen was, heb ik toch maar proberen een beetje te slapen.

Nu al weeën op 15 weken maken mij terug heel ongerust.
Ik heb overlaatst een nachtmerrie hierover gehad. Ik ben in de gang bij mijn gyné bevallen rond deze tijd in de zwangerschap.

Mijn buik was wel niet heel erg hard, maar toch.
Vanaf wanneer hebben jullie vroegtijdige weeën gevoeld?

Ik moet maandag naar de gyné, dus vindt ik het een beetje gek om nu nog naar de spoed te gaan. Het gaat trouwens al veel beter nu.
Soms nog een wee af en toe, maar niet regelmatig meer.

joke
16 August 2009, 11:42
Oei Laurence, dat lijkt me idd wel vroeg maar kan er natuurlijk nog niet van meespreken. Wel goed dat je morgen al naar de gynae kan, dan ben je terug iets geruster.
't komt wel goed, hoor, daar blijven we in geloven! ;)

Cin
16 August 2009, 12:25
Ik heb ook al twee weken regelmatig harde buiken, lichte voorweeën.
Ik ben onmiddellijk magnesium beginnen nemen.
Ik raad je dat zeker aan.
Want dat is het eerste wat ze je geven, dat kalmeert je baarmoeder.
Ik moet zeggen het is wat beter, nog niet volledig weg maar toch echt stukken beter.

xxx

Laurence
17 August 2009, 11:56
Net terug van bij de gyné.

Magnesium neem ik al van in het begin, en nu moet ik nog een extra medicijn innemen voor de weeën te verminderen en zelf te doen stoppen.

Trinity
17 August 2009, 13:50
oew, hopen dat het helpt! Kennen ze de reden voor deze vroege weeën?

wij
18 August 2009, 07:12
hoe weet je eigenlijk dat het om weeën gaat? Ik had zondag avond verschrikkelijke pijn in de onderbuik en buik , soort kramperig gevoel dat opkwam en weer verdween en dan weer terugkwam. zo erg dat ik dubbel plooide van de zeer. Maandag had ik het nog een beetje , heb dan de hele dag geslapen en dan is het over gegaan. Ik dacht ook naar de spoed te gaan maar ga vandaag naar de dokter en de gyné. Iemand ervaring mee?

charythepooh
18 August 2009, 09:15
succes wij, hopelijk blijft alles in orde hoor met je, ik zit met je in...:(

Laurence
18 August 2009, 09:18
Ik weet dat het weeen zijn omdat ik al een bevalling achter de rug heb, en de pijn erkende.

Mijn buik deed pijn onderaan, maar dat straalde snel door de hele buik, naar de rug en een stuk naar de benen.
Ik kreeg er ook een harde buik van, dus het zijn weeen.

Succes bij de dokter Wij :)

wij
18 August 2009, 13:55
volgens de dokter zijn het aanvallen van spastische darmen die behoorlijk pijnlijk kunnen zijn en zijn woorden " nog rustiger aan doen" maar dat valt dus allemaal nog mee. Heb wel medicatie voorgeschreven gekregen voor als ik nog zo'n aanvallen krijg. straks naar gyné, als daar een gezonde baby te zien is springen we weer een gat in de lucht.

Laurence hoop dat bij jou ook alles goed loopt?! Rusten is blijkbaar echt de beste remedie ;)

Laurence
19 August 2009, 09:05
Hier werkt de medicatie, want sinds gisteren niets meer van weeen gehad.

Das dan toch al 1 probleem minder. Nu nog hopen dat het bloed goed is.

Cin
19 August 2009, 10:04
Laurence,

Wat ben ik blij te horen dat de medicijnen aanslaan.
Wat neem je juist?
Ik heb bij vorige zwangerschap dit ook gehad en ik moest prepar-retard innemen.

xxx

kastaar
19 August 2009, 18:27
Hey Laurence,

ik hoop dat alles goed gaat met je!
Echt waar, je verdient het zo een zorgeloze zwangerschap te hebben!

Onze zwangerschappen lijken wel goed op elkaar hé. Misschien een beetje raar om te zeggen maar ik ben blij dat ik niet alleen ben want ik dacht al dat het altijd maar met mij gebeurde. Zelfbeklag zeker?

Ik geef je alvast een dikke virtuele knuffel en ik zal die zeker wel nog eens in levende lijve geven ook!!

xxx
Kastaar

Laurence
20 August 2009, 10:12
Hey KAstaar :)

Jep, onze zwangerschappen lopen niet van een leie dakje, maar we geven de moed niet op, en doen er alles voor om die beebjes in onze armpjes te kunnen houden.

Eenmaal we bevallen zijn en die beebjes hebben, zullen we eens afspreken. Dan zullen we wel uit ons bedje mogen komen :)

Dikke knuf en verzorg je goed en geef die 2 schatten ook een knuffel van mij en beebje :)

Laurence
20 August 2009, 10:13
Oei cin, ik ken de naam niet echt. Ik zal straks eens kijken als ik moet rechtstaan, want momenteel heb ik een beetje teveel last van buikpijn (maar geen weeen :) )