Volledige versie bekijken : eindeloos wachten
cindy1977
26 May 2008, 14:52
Hey ! Sinds september zijn we gestopt met de pil. Tot op de dag van vandaag zijn mijn maandstonden echter nog steeds niet doorgekomen.
Moeilijk zwanger worden werd dus een feit. Vorige week bij dokter geweest, hij heeft medicatie meegegeven om regels op te wekken. Zou deze pillen een week moeten nemen waardoor regels zouden moeten doorkomen...
Dan zou ik moeten starten met hormonen.
Heeft er iemand van jullie ook deze medicatie moeten nemen (PRIMOLUT) en wanneer zijn jouw maandstonden dan doorgekomen ?
Is daar veel tijd tussen geweest ?
snoezel
26 May 2008, 16:09
hey cindy,
wat een naar verhaal.
ik kan je niet helpen en kan er (gelukkig maar :() niet over meepraten.
hopelijk slaagt de medicatie goed aan en raakt daarna alles terug in zijn plooi!
veel succes
snoezel
ps: sorry heb 1 van je postings weggehaald om het hier een beetje overzichtelijk te houden. hopelijk vind je het niet te erg
Dag Cindy,
als ik het goed begrijp dan ben je in september gestopt met de pil, en heb je sindsdien geen regels gehad?
Dus das negen maand zonder regels?
Heeft je gyn ook een echo genomen?
Ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt, ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange cyclus,
als ik niet aan de pil was, duurde die soms meer dan 200 dagen!
Ik heb het pco sydroom, dat is een syndroom dat er voor zorgt
dat je geen eirijping hebt, en bij gevolg dus ook geen eisprong!
En dat zorgt er dan weer voor dat je je regels krijgt!
Die medicatie dat jij moet nemen, die ken ik niet!
Maar ik neem duphaston om mijn regels te krijgen,
clomid om de eitjes te doen rijpen,
menopur om mijn baarmoederslijmvies aan te dikken en
pregnyl om de eitjes te doen springen.
Wij zijn nu een jaar en half bezig, en nog steeds niet zwanger.
Misschien kunnen we elkaar een beetje steunen??
cindy1977
26 May 2008, 22:21
he Fieke !
Heb nu juist mijn primolut-kuur achter de rug voor de eerste keer.
Gyne heeft om de 2 maanden echo's genomen, eitjes genoeg voorhanden zei hij telkens...maar de langverwachte eisprong bleef telkens uit.
Nu is't wachten na deze kuur op m'n regels. dan derde dag ook starten met clomid en op elfde dag terug voor echo !
Heb in't verleden (10jaar geleden) reeds 2 miskramen gehad, maar die zouden hiermee niks te maken hebben zegt gyne...
Maar ja, jij kent het he, als je perse zwanger worden wil, dan duurt het wachten eindeloos he !
Greetz,
Cin...
Ga m'n bedje in, morgen weer werken ! kijk zo uit naar vakantie, waar we onze gedachten eens even kunnen verzetten...
fieke82
7 November 2008, 12:22
Hallo,
Ik ben een 26jarige stiefmama van 2 zoontjes. Sinds begin augustus zijn we gestopt met de pil, maar ik ben nog niet zwanger. De enkele mensen die op de hoogte zijn van onze plannen stellen me allemaal heel gerust door te zeggen dat het normaal is dat ik nu nog niet zwanger ben, maar toch vind ik het enorm lastig. Kent iemand dit gevoel? Daar bovenop komt nog eens dat de echte mama van de jongens wel al zwanger is en het uiteraard niet nalaat om dat uitgebreid in mijn gezicht te wrijven. Hierdoor krijg ik natuurlijk nog meer stress en vlot het nog minder.
Ik vind dit echt een hele moeilijke en zware periode. Zijn er zaken die deze periode kunnen vergemakkelijken, heeft iemand ook deze ervaringen?
Alvast bedankt en groetjes,
Fie
Trinity
7 November 2008, 14:17
Hej Fieke28,
Ik zou me nog niet te ongerust voelen, mijn huisarts vertelde mij dat het tot een jaar kan duren. Het is natuurlijk een vervelende situatie met de mama van je stiefzoontjes, maar fixeer je daar niet te veel op. Bij de ene gaat het nu eenmaal ietsjes sneller dan bij de anderen. Geef de moed zeker niet op hoor!!!! En zet jezelf niet te veel onder druk, het is moeder natuur he :-)
Ik ben ook 26, en ben in februari gestopt met mijn pil. In het begin was dit voor mij een heel spannende, maar ook heel moeilijke periode. Het zijn enorm veel emoties waar je doorgaat. Ik had een vergelijkbare situatie: mijn schoonzus kondigde in dezelfde periode haar zwangerschap aan, na slechts twee keer proberen. Dat het bij mij niet wou lukken was dan ook een zware klap, en nog steeds vraagt zij hoe het bij mij staat :-) Maar ik heb mij er bij neergelegd en wacht af. Nu geniet ik van hun baby, want ze is onlangs bevallen, en ben enorm trots dat ik meter wordt. Vooral stoppen met tellen en de kalender geregeld bestuderen heeft mij geholpen om het niet meer zo zwaar te laten wegen. In de plaats fixeer ik mij op de dingen die ik wel heb: een fantastisch ventje :-)
Groetjes
Kimmy
7 November 2008, 15:17
Dag Fieke82,
Welkom op het forum!! Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, ik was ook na amper één keer proberen al in paniek en aan het klagen en zo... Da's normaal, é, eens je zegt "ik ben er klaar voor" wil je niet eerst nog zolang moeten wachten. Trinity heeft evenwel gelijk dat je het moet kunnen loslaten want anders beheerst het je hele leven, bepaalt het je volledige relatie met je man, ... (is makkelijker gezegd dan gedaan, I know!! ik zou NET hetzelfde zijn als jou als het zolang zou duren!!!)
Daarom: kom je hartje hier uitstorten, er zijn veel lotgenoten (en zelfs niet-lotgenoten die het wel begrijpen) hier die met je meeduimen en meeleven.
ik wens je van ganser hartje zo snel mogelijk een minimensje toe!
liefs,
Kimmy
fieke82
7 November 2008, 17:15
Heel erg bedankt Trinity en Kimmy!!! Het doet idd deugd om zo eens met andere mensen erover te kunnen praten. Vanavond brengen we de kids terug naar hun mama en vanaf dan zijn we een weekje in verlof samen dus daar ga ik ten volle van proberen genieten. Dat zal me goed doen.
Prettig weekend allemaal,
Fie
L@yla
8 November 2008, 13:46
hoi fieke,
welkom hier,ik kan het niet laten om te reageren omdat ik je heel erg goed begrijp,ondertussen zijn wij bijna 7maand bezig en het is idd een lastige periode,ook hier zijn mijn 2 beste vriendinnen ondertussen al zwanger na 1 en 2 rondes,dat is dan idd een klop en je vind het mss oneerlijk maar wat ik nu de laatste maanden echt doe is zoals trinity zegt,niet meer tellen en niet meer uitrekenen wanneer alles moet...
gewoon de natuur zijn gang laten gaan,mij heeft het enorm geholpen want ik liep iedere keer dagen triestig als ik mijn nod kreeg!
dat is nu heel wat beter,ook ik ben soms wel ongerust maar we zullen maar beter nog een beetje wachten voor we panikeren zegt mijn omgeving!
we zien wel in ieder geval wens ik je veel succes toe!
groetjes
layla
cindy1977
9 November 2008, 09:56
Hey Fieke !
Ik kan het inderdaad beamen...geduld is het enige wat ons overeind kan houden. Wij zijn nu al 13 maanden aan't proberen..elke maand vol ongeduls wachten of m'n regels komen of niet... Na 8 maanden hadden wij hulp ingeroepen van gyne. maar zelfs dat laten we nu achterwege, want al die hormonen toegediend krijgen was voor mij niet zo'n beste oplossing.
Ik laat nu de natuur zijn gange gaan. Veranderd van werk in dat jaar en denk dat stress een heel grote factor was voor mijn probleem. want, onlangs op weekend geweest met mijn ventje en zo relaxed geweest...resultaat kreeg voor de eerste keer mijn regels heel spontaan ! dus nu zijn we weer vol goede moed he !
Alvast aan iedereen hier veel succes ! onze tijd komt nog wel !!!
elsken
10 November 2008, 09:33
Weet er iemand of je moeilijk zwanger kunt worden wanneer je dun baarmoederslijmvlies hebt?
Mijn gynaeco heeft mij dat gezegd na vaginale echo te hebben gehad?
Thx.
sunshine
10 November 2008, 11:00
Misschien best eens vragen aan je gynae, ik zou denken dat het moeilijker kan zijn, de inesteling gebeurt in het slijmvlies, maar kan ook helemaal geen rol spelen, 't is maar een bedenking... ;-).
ka80
11 November 2008, 20:36
Hallo, hier kan ik heel overtuigend op antwoorden: GEEN ENKEL PROBLEEM!! Dit werd bij mij ook vastgesteld (omdat ik veel tussentijdse bloedingen had omwille van het dun baarmoederslijmvlies) en ik was zwanger van ronde 1. Ik zou ook denken dat dit voor een probleem zou zorgen, zoals sunshine zegt, ivm de innesteling. Blijkbaar kan het zich dus toch nog innestelen. Veel geluk!
x
fieke82
12 November 2008, 16:06
Hey iedereen,
leuk dat er zo'n forum bestaat waar we met onze vragen terecht kunnen en waar we elkaar wat moed kunnen inspreken hé. Dat was precies wat ik nodig had!!! Cindy, het is fijn te horen dat je cyclus weer goed loopt. De moed niet opgeven hé. Mijn ventje en ik zijn deze week in verlof en ik volg jullie raad op om ervan te genieten. Het leuke is ook dat ik deze week in mijn vruchtbare periode zit. Nu kunnen we heel relaxed en ongedwongen oefenen ;-). De laatste maanden was het, tijdens mijn vruchtbare periode, telkens van moeten ookal was de zin soms ver te zoeken door de vermoeidheid van 4/5de werken, 1 dag per week les volgen, kids opvoeden, het huishouden runnen, ... Jullie kennen dat vast ook allemaal.
Het is idd bizar hoe iedereen plots zwanger blijkt te zijn eens je zelf beslist van ervoor te gaan. Ik kan de zwangere vriendinnen al niet meer op 1 hand tellen, plus de ex-vrouw, plus 2 collega's, plus mijn nichtje, ... Amai kan dit nog toeval zijn??? Enfin, we zullen er ons niet teveel op fixeren zeker.
Gisteren zijn we naar 2 baby winkels geweest om wat spulletjes te gaan bekijken. We hebben nog niets gekocht, want je weet nooit dat het toch niet lukt. Ik weet eigenlijk niet of het een goed idee is om al naar die winkels te gaan, maar het is sterker dan mezelf om daar binnen te lopen en te dromen.
Allé, we blijven alleszins hopen en proberen.
Veel geluk allemaal en hopelijk mogen wij binnenkort ook het goede nieuws gaan verspreiden.
X Fie
Cillian
14 November 2008, 09:50
Goedemorgen, heb vandaag eindelijk mijn regels gekregen. Zondag 10 augustus 2008 laatste pil genomen en besloten om te stoppen en voor een kindje te gaan. Gisteren was ik dus 9 weken overtijd en nog altijd geen regels, was al eens naar de dokter gegaan en die zei mij dat dat kan dat je hormonen moeilijk op gang geraken en ik daardoor geen regels kreeg maar dat ik gewoon moest wachten. Ondertussen hebben we natuurlijk wel geprobeerd maar blijkbaar niet gelukt want gisteren regels gekregen. Nu ben ik wel gelukkig want heb mijn regels gekregen dus dat is al in orde, nu proberen voor kindje. Hebben nog mensen dit meegemaakt en hoelang duurde het dan voor je zwanger was? Groetjes!
cindy1977
22 November 2008, 22:21
hier ben ik weer !
Maandag naar nieuwe dokter geweest te Herentals (Geyskens).
Zij pakte het ineens grondig aan ! we moeten beiden weer een hele hoop onderzoeken ondergaan !
Was weer even een slag van de hamer..;
Maar de grootste slag kwam 's avonds pas...kregen bezoek en wat blijkt, heb maar 2 schoonzussen en die zijn dus nu alle twee zwanger en kwamen dat met een klein hartje vertellen.
Ben natuurlijk heel blij voor hen, maar het doet toch enorm veel pijn ! er zijn dan ook heel wat traantjs gevloeid die nacht.
Maar, ik heb een schat van een man die mij heel goed opgevangen heeft...
Hopelijk komt er nu bij ons ook snel goed nieuws..
veerle
23 November 2008, 12:50
hi dames,
hier net hetzelfde verhaal iedereen rondom ons is zwanger
we zijn nu 7 maand aan proberen en elke maand is er wel iemand
die komt vertellen dat ze zwanger zijn. Soms zelfs mensen die dan zeggen
het was niet gepland...daar kan ik dan van doodvallen wij willen zo graag en
krijgen niks en zij willen niet en krijgen wel.. Pff wordt er soms
echt moedeloos van!!
Ik gun het echt iedereen die ervoor kiest om zwanger te zijn maar het doet idd
elke keer weer pijn dat je 'blij' moet zijn voor hun terwijl het vanbinnen aan me vreet :s
leuk dat het forum er is want buiten ik en mijn man weet niemand dat we aan
het proberen zijn!!
xxx
xx
x
ongeduld
28 January 2009, 17:46
hallo,
een lange tijd geleden dat hier nog iemand iets heeft geschreven. Aangezien ik hier nieuw ben, zou ik me graag even kort voorstellen.
Half augustus ben ik gestopt met de pil. Precies 29 dagen later kreeg ik mijn eerste ms. Content natuurlijk omdat ik dacht dat ik een regelmatige cyclus had. Niets was minder waar natuurlijk. Sindsdien heb ik geen ms meer gezien. In oktober naar de gyn geweest en ik moest nog 6 maand geduld hebben. Nu heb ik eind februari een nieuwe afspraak. Ondertussen heb ik al bloed laten trekken bij de HA, mijn hormonen lijken ok. Maar wat scheelt er dan wel??
Dat wachten maakt me zo bang.
Trinity
28 January 2009, 18:47
hallo,
een lange tijd geleden dat hier nog iemand iets heeft geschreven. Aangezien ik hier nieuw ben, zou ik me graag even kort voorstellen.
Half augustus ben ik gestopt met de pil. Precies 29 dagen later kreeg ik mijn eerste ms. Content natuurlijk omdat ik dacht dat ik een regelmatige cyclus had. Niets was minder waar natuurlijk. Sindsdien heb ik geen ms meer gezien. In oktober naar de gyn geweest en ik moest nog 6 maand geduld hebben. Nu heb ik eind februari een nieuwe afspraak. Ondertussen heb ik al bloed laten trekken bij de HA, mijn hormonen lijken ok. Maar wat scheelt er dan wel??
Dat wachten maakt me zo bang.
Heb je ondertussen nog eens naar je gyn gebeld? zes maanden wachten voor een normale cyclus kan ik begrijpen, maar zes maanden wachten tot je maandstonden doorkomen vind ik wel heel bizar hoor!
Nu, mijn ma heeft ook altijd een heel rare cyclus gehad (soms maanden geen maandstonden), en ze heeft vier kinderen (waarvan eentje gepland, bibi :-) ).
Ik zou toch nog eens bellen voor een vroegere afspraak, of naar een andere......maar dat ben ik he.
kastaar
28 January 2009, 19:08
inderdaad, bellen kan nooit geen kwaad hé, en vroeger proberen te gaan lijkt mij ook een goed idee. Dan weet je tenminste hoe of wat.
Kmoet zeggen dat in de 4 jaar en 2 maand dat wij aan het proberen zijn heb ik nog maar 1 onregelmatige cyclus gehad, 1 van 14 dagen of zo, de rest allemaal 27-28-29 dagen. Het is inderdaad eindeloos wachten ... maar hoop doet leven hé!
Veel succes!!
Kelly
28 January 2009, 20:01
Je moet jezelf niet ongeduld noemen! Ik vind dat je veel geduld hebt! Ik zou ook zeker wat vroeger meer weten... 6 maanden wachten op ms? PFff... Ik zat al te denken dat als mijn cyclus de 40 dagen overschrijdt, ik al eens een afspraak ga maken met de gyn of huisarts.
ongeduld
28 January 2009, 20:30
ik ben naar de gynaecoloog geweest toen ik 17 dagen over tijd was. Zij vond het toen te vroeg om al in te grijpen. Zij wou het nog 6 maand de tijd geven. Eind februari mag ik gaan. Eind december had ik gebeld om een vroegere afspraak omdat het wachten mij teveel werd. Maar dit was niet meer mogelijk. Alles zat bomvol.
Zij zag toen wel dat er een eitje aan het rijpen was in oktober. maar blijkbaar is dat eitje nooit ni gesprongen. Die 3 weken nog niet vlug genoeg om zijn.
Kelly
28 January 2009, 20:40
Dat kan ik geloven! Maar gewoon 6 maand de tijd geven zonder tussentijds eens te kijken of er iets gebeurt vanbinnen, vind ik toch echt lang. Dat is mijn mening naturlijk... Wss weet de gyn het wel beter!
mini
29 January 2009, 17:12
Ik vind 6 maand toch ook héél erg lang :/
Ik zou toch geprobeerd hebben om ergens anders een afspraak te maken. Iemand anders (op een ander forumà was 85 dagen overtijd. Zij heeft hormonen gekregen om de MS op te wekken. Als je voor een kind gaat is 6 maand wachten wel véél te lang hé.
kletsmadam
2 February 2009, 23:44
Moeilijk zwanger geraken en wachten ....
Ik weet er alles van.
Sinds 2005 al proberen we zwanger te raken en nu is het misschien zover. We hebben onze eerst IVF achter de rug. Het embryootje zit een sinds vorige woensdag ingeplant. Een heel bizar gevoel als je dan rechtstaat bij de gyné.
Maandag een bloedtest en tegen de namiddag weet ik het dan. Het wachten duurt enorm lang. De tijd kruipt voorbij. Elke kramp, elk kenmerk van mijn regels doet me wanhopen, elk kenmerk van een zwangerschap doet me hopen. Een slingerklok heeft er niet aan.
Aan allen die het moeilijk hebben, veel sterkte!!!!! Het is niet evident en dat weten we hier allemaal.
ad
3 February 2009, 13:45
Hallo,
Ik ben 29 jaar en sinds 1 jaar 1/2 ben ik gestopt met de pil en proberen men partner en ik zwanger te geraken. Het wachten begin moeilijk en zwaar te worden. De laatste weken denk ik er constant aan, zelfs als ik gemeenschap heb met men man.
Ik heb nog geen één onderzoeken gemaakt behalve vorig jaar in maart (men jaarlijks controle) waaruit bleek dat men baarmoeder er goed uitzag. Eind februari zou ik met een acupunctuursessie beginnen vooraleer ik naar gynecologg ga voor verdere onderzoeken.
Heeft iemand al ervaring gehad met acupunctuur. Zijn er aanradingen dat er mij kan gegeven worden om gemakkelijker kansen te hebben vooraleer ik naar gynecoloog ga?
Alvast bedankt ! en succes aan aale vrouwen die mama willen worden
kastaar
3 February 2009, 19:21
@Kletsmadam: Ik hoop het echt voor jou! Wij proberen ook al sinds 2005 en ik herken heel veel van wat je schrijft (zoals vele anderen denk ik). Wij proberen nog 1 ronde verder met clomid en pregnyl maar als het dan niet lukt dan gaan we ook voor IVF. Als ik vragen mag, waarom heb jij er zo lang mee gewacht! Moet inderdaad wel een vreemd gevoel geven zo weten dat er een bevruchte cel in je zit en hopen dat het zal nestelen!! Ik duim mee !!!!!(en tel met je af tot maandag , zondag is mijn NOD en wie weet heb ik ook het grote geluk een bevrucht celletje in mij te hebben...)
Veel succes nog!
L@yla
3 February 2009, 21:06
hoi kletsmadam,
wij zijn ook al 10 maand bezig en hebben sinds vorige week alle testen achter de rug, het ziet er allemaal goed uit..
welkom hier
kastaar ik duim met je mee dat ze zondag niet komen:)
gr
layla
kletsmadam
4 February 2009, 19:58
@ kastaar
tja waarom ... omstandigheden in een vorige relatie waren er niet naar om zwanger te worden, ik heb het altijd op de stress gestoken. In mijn nieuwe relatie zijn we vooral omwille van mijn kinderwens, er snel ingevlogen. Ook daar heb ik heel lang gedacht dat het aan de 'omstandigheden lag'. Ik heb er dus heel lang over gedaan om toe te geven dat er iets mis was. Ik heb mezelf altijd gezien als de moeder kloek die zeker kinderen wou. Het feit onder ogen zien dat dat mss niet zou gebeuren, was voor mij mijn grootste angst. Nu nog.
Ondanks dat alles voorlopig fantastisch goed loopt en het embryo dat ingeplant werd van uitstekende kwaliteit is, ben ik nog steeds bang voor een kinderloos leven en ik kan het maar niet van me afzetten.
Op dit ogenblik heb ik weer het gevoel dat het allemaal geen zin heeft en dat terwijl ik maandag het beste nieuws in eeuwen kan krijgen.
Ach ja, morgen ben ik waarschijnlijk weer helemaal in de wolken en voel ik me weer helemaal 'zwanger'.
Mijn emoties zijn de moment de beste pretparkattractie ter wereld!
Ik duim zeker voor je mee en hoop dat er geen IVF moet volgen.
@ layla: mercikes en ik hoop dat ik hier af en toe mijn zinnen eens kan verzetten.
L@yla
4 February 2009, 20:28
@ kletsmadam,
die emoties kunnen al een teken zijn he
positief blijven denken he, ook al is het soms eens moeilijk mss is het idd maandag de mooiste dag van je leven, het is je in ieder geval van harte toegewenst
gr
layla
kastaar
4 February 2009, 21:43
Ik dacht ook direct dat het misschien de hormonen warren!!
Kdenk dat je op zo ups en downs hebt omdat je echt hoopt dat het deze keer prijs is maar tegelijkertijd denk je dat het niet zo is om een beetje de ontgoocheling tegen te gaan... en dat is logisch hoor!!! Is bij mij net het zelfde.
Ik denk dat als je maandag goed nieuws hebt dat je super gelukkig zal zijn en dat je het niet zal kunnen geloven!!
We duimen hier met je mee en laat de zenuwen hier maar de vrije loop!!
xxx
kletsmadam
5 February 2009, 20:40
Heb maandag al een dagje verlof gepland.
Ik moet 's morgens binnen voor bloedname en in de loop van de namiddag gaan ze me dan bellen voor het resultaat.
Ik weet nu al dat ik geen cent waard ga zijn van de zenuwen en moest het niet gelukt zijn dan heb ik geen zin om dat telefoontje op het werk te krijgen.
Vandaag is mijn steun en toeverlaat op het werk ook teruggekomen. Die collega is ook met IVF bezig en bij haar zijn er gisteren twee embryo's teruggezet. Door er onder ons tweetjes over te praten, kan ik het een pak beter relativeren.
Ik denk dat haar afwezigheid sinds vrijdag mij ook parten heeft gespeeld. We zijn ook de enige 2 op het werk die echt weten waarover we het hebben en het is een godsgeschenk dat we 2 stoelen van elkaar zitten.
Jullie merken waarschijnlijk al aan de toon van dit berichtje dat ik me vandaag gewoon goed voel, met steeds in het achterhoofd de gedachte dat het ook kan dat het niet gelukt is.
Jullie steun hier is ook echt fijn. Ik probeer echter niet in alles een kenmerk van een zwangerschap te zien. Als ik maandag goed nieuws krijg kan ik nog de schuld op de hormonen steken van mijn moodswings. Beetje zelfbescherming veronderstel ik.
katrientje
6 February 2009, 11:06
Goed dat je zo denkt Kletsmadam! Ik had die instelling ook en kijk ik ben zwanger!
Ik wens je alleszins heel veel succes toe!
Groetjes
mini
6 February 2009, 19:23
Hoi Kletsmadam.
Mag je dan geen thuistestje doen? Ik denk dat'k me sowieso ni zou kunnen bedwingen om een test te doen + bloedafname :)
cindy1977
29 April 2009, 14:11
Hey hier ben ik weer...Ben bewust even weg gebleven op de site omdat we er zo moedeloos van werden van het lange wachten.
Ik heb een vraagje, heeft er nog iemand een inseminatie laten doen (geen ivf) ?
Hoelang daarna mag je testen. Want wij zitten nu op dag 17 na inseminatie, normaal zouden regels er al moeten zijn...Maar we durven niet testen :-)
Kan het in dit geval ook nog zijn dat die later zouden zijn ?
Is al onze derde keer inseminatie en vorige keren had ik telkens op 13 of 14 dagen mijn regels
sunshine
29 April 2009, 14:20
Inseminatie is volgens mij hetzelfde als gewoon klussen hé, en het tijdstip tussen de eisprong en de ms is ongeveer gelijk, dus jij bent echt wel overtijd als er anders altijd 13-14 dagen tss. zitten en nu 17. Ik zou testen, volgens mij kan je al zien of je zwanger bent of niet!
Naar mijn weten ben je ook wel overtijd hoor!
Ik ben benieuwd! :)
Ik zou me allang niet meer kunnen bedwingen om te testen *hihi*
Maarja ik begrijp je reactie wel... bang om een teleurstelling te hebben. Eigenlijk moet je er gewoon van uitgaan dat je niet zwanger bent en testen :)
In ieder geval, succes! En laat ons snel iets weten! :D
kleinke
29 April 2009, 23:00
de inseminatie wordt toch rond dag 14 gedaan denk ik dus zou je overtijd moete zijn he
ik zou ook eens testen hoor, je weet nooit
veel succes
cindy1977
9 August 2009, 18:02
hoi allemaal, even een seintje geven dat na bijna 2 jaar eindeloos wachten , uiteindelijk heel onverwachts, goed nieuws is gekomen.
Wij zijn zwanger... tal van inseminaties gedaan, uiteindelijk alle hoop opgegeven en voila, onze spruit zal ongeveer eind aprl geboren moeten worden.
Dus voor iedereen die problemen heef om zwanger te geraken, GEEF DE MOED NOOIT OP !!!
groetjes,
cindy
joke
9 August 2009, 18:35
Proficiat Cindy; dat is idd nog eens supernieuws zeg! Geniet nu maar van jullie kleine wondertje, je hebt er lang genoeg op moeten wachten! ;)
Fieke
9 August 2009, 19:49
proficiat!
kingka
9 August 2009, 20:14
Proficiat Cindy!
mini
9 August 2009, 20:16
Proficiat!
kleinke
9 August 2009, 22:06
proficiat!
kastaar
9 August 2009, 23:36
Een dikke proficiat Cindy
charythepooh
10 August 2009, 07:52
waw zeg!
een heel dikke proficiat!
na 2 jaar is dat wel een heeeeeeeeel leuke verassing e :D
geniet er nu maar van hoor!!!
Trinity
10 August 2009, 09:13
Proficiat!
Koke
10 August 2009, 09:33
Dikke proficiat cindy!!!
Laurence
10 August 2009, 09:58
Een hele hele dikke proficiat :)
veerle
10 August 2009, 11:18
hey cindy
een heel dikke proficiat!!
je geduld is eindelijk beloond!!
xxx
boeleke
10 August 2009, 15:27
Een hele dikke proficiat!!!
Jouw verhaal geeft me weer hoop! Wij staan aan de startlijn van onze behandeling want ook ik heb PCO-syndroom. Maandag weten we welke stappen we gaan moeten ondernemen om zwanger te geraken.
Geniet van je zwangerschap want amai je hebt het verdiend!!
Zo zien we maar, wachten wordt dan toch uiteindelijk beloond! :)
xxx
lily
10 August 2009, 22:37
Proficiat meid! Geniet er nu maar volop van!
Dikke knuffel!
cindy1977
11 August 2009, 10:48
bedankt voor de vele felicitaties !!!!
Het doet inderdaad deugd na 2 jaar zo'n schitterend nieuws te krijgen...
Nu kunnen ook wij eens volop plannen maken.
linsey27
11 August 2009, 13:29
hoi dames ik heb een probleempje en begin echt schrik te krijgen.Ik ben in september gestopt met mijn pil en ben sindsdien altijd heel onregelmatig.Wel nooit langer dan 28 dagen.Meestal kreeg ik mij regels voor de 28st dag.Maar sinds mei heb ik enorm veel last van steken in mijn onderbuik en onderrug maar ben niet zwanger.Vorige maand was mijn cyclus opeens langer dan 28 dagen mar nog niks.Nu was mijn cyclus maar 17 dagen maar de dag erna was het bloeden al gestopt!!!
Kan iemand mij helpen?Weet iemand waar dit allemaal vandaan komt?
Heb al info gezocht bij huisarts maar die zegt dat het allemaal hormonaal is.Wilde naar mijn gynecoloog maar daar kon ik pas een afspraak krijgen op 9 november.
Grtjs linsey
Angel_Eyez
11 August 2009, 13:34
Heb je al een test gedaan dat je niet zwanger bent?
patje
11 August 2009, 16:13
@linsey ja das wel héél raar, de meeste vrouwen ontpillen paar maand maar uitendelijk komt het wel op zijn plooi, maar bij jou is het blijkbaar omgekeerd é...
Heb je erover gesproken met je HA? Zeg hem wat het probleem juist is... misschien kan hij jou verwijzen naar een gyné, dat gaan meestal veel vroeger dan als je zelf belt voor een afspraak!
Alé ik zou dat toch doen wat het is toch iets raar; kan idd van de hormonen zijn é, dat ze een beetje in de waar zijn... maar het is al één jaar bijna é...
kweet nie, ik zou toch met mijn HA gaan praten en vragen om mij te verwijzen naar een gyné.
Groetjes
cindy1977
11 August 2009, 19:50
@linsey, ik was é jaar geleden gestopt met de pil en was eerst zeer onregelmatig. daarna ineens geen regels meer. ben toen naar gyne gegaan en bleek de schrs rond eierstokken te dik. na een kleine operatie is dit euvel verholpen.
we hebben dan echter nog meer dan een jaar moeten wachten, maar zoals je ziet , ons is het ook gelukt, dus denk dat je best ineens naar gyne gaat, die zal u zeker kunnen verder helpen !
groetjes,cindy
cindy1977
11 August 2009, 19:54
ik bedel dus 2jaar geleden he linsey :-)
cindy1977
26 August 2009, 11:22
nu we eindelijk zwanger zijn zitten we met een vraag waarop we totaal geen antwoord op weten .
mijn man heeft al een zoontje en hadden hem graag als peter gehad.maar hoe oud moet je daarvoor zijn, want hij is nog maar net 8 jaar geworden...
Kan iemand mij daarmee helpen of evt zeggen waar ik die info kan krijgen ???
bejes
26 August 2009, 11:34
Hey Cindy1977,
Mijn vriend heeft ook een zoontje van 8 maar ik zou hem geen peter laten worden het is een heel mooi gebaar dat wel. Maar ik denk dat zijn zoontje er heel weinig aan zal hebben en jullie kindje zal er ook niet veel aan hebben... Maar het is maar wat ik er persoonlijk van vind hè je doet natuurlijk wat je wilt. xxx
Kimm
26 August 2009, 14:24
Peter of meter zijn is niet iets officieels, dat gaat van de kerk uit. Dat is toch wat ik weet. Daar staat ook geen leeftijd op. Maar het is zoals bejes zegt, ze gaan er beide niet zoveel aan hebben. Maar dat is natuurlijk jullie keuze, dus het kan best.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.