Volledige versie bekijken : hoeveel kinderen?
Hallo,
Ik ben eens benieuwd hoeveel kids jullie al hebben, en hoeveel jullie er nog willen?
En hoe oud zijn jullie?
Ik ben 27 geworden dit jaar en mijn man wordt er deze zomer 30.
Wij hebben altijd gezegd dat we 2 kinderen willen. Ik ben nu pril zwanger van ons eerste. En opeens lijkt 3 kinderen ons ook wel leuk. Maar we zullen maar eerst afwachten hoe het met 1tje verloopt :-)
isabelga
10 July 2009, 10:03
ik ben bijna 26 en mjin ventje is er 31. wij willen graag 2 kindjes: een jongen en een meisje (de koningswens)
Maar we hebben altijd gezegd: we beginnen met eentje en dan zullen we wel zien
vasoramasa
10 July 2009, 10:10
tjah ik denk dat ik nog een uitzondering ben, ik heb er 5 momenteel en het 6de zal ook wel komen. als dat een jongen is dan stoppen we ermee. is dat een meisje dan denk ik dat we gaan voor nummer 7. ben ik nu een freak met zoveel kids :) hahaha
Ik ben 24j en mijn vriend 26... willen graag 2 kindjes, maar later mss wel een 3de :)
Wij hebben altijd gezegd, 1ste kindje rond mijn 25j, 2e rond mijn 28j en mss een 3e als ik 31 à 32 ben... maar eerst ons eerste kindje maken ze! :)
Nala'tje
10 July 2009, 11:06
ik ben 24 en zwanger van ons eerste beebje. mijn vriend is 26.
nu zeg ik dat ik er twee wil maar ik weet ni of ik er na de bevalling nog zo over denk :D
groetjes
ik ben 28 en mijn ventje 36 wij hebben een dochter. ik wil een 2de (als het normaal kan verlopen) maar mijn man niet.
sieske
10 July 2009, 11:26
ik wordt er volgende maand 22 en mijn vriend in november 27
wij zouden graag jonge ouders zijn.
mijn vriend zou graag twee kindjes hebben en ik eigelijk drie, maar we zien natuurlijk nog wel hoe alles uitdraait he
Plessers
10 July 2009, 11:37
Ik ben er 30 en mijn vriendin 26 en dit is ons eerste kindje... 2 kindjes met nog een optie op een derde :-) Voor mij is 2 voldoende maar zeg nooit nooit. Mss een nakomertje maar dat is voor later
Liesje_x
10 July 2009, 11:49
Ik ben 24 en mijn man 28. We zeiden altijd dat we 2 kindjes willen, maar nu we voor het eerste aan het proberen zijn, zou ik er misschien toch wel 3 willen.. Maar dat zien we dan wel hé..
Trinity
10 July 2009, 11:58
Ik ben onlangs 27 geworden en mijn vriend is er 28, en wij zijn nu zwanger van ons eerste kindje. Ik denk dat ik er graag 3 zou hebben, maar we zullen wel zien wat de toekomst brengt.
lotjen
10 July 2009, 12:45
Wauw,zoveel mensen die er 3 willen! K&G zal zijn cijfers binnenkort moeten aanpassen,meer gezinnen met 3 kinderen :)
Ik weet het nog altijd niet,nu ons Hanne er is,heb ik niet het gevoel dat ons gezin compleet is,dus ik sluit een 2e of een 3e en misschien
zelf een 4e niet uit,de tijd wijst het wel uit...
Langs een kant zou ik me schuldig voelen tegenover Nora voor een tweede kindje. Daar ik dan niet meer alle aandacht aan haar kan geven.
kleinke
10 July 2009, 12:58
ik word er 29 en mijn vriend 30. ik wou altijd 2 kindjes voor mijn 30ste, dan ga ik nog rap mogen zijn he :)
voor mijn vriend is 1 genoeg, dat kunne we dan zeker alles geven wat het nodig heeft zegt hij...
misschien dat hij nog van gedacht veranderd als ik zwanger geraak van een 1ste, wie weet...
Hallo,
Ik ben er 22j en mijn vriend 39j. Hij heeft al kindje uit andere relatie en wij willen nog 1kindje samen . Maar soms wil ik er wel 2 hebben omdat ik denk dat mijn kindje zich zou te veel alleen voelen ,ik kom uit een gezien met 3kinderen en ja voor later ook als je maar 1 kindje hebt is het maar op 1 iemand dat je kan rekeken als er iets is. Groetjes
Ik word volgende maand 24, m'n man is er 25. We verwachten ons eerste kindje eind november. We zouden ook graag twee kindjes hebben, alleen weten we nog ni echt hoeveel tijd er tussen zou zitten ofzo :)
Da zien we dan wel weer :D
En jah hier ook momenteel een optie voor een derde, want idd, zoals hierboven is al gezegd, zeg nooit nooit :)
Oeh, ben ik hier de oudste straks of wat??? :lol:
Wij zijn beide 30 (;)) en nu in verwachting van ons eerste.
Als alles goed mag gaan, zal er vrij snel een tweede op volgen. En wie weet... misschien zelfs ooit een derde, al denk ik dat wij het bij 2 gaan houden.
Hey ik ben 26 jaar en men ventje 31. Ik heb altijd gezegd dat ik zeker voor men 30ste kindjes wou dus we zitten goed op schema. We hebben altijd gezegd 2 kindjes maar ik denk dat ik dat pas echt ga weten als er eentje is. Ik ben zelf 10 jaar alleen geweest en heb daar nooit een probleem van gemaakt. als er een 2de komt ga ik er alleszins niet zoveel tijd tussenlaten.
Annelies
10 July 2009, 14:44
hey, hier een samengesteld gezin. Ik ben 26 en mijn vriend is er 37.
Hij had al twee kinderen van 13 en 10 uit een vorige relatie en samen verwachten we ons eerste kindje.
We weten wel allebei dat het maar bij 1'tje zal blijven.
Mrs O.
10 July 2009, 15:44
ik word volgende maand 29 en tim wordt er 32
wij hebben nu net ons eerste, en vroeger zei ik altijd 3 kindjes mr het is ah afzwakken tot 2 denk ik :)... gewoon een gevoel...
Zoiezo gn we wat wachten voor een tweede, tot Otis nr de kleuterklas gaat.
ik ben er 23 en mijn vriend 25, ik ben nu zwanger van ons eerste kindje en we zouden er graag 2 hebben (ik eigenlijk 3 maar mijn vriend niet) maar wie weet een nakomertje :)
Ik ben 26 en mijn vriend wordt er in augustus 28. We proberen nu voor onze eerste spruit en als het aan mijn vriend ligt, blijft het daar ook bij.
Maar ik zou er toch liever 2 hebben en hoop dat hij van gedacht veranderd eens het 1ste er is. Kan me niet voorstellen dat ik dit alles maar 1 keer ga mogen meemaken...
vasoramasa
10 July 2009, 18:04
Als alles goed mag gaan, zal er vrij snel een tweede op volgen. En wie weet... misschien zelfs ooit een derde, al denk ik dat wij het bij 2 gaan houden.
nee hoor, ik ben 31 ;)
isabelga
10 July 2009, 19:19
tjah ik denk dat ik nog een uitzondering ben, ik heb er 5 momenteel en het 6de zal ook wel komen. als dat een jongen is dan stoppen we ermee. is dat een meisje dan denk ik dat we gaan voor nummer 7. ben ik nu een freak met zoveel kids :) hahaha
ik vind grote gezinnen prachtig! chapeau voor de ouders want ik kan me voorstellen dat zo een groot gezin een hele organisatie is!
Mijn exvriendje van toen ik een jaar of 17 was, waren met 14 kindern thuis! Dat was daar allemaal goed georganiseerd en heel plezant in huis!
vasoramasa
11 July 2009, 09:22
14??? goh idd chapeau voor die ouders!
mijn planning was ook voor 1 of 2 kids, maar tjah ik was elke keer weeer verkocht toen ik ergens een baby zag :lol:
maar idd een groot gezin is veel planning en heel belangrijk is ook dat beide ouders dezelfde manier van opvoeden hebben en elkaar kunnen begrijpen door enkel maar oogcontact.
samen dus aan dezelfde kant van de lijn staan ;)
nee hoor, ik ben 31 ;)
Oef... ;)
Begon me al een ouwe doos te voelen :lol:
vasoramasa
11 July 2009, 14:11
:lol: :lol: :lol:
boeleke
11 July 2009, 20:04
Ik ben 27 jaar en mijn ventje is er 28.
Altijd gezegd dat ik tegen mijn 28e mama wil worden... Let's hope!!
We willen heel graag 2 kadeekes, misschien zelfs 3!? Maar dat zien we wel als we er eens 2 hebben en kunnen voelen hoe dat lukt hè.
kastaar
12 July 2009, 12:56
Ik ben 27 en mijn man 28.
De bedoeling was een kindje aan 23 en 1tje aan 25, maar door omstandigheden is dat niet zo kunnen lopen.
Nu ben ik zwanger van een tweeling maar ergens zou ik graag toch 2 keer zwanger zijn. Maar 3 kinderen zal wel veel zijn denk ik persoonlijk, ik wou er altijd 2: evenveel als ik handen heb ;-)
We zien wel wat en hoe als de tweeling er is.... misschien wil ik er dan totaal geen meer ;-)
xxx
Kastaar
Laurence
12 July 2009, 13:22
Wij zijn beide 24.
Wij willen graag een groot gezin, en zouden beginnen met 3 en daarna verder zien.
Maar eerst eens zien hoe het met 1 verloopt. Maar tot 14 ga ik in ieder geval niet hoor :)
charythepooh
13 July 2009, 10:21
ik ben 24 en mijn ventie 25,
we hebben altijd gezegd ons eerste op een leeftijd van 24 en 25, en een paar weken geleden, zag het er zo naar uit... maar tmocht ni zijn, nu hebben we nog een 9tal maanden om het toch nog te doen lukken op deze leeftijd :D
wij willen er graag 2, maar moest er een tweeling zijn de eerste keer, zou ik toch nog een 3e willen, maar mijn man moet nog gewend geraken aan da idee! :D
Mientje
13 July 2009, 13:21
Ik ben er bijna 29 en mijn man wordt er 30. Wij zouden graag 2 (mss wel 3) kinderen hebben. Maar denk dat het moeilijk op voorhand te zeggen is. Eerst zien wat eentje geeft hé.
Ik ben bijna 26 en mijn vriend bijna 28. Wij zouden ook graag 2 kindjes willen en mss nog een 3e wat later dan (dat was pas bij ons zo en kvond het heel leuk om plots zo nog een klein broertje te hebben :))
rienemieke
14 July 2009, 20:34
hey ik ben 25 word 26 in december en ventje is er 28
ik was nog net 24 toen ons Noor werd geboren!
ik zelf wil er 3 ventje wil er 2 maar hij begint stilaan te veranderen omdat ons Noor een super braaf kindje is!
en dan wil hij er wel 3!!!
Ik ben 27 en mijn man wordt eind december (rond de vermoedelijke geboortedatum) 30jaar.
Wij hebben reeds twee kindjes samen. Een jongen van 8jaar (9jaar in december) en een dochter van 7jaar.
Wij hebben dus gekozen voor drie kindjes :-))
xxx
Als het hier blijft zoals het nu is, dan zullen wij geen of 1 kindje hebben!
Kwou er altijd graag 3, maar heb me neergelegd dat dat niet zal gaan!
Ik ben 23, en mijn vriend 28.
mimi1701
15 July 2009, 23:31
Hai,
Ik ben nog maar 17 jaar & Alleenstaand (Ng geen vriendje gehad).
Als ik een Partner heb zou ik graag 2 kinderen willen.
Als ik beslis alleen te blijven 1 kindje, Misschien 2.
mimi1701 ;)
Hey,
Ik ben 25 en mijn man 27 en we zijn nog steeds bezig voor ons eerste kindje. In april een mk gehad en nu weer aan de 2e ronde bezig.
Ik zou 3 kindjes willen en mijn man 2 en het compromis is dan dat ik zeker wel 2 keer zwanger ga zijn (en ik hoop intussen op een tweeling :D )
snoezel
17 July 2009, 08:09
Ik ben 24j en mijn vriend 26... willen graag 2 kindjes, maar later mss wel een 3de :)
Wij hebben altijd gezegd, 1ste kindje rond mijn 25j, 2e rond mijn 28j en mss een 3e als ik 31 à 32 ben... maar eerst ons eerste kindje maken ze! :)
hier juist hetzelfde :D
dat eerste is al gelukt :)
Ik was iets ouder, ik ben 28 voor het eerste kindje en mijn man 30. Ik had het tweede graag rond mijn 30 gehad. Geen derde voor ons, 2 kinderen is wel genoeg denk ik (kwa kosten en drukte). Nolan doet al goed zijn best om voor dat laatste te zorgen dus bij deze ben ik nog meer overtuigd om enkel voor 2 kindjes te gaan!
Hallo dames,
Ik ben dus blijkbaar de oudste, ik ben 33 en mijn vriend is er 30.
Ik werd voor de eerste keer mama op mijn 23, tweede keer op mijn 26, derde keer een paar dagen voor mijn 33e verjaardag en ik zal voor de vierde keer mama worden in mijn 33ste jaar.
Hier gaat het dan wel bij blijven.
Het is wel zo dat ik met mijn eerste partner van plan was om met 2 kinderen door het leven te gaan, maar nu ik al bijna 2 jaar met Wim ben is er toen de beslissing gekomen dat hij ook nog papa wilde worden en liefst van 2 kindjes.
Dus daarmee vier kindjes he !!
Maar ik ben gek van ze alle drie tot nu en al verliefd op dat kleine wonder dat weer aan het groeien is.
groetjes cindy
@snoezel: :D hihi, ik hoop dat het bij mij ook niet te lang meer zal duren voor ons eerste :)
dan ben ik nog goed op tijd ;) 25j en eerste beebje!
xx
WABLIEFFFFTTT Cindy, ben jij terug zwanger? Ik heb hier precies 't één en 't ander gemist! Hoe sta je er tegenover? Vind je het niet te zwaar?
Ben jij effe vruchtbaar seg!! In ieder geval een hele dikke proficiat!!! x
cocelinetje
18 July 2009, 12:31
Ik ben 25 en m'n vriend 24 :) Wij zouden graag 2 kinderen willen, alhoewel ik er wel zelfs 3 zou willen :)
Ik ben 21, mijn man is er 31. Wou altijd een jonge mama zijn, dus denk wel dat 't goed zal zitten ;-)
We willen graag 4 kids (ikzelf was met 4 thuis, mijn ventje met 3) omdat we dat zo gezellig vinden, een groot nest!
Natuurlijk begin je met eentje hé, dus we zien wel hoeveel zin we er daarna nog in hebben ;-) Maar twee is zeker het minimum!
Barbara
21 July 2009, 21:09
Wij zijn allebei 27 en we willen graag 2 kindjes, wie weet 3 moest er een tweeling tussen zitten (die kans is vrij groot vermits we langs beide kanten belast zijn ;-) ).
Nu maar hopen dat nummer 1 snel mag komen!
oei Ka80, de schok toch te boven gekomen !! hihi
jaja, het is zo !!
ik ben bij mijn vier kapoenen alle vier van de eerste maand zwanger !! een voordeel !! maar toch ook niet alles zoals je merkt !!
nu ik ben blij !!
maar de volgende keren zal ik serieus moeten opletten want vier is toch wel de max hoor !!
groetjes cindy
( ik vind je reactie wel geweldig )
Espritbaby
24 July 2009, 13:20
Ik word in oktober 27 jaar en mijn vriend.
Hij wou maar 1 kindje en ik 2 ( ik heb gewonnen) er zal een 2e komen en liefst nog een meisje (koningswens) maar dit zal maar zijn tegen onzen Tiliaz naar de kleuterklas gaat.
Groetjes
xx
Hihi Cindy,... ben de shock te boven gekomen hoor! :) Nee, ik vind het heel goed voor jullie, jullie wilden toch zowieso een vierde he (tweede van je tweede man), bij deze is dat dan geregeld he! Ik moet zelf ook goed oppassen want ik was ook van de eerste maand zwanger van Nolan en ik pak nu helemaal niets. Ik heb nog steeds mijn regels niet trouwens. Verder heb ik wel helemaal geen zwangerschapstekens. Voelde jij dat je terug zwanger was? Of heb je gewoon een test gedaan uit zekerheid? groetjes!
Trinity
26 July 2009, 22:33
Hej Ka80, mijn schoonzus heeft niet gemerkt dat ze terug zwanger was, pas toen ze drie maand ver was met een test. Ze was dus terug zwanger een 6 maand na haar bevalling.
allee lap seg,... die stomme mini-pil ook, ik deed anders echt wel mijn best om ze niet te vergeten, aangezien dat mijn best doen niet genoeg was ben ik er maar gewoon mee gestopt, beter niks dacht ik dan dan om de dag eens een pil. De ring mocht ik nog niet gebruiken want gaf bv. Van zodra mijn regels doorkomen steek ik de ring in. Ik ben nog maar 2 weken gestopt met bv dus ik denk dat het wel normaal is dat ik mijn regels nog niet heb. Ge doet me toch ferm twijfelen Trinity!!!
hey ka80,
nee, ik heb geen enkel gevoel van zwanger zijn, maar wel kenmerken,
geen regels en twee positieve zwangerschapstesten !!
gisteren wel even een raar gevoel in mijn maag maar dat heeft iedereen wel eens zeker !!
zaterdagvoormiddag is het vrije consultatie bij mijn gynae ik ga is langs gaan, ik heb geen idee hoe ver ik ben !!
ik denk een week of 8, ik ben benieuwd
groetjes cindy
vasoramasa
27 July 2009, 18:20
ja idd die minipil is ook een ramp hier zenne, als je die vergeet dan ben je 14 dagen niet meer beschermd.
ben ze ook al een paar keer vergeten.
heb tot hiertoe ook nog geen menstruatie gehad.
heb het al eens lachend tegen men vriend gezegd van stel je voor dat het weer zover is, maar die reageerde er heel positief op. ( hij zou graag nog een zoon hebben).
dus als ik toch zwanger moest zijn dan is dat ok, wel wat vroeg vind ik persoonlijk want ik wil eigelijk eerst nog verhuizen naar een grotere woning, want het is nu al krap hier met 5 kids, 1 hond en 4 prairiehondjes
Trinity
27 July 2009, 23:30
Sorry Ka80 dat ik je doe twijfelen. Maar jammer genoeg heb ik toch ook al gelezen dat het een fabeltje is dat bv een goede preventie is en dat een deel van abortussen mensen zijn die snel weer zwanger waren omwille van dit fabeltje. Je moet eerst je eisprong hebben voor je regels kunnen doorkomen he...
Heb het ook alleen maar gelezen he. Hoop dat je het me kan vergeven dat ik je nog meer doe twijfelen :(
natuurlijk vergeef ik het je trinity!!! :)
Je hebt gelijk hoor trouwens. Ik denk echt wel niet dat ik zwanger ben, wij zijn "niet zo actief" om het mooi uit te drukken.
Mijn man is er anders HELEMAAL niet klaar voor en mijn werkgever zou me op staande voet ontslaan (ook al ben je beschermd als zwangere).
Veel redenen om het niet te willen maw. Heb mijn man de opdracht gegeven condooms te kopen.
x
lotjen
29 July 2009, 12:52
Ik zit daar een beetje mee in met als ik terug ga gaan werken,nu is ons sexleven betrekkelijk goed,maar ik ben bang
als ik terug zware dagen ga kloppen dat dat het eerste is dat er gaat wegvallen,was dat bij jullie ook zo karen?
Poeh,je moet toch aan veel voldoen als vrouw zu,goeie moeder zijn,nog gaan werken,er goed uitzien,de was en de plas...
(klaag klaag klaag :) )
Als je terug begint te werken heb je inderdaad veel minder tijd en ik ben echt constant bezig tot 23u zoiets. Ik ga vrij moe mijn bed in om dan rond 4 uur weer op te staan voor het tutje er weer in te steken en dan tegen 6u de papfles. Ons sexleven lijdt er niet onder maar zoals al gezegd, heel actief zijn we niet. Mijn man zou veel meer willen maar ik kan het hem niet altijd geven, ik probeer er iets aan te doen nu en stilletjesaan geraken we terug op gang. x
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.