PDA

Volledige versie bekijken : heeft er iemand ook ervaring met clomid

gun&kat
3 August 2009, 16:20
ik ben zwanger geraakt door clomid kan maar binnen 3 weken op onderzoek gaan bij mijn dokter
toch ben ik beetje ongerust voor een meerling

katrientje
3 August 2009, 20:05
Hallo gun&kat!
Ik wil je niet ongerust maken, maar de kans bestaat dat je een meerling verwacht... Nu moet je niet panikeren!
Je hebt je toch laten opvolgen bij de gyneacoloog? Hoeveel grote eitjes had je bij je laatste controle?

Groetjes

Lieseke
11 August 2009, 10:22
Ik ben ook zwanger geraakt met clomid. Was in het begin ook ongerust, maar de gyn zei dat daar vaak in overdreven wordt. En dat de kans eigenlijk nog vrij klein is. Dus maak je nog niet te veel zorgen en genier er vooral van.

Groetjes
Lieseke

charythepooh
11 August 2009, 19:52
hoi
ik ben in juni zwanger geraakt met clomid!
er zaten 2 eitjes klaar, en de gyne zei ons nog van als je geen tweeling wilt, niet klussen!
maar wij proberen al een jaar, en waren op die moment op een punt gekomen, of het er nu 1 of 2 wren, dat maakte ons eigenlijk niet meer uit!

ik was zwanger van 1tje, maar helaas zat die in de eileider, en heb ik een spoed operatie ondergaan van een buitenbaarmoederlijke zwangerchap

ik ben nu opnieuw bezig met clomid, en sta op een rare plek eigenlijk, ben 3 dagen overtijd, test negatief en heb nog steeds geen ms!

dus ik weet eff nie meer hoe dit kan hoor ;)

lotje
12 August 2009, 08:58
wie weet chary.... laat ons hopen he :)

boeleke
12 August 2009, 11:14
Hoi dames,

Aangezien ik weldra waarschijnlijk ook met clomid zal moeten starten vroeg ik me af hoe snel de kans was om zwanger te worden...
Mag ik vragen hoelang jullie clomid namen voor jullie zwanger werden?
(zie ook topic 'Mijn verhaal: kinderwens met PCO-syndroom bij moeilijk zwanger worden)

bejes
12 August 2009, 11:17
hey boeleke,
ik heb geen ervaring met clomid maar ik denk dat er hier zijn op het forum die heel snel zwanger waren daarmee!
Ik hoop voor jou dat het vlug mag lukken!
xxx

Kimberley
12 August 2009, 13:09
Hey Boeleke,

Ik heb het geluk gehad van zwanger te geraken met de eerste ronde clomid en pregnyl. Ik ben nu 5weken en 4dagen zwanger! :)
Ik hoop voor jou dat je ook snel resultaat mag hebben met de clomid.

Groetjes Kimberley

Lieseke
12 August 2009, 13:31
Hey Boeleke

Ik was zwanger in de derde cyclus met clomid.

Veel succes
Lieseke

kleinke
12 August 2009, 15:22
ik zit in mijn 7e maand met clomid en ben nog steeds niet zwanger

Laurence
12 August 2009, 15:27
Ik was zwanger in de eerste maand met clomid.

Maar iedereen reageert hier spijtig genoeg anders op.

charythepooh
12 August 2009, 16:25
ook ik was zwanger in de eerste maand clomid, maar dat is zoals bekend dan uitgedraaid op een BBZ, en nu terug bezig met clomid (samen gerekend de 2e maand dus!)

je kunt daar moeilijk op voortgaan e meid!
ik duim voor je, dat je ook de chance zal hebben om in de eerste maand zwanger te geraken met clomid!!!