PDA

Volledige versie bekijken : overtijd

Heikje
8 July 2009, 13:47
Als je overtijd bent en een test doet en deze is negatief dan kan ik er toch vanuit gaan dat ik zowiezo niet zwanger ben,eh?
Of kan het dan nog altijd...

Hmm dan wil ik toch zo snel mogelijk mijn ms krijgen als ik niet zwanger ben, zodat ik mijn cyclus een beetje deftig kan volgen.

Wheelee
8 July 2009, 13:54
Hoi Heikje,

Ik heb wel gelezen hier dat het soms even kan duren voordat er genoeg hormonen in je urine zitten. Het ligt er ook aan welke test je hebt gebruikt. Tja een eenduidig antwoord kan ik je niet geven.. Maar je moet maar zo denken.. zolang er geen regels zijn... kan het nog steeds....
Ik duim voor je

grtz Wheelee xxx

Dorien_H
8 July 2009, 13:56
Hey, ik had zelf een test gedaan toen ik één dag overtijd was. Die was negatief. Maar omdat ik toch niet overtuigd was, deed ik de week erna terug een test en die was positief!
Dus, alsnog zwanger... Het hangt dus ook af van het feit of je de test (te) vroeg gedaan hebt of niet. Voor de rest zijn de testen toch tot 99 procent zeker, dus als het de tweede keer nog negatief is, zou ik er zeker van zijn dat je (nog) niet zwanger bent.

Groetjes en succes!

tiger
8 July 2009, 14:55
Ik heb ook getest als ik 1dag overtijd was, negatief.
Na een kleine week nog eens getest, want nog steeds geen MS, en toen was het positief.
Dus zolang de MS er niet zijn is er nog steeds kans.

Bo
8 July 2009, 15:10
Heikje, het is je eerste ronde, dus het is moeilijk te zeggen of je nu overtijd bent of niet.
Je hele hormonenhuishouding ligt waarschijnlijk nog overhoop, dus het kan even duren eer je lichaam zich herstelt heeft en je ms een normaal patroon volgen. Nu is het afwachten welk patroon je ms gaat volgen, en hoeveel dagen deze gaat duren. Nu is dat gewoon nog te moeilijk om te zeggen, dus nog even geduld. Er is natuurlijk een kans, maar ik heb gelezen dat je toch al een paar keer vruchteloos getest hebt, dus mijn raad is: wacht nog even af. Het is niet vreemd om de eerste maanden een langere cyclus te hebben dan de gebruikelijke 28dagen.
Succes!

Liesbet
8 July 2009, 16:50
ik heb vijf dagen voor mijn NOD getest en 't was positief! Een heel licht streepje, maar 't was er een. Heb een zwangerschapstest uit de GB gebruikt, Quid heet 'm geloof ik. Niet duur en supernauwkeurig!

Tinkerbell
8 July 2009, 22:03
Hey Heikje
Ik gun het je natuurlijk van harte, maar ik denk dat Bo gelijk heeft.
In de eerste ronde is het moeilijk te zeggen wanneer je precies overtijd bent omdat je moeilijk een juist beeld kan vormen van je cyclus nadat je net bent gestopt met de pil.
Dat kan inderdaad 28 dagen zijn (en dus regelmatig), maar zoals sommige onder ons ook langer.
Ik hoop dat je dit niet verkeerd opneemt... Laat ons zeggen dat ik je liever een ontgoocheling bespaar.
Maar zoals iedereen hier blijven we toch hopen he. ;-)

Heikje
9 July 2009, 09:32
@ Tinkerbell, ik neem dat zeker niet verkeerd op,hoor... Ik ben zelfs blij dat je gewoon je gedacht zegt...

Ik ben er van overtuigd dat ik niet zwanger ben dus nu hoop ik op mijn ms dat deze snel gaan doorkomen...

Mja, in principe is er nog een kans... hihihi

Laurence
9 July 2009, 09:53
zolang er geen ms zijn, heb je nog een kans.

Het kan zijn dat je cyclus langer duurt, je hebt je eisprong later gehad, dat zijn allemaal factoren waar je rekening mee moet houden.

Maar als je je ms binnen 1 week nog niet hebt, zou ik toch nog een testje wagen. :)

Debbie043
23 July 2009, 10:41
Hallo meiden,

ik ben nieuw op dit forum..
ik ben 22 jaar en en nu bezig aan ronde 6 en vandaag ben ik 1 dag overtijd..
Heb veel twijfels, heb dit al eerder gehad maar was toen echt geestelijk..
Deze maand ben ik wel behoorlijk bijgekomen en moe en vaker plassen!!!

Mopet het echt allemaal ff kwijt, want idereen om me heen is al zwanger!
En het ergste is, mijn vriend en ik zijn als eerste begonnen!
en bij 4 van de 6 vriendinnen is het per ongeluk!!

Hopelijk zijn er hier meiden die hetzelfde meemaken!

Groetjes en succes voor iedereen Debbie

mini
23 July 2009, 11:02
Je verhaal is héél herkenbaar Debbie, dat zullen er hier ongetwijfeld velen bevestigen...
In ieder geval, welkom en hopelijk mag je snel goed nieuws komen brengen. :)
Ik duim in ieder geval!
En als je je verhaal hier kwijt wilt, je weet ons te vinden, we zijn er nu eenmaal voor elkaar ;)

tiger
23 July 2009, 11:17
Welkom op het forum Debbie
Heb je al getest vandaag?
Was je de vorige cyclussen regelmatig?
Ik hoop voor je op goed nieuws!!

baloutje
23 July 2009, 11:24
Welkom Debby en veel succes. Al getest? Ik zou toch een testje wagen ...

patje
23 July 2009, 14:15
Welkom en veel succes Debby! Hou ons op de hoogte :) ik zou ook een testje proberen hoor...

xxx

joke
23 July 2009, 16:20
Spannend Debbie! Hopelijk is het 'fabeltje' waar en is ronde 6 dè ronde! ;)

Koke
23 July 2009, 19:44
Welkom Debbie!!!
Je verhaal is inderdaad héél herkenbaar! Hier bij ons ook veel zwangeren in de omgeving (waaronder mijn jongere zus) en bij ons lukte het iets minder snel dan bij de rest, incl. miskraam. Maar je ziet het aan mijn ticker: alles komt wel weer goed!!

Debbie043
23 July 2009, 21:16
Hoi meiden,

Heb net getest... helaas er stond negatief..
zou ik er nog een proberen of nof een paar dagen wachten..
ben al 4 maanden regelmatig..

En bedankt voor jullie steun het doet me echt goed..
en voor koke het lijkt me helemaal niet prettig als je jongere zus al zwanger is.. veel succes!

mini
23 July 2009, 21:31
beter om toch nog een paar dagen te wachten met testen :)

tiger
24 July 2009, 08:29
Ik zou ook nog een paar dagen wachten met testen.
Ik heb ook de eerste keer zondag getest, toen ik dacht dat mijn eerste NOD was. Ik heb het daarna kunnen uitstellen tot vrijdag en toen positief getest. Blijkbaar had ik mijn NOD iets later, pas die woensdag

patje
24 July 2009, 13:36
Ja dat is mss een goed gedacht Debbie, nog paar dagen afwachten en opnieuw proberen, wie weet was je eisprong deze ronde ook later geweest waardoor je nu nog negatief test é...

Heel veel succes meid en wij duimen ;)

wij
25 July 2009, 09:37
debbie, ik zou wachten tot je een zeker een week over tijd bent en dan nog eens testen. En inderdaad als je zwanger probeert te geraken zie je iedereen rondom jou zwanger zijn en dan denk je wel eens doeme waarom wij niet maar dat komt hoor, niet te veel over nadenken!

Debbie043
25 July 2009, 09:48
hey meiden,

helaas ben ongi!!!!
op naar de 7de ronde, al ben ik niet meer zo gemotiveerd...
voor iedereen die wel nog overtijd is VEEL SUCCES!!!!

joke
25 July 2009, 17:28
@Debbie; kop op, meid! We moeten er in blijven geloven! Hoe moeilijk het soms ook is om te geloven, maar ooit is het onze beurt en das mss wel vroeger dan je denkt!

Dikke knuff!