PDA

Volledige versie bekijken : Medicatie

Nes
11 June 2008, 23:49
Ik vertrek binnenkort op vakantie en ik zou wat medicatie willen meenemen. Ik weet dat primperan en dafalgan is toegelaten (juist?) maar ik zoek nog een medicijn dat imodium vervangt want dat is niet toegelaten. Kan iemand mij helpen.

Nes
11 June 2008, 23:55
Ik neem ook iets tegen de hooikoorts maar blijkbaar mag dat ook niet. Kent iemand iets dat mag?

Els
12 June 2008, 10:50
Ik zou eens informeren bij je huisarts of apotheker...

En ik moet zeggen: ik heb zelf ook 2 keer motilium genomen in de eerste 3 weken van mijn zwangerschap, omdat ik niet wist dat ik zwanger was, en ons kleintje is perfect in orde! Maar ja, voorkomen is natuurlijk altijd beter!

Geniet van je vakantie!!!

snoezel
12 June 2008, 17:23
lacteol zou je wel mogen nemen ipv immodium. dat stopt niet maar het helpt wel heel goed!
maar je vraagt het mss toch best even aan je ha!

heb er waarschijnlijk ergens overgelezen: naar waar ga je op reis? hoe lang? wanneer vertrek je?
das dan weer het voordeel aan niet hoogzwanger zijn in de grote vakantie :s wij blijven lekker thuis :(

Nes
12 June 2008, 19:06
Hey

bedankt van de antwoorden.

Ik vertrek 28 juni voor een maand naar marroko. Dus wel een warm land met toch wat risico om ziek te zijn de eerste dagen. Normaal heb ik er geen last van, maar je weet natuurlijk nooit.

@snoezel: spijtig dat jij niet weg kan dit jaar!!! Ik hoop dat je nog mooi weer gaat hebben als je kindje geboren is. Zo kan je lekker pronken met je kleine schat. En er natuurlijk het beste van maken. Eens een dagje met het kindje weg enzo.

Grts Nes.