Volledige versie bekijken : ben er al wat over
kyanoke
24 July 2009, 15:54
zo nu ben ik er al wa over. nog zo spril en mis gaan en toch zo een verdriet gehad. tis begonnen met bruin verlies dus ben ik maar naar spoed gegaan. T was veel te klein de vruchtzak voor een zwangerschap van 6 weken. verdict ofwel heb je al een mk gehad ofwel ben je er u 1 aant doen. maandag naar de dokter geweest om mijn hcg waarden 865, dokter zei dat het nog redelijk hoog was en gaf het nog een kans. ik hooopte wel al niet veel meer. gisteren nog is bloed laten trekken 148, al goed gezakt. ik heb nog steeds klein beetje bruin verlies nog steeds geen helder bloed of klonters gehad. normaal zou ik zondag mijn maandstonden moeten krijgen(hopeijk) zo niet bel ik maandag naar mijn gynecoloog, zei was 2 weken in verlof. zo dit is wat ik juliie wou laten weten.
Wat erg voor je kyanoke!!! We leven met je mee en zijn er voor je als je steun nodig hebt!
Hopelijk kan je het een plaatsje geven!?
Sterkte kyanoke!!
*dikke knuff*
Bibi84
24 July 2009, 16:11
Oei hoe erg Kyanoke. krijg er altijd rillingen van als ik zoiets lees.
Als je je hartje wilt luchten we zijn er voor je.
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelde toen je het bloedverlies vaststelde. Verschrikkelijk is het.
Veel sterkte
xxxx
boeleke
24 July 2009, 16:25
Wat erg voor jullie Kyanoke!
Ik hoop dat jullie bij elkaar terecht kunnen om dit samen een plaatsje te geven. Maar ook hier mag je je hart uiteraard komen luchten.
Misschien hoor je niet graag wat ik nu ga zeggen en denk je 'Jij hebt makkelijk praten, je hebt het zelf niet meegemaakt'... en het is dan ook helemaal niet slecht bedoeld of zo! Maar ergens denk ik dan 'de natuur doet dit met een reden'. Ze heeft jullie misschien willen behoeden voor een ernstig gehandicapt kindje... En ik ben er zeker van dat ze voor jullie een schattig boeleke in de wacht heeft! Gezond en wel!!
Maar eerst dit verwerken en een plaatsje geven hè.
Stevige knuffel
rubentje
24 July 2009, 16:47
Kyanoke
Ik ken uw gevoel volledig - ik heb op 2 juli curretage ondergaan na MK - ons kindje was 8,5 weken....
Daarna heeft de dokter me ff rust voorgeschreven om alles een plaatsje te geven... Ik heb al wel een zoontje van 4 rondlopen dus ik kon me niet helemaal laten hangen en hij zag ook enorm uit om grote broer te worden. Nu moet ik nog 4 dagen een lichte pil geven en dan mag ik terug voor gaan. De volgende keer zal het zeker lukken hoor dat we een gezond kindje op de wereld gaan zetten :-)
veel sterke
boeleke
24 July 2009, 16:52
Hei Rubentje,
hoe gaat het met jullie? Hoe reageerde je zoontje?
Nog eventjes en je mag er opnieuw voor gaan, dat is wel goed nieuws hè!
Groetjes
Echt heel veel sterkte Kyanoke!
Kan me voorstellen dat jer kapot van bent, hoe pril het ook was....
xxx
kyanoke
24 July 2009, 17:15
ja rubbentje je hebt gelijk. ik had nog het geluk dat ik nooit geen vruchtje gezien heb als je mij begrijpt. heb hier ook nog een zoontje rondlopen van 5 jaar maar gelukkig hadden we nog niks gezegd. had ik pas gedaan 11 augustus wanneer ik het eerst naar de gynecoloog mocht. bij een volgende zwangerschap wil ik van nader bij opgevolgd worden. een echo op 11 weken pas vind ik veel te laat. wekelijks zal de dokter bloed mogen trekken en echos kan ik in lommel ook bekomen bij marita( vroedvrouw die 3d echos neemt ook maar 2 d echos ook voor ongeruste mamas).
rubentje
24 July 2009, 18:37
Hey boeleke
Met ons gaat alles goed hoor - soms reageer ik wel eens vreemd als ik een zwangere vrouw zie.... :-) maar ik kan het wel stillaan een plaats geven. Mijn zoontje zei direct 'mama maar ik krijg toch nog wel een broertje of zusje hé en dan wel een heel sterk hé' en hij ging direct verder spelen - al een geluk hé dat ze op die leeftijd de ernst nog niet snappen hé en zo zorgeloos door het leven stappen - ik wou soms ook dat ik dat kon.
Ja nog een dikke week en we kunnen er terug voor gaan - ik zie er echt naar uit en hopelijk kan ik me vlug terug aansluiten bij de lijst van de zwangere
xxx
Rubentje en kyanoke, veel sterkte aan jullie beide!!
Hopelijk kunnen jullie het snel een paatsje geven en terug met volle moed ervoor gaan!
Sterkte meiden!!!!
Barbara
24 July 2009, 18:44
Rubentje en Kyanoke, ik wens jullie veel sterkte...
Geef de moed niet op he!
baloutje
24 July 2009, 19:20
Kyanoke veel sterkt meid. Ik weet perfect wat je meemaakt ik heb op 14 juni ook een mk gehad. Wij zijn er nu terug met volle moed aan begonnen en kijk is naar Koke ons goede voorbeeld dat we moeten volgen! Zij is terug aan het genieten van een zwangerschap. Dat gaat zeker voor ons ook komen. En het zal een mooi sterk en gezond kindje worden
Als je wil praten we zijn er voor je hé
shannon
24 July 2009, 21:02
hey Kyanoke,
Je keek al enorm uit naar een tweede kindje, maar je had diep vanbinnen al een slecht voor gevoel en vind het enorm erg dat het ook werkelijkheid is geworden.
Eerst terug op u plooi komen en het verdriet verwerken en wie weet zijn we binnekort mss samen zwanger, ik hoop het voor ons alle twee!
Als je wil praten of ik u met iets kan helpen laat het me zeker weten.
veel sterkte en dikke knuffel van ons: jessy en shannon
charythepooh
25 July 2009, 08:12
Kyanoke veel sterkt meid. Ik weet perfect wat je meemaakt ik heb op 14 juni ook een mk gehad. Wij zijn er nu terug met volle moed aan begonnen en kijk is naar Koke ons goede voorbeeld dat we moeten volgen! Zij is terug aan het genieten van een zwangerschap. Dat gaat zeker voor ons ook komen. En het zal een mooi sterk en gezond kindje worden
Als je wil praten we zijn er voor je hé
@baloutje; we lopen gelijk meid! ik heb (vandaag) ook mijn eisprong (of morgen , zei de gyne)
binnen 2 weekjes resultaat,
ook al hoop ik dat het positief ga zijn maar ik geloof er niet in,
mijn bbz is nog maar gebeurd, en ik geloof niet dat ik alweer zwanger kan worden!
raar eh :(
ik hoop voor jou dat jij wel weer goei resultaat mag krijgen!
mijn gyne zei rond je eisprong 3dagen na elkaar proberen!
wij moesten gisteren, vandaag, en morgen proberen!
charythepooh
25 July 2009, 08:15
kyanoke meid,
ik vind het zo spijtig voor je!
ik weet nog toen je het kwam zeggen, ik had nog maar mijn operatie achter de rug!
sowieso, ik weet wat het is,
een kindje kwijt raken, snijdt door je vel!
ik begrijp het wel als je zegt, ik had het vruchtje niet gezien, maar van mij zat het in de eileider, ik had t ook niet gezien, maar t leefde nog van mij!
ik was zo kwaad op de dokters, da ze het nie konden verplaatsen gewoon,
dan was alles goe geweest! :(
meid, als je wilt praten, roept eh!
kyanoke
25 July 2009, 15:11
hey Kyanoke,
Je keek al enorm uit naar een tweede kindje, maar je had diep vanbinnen al een slecht voor gevoel en vind het enorm erg dat het ook werkelijkheid is geworden.
Eerst terug op u plooi komen en het verdriet verwerken en wie weet zijn we binnekort mss samen zwanger, ik hoop het voor ons alle twee!
Als je wil praten of ik u met iets kan helpen laat het me zeker weten.
veel sterkte en dikke knuffel van ons: jessy en shannon
ja hopelijk samen zwanger, da zou leuk zijn, ik zie je woensdag avond, samen late
Hey Kyanoke,
Veel sterkte, meid! Ik hoop dat je dit snel een plaatsje kan geven. Weet dat wij er voor je zijn, hier zijn (spijtig genoeg) genoeg dames die je 100% begrijpen!
Dikke knuff
xx
baloutje
25 July 2009, 17:42
Hey Chary
Wij hebben het ook al een paar dagen elke dag gedaan. Ik hoop dat het echt gelukt is nu voor ons beiden!!!
Onze NOD zal dan rond 10 augustus liggen liggen hé.
Wij vertrekken morgen op verlof k ga het hier missen op de chat hihih
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.