Volledige versie bekijken : geen eetlust
marijke&wesley
25 June 2009, 20:53
Is dat normaal dat ik geen honger heb. Deze middag heb ik mijn broodje erin moeten duwen, had echt geen honger en vanavond krijg ik er ook geen hap door.
Hebben jullie dat ook?
Liesbet
25 June 2009, 20:58
Hey hey,
Ik heb hetzelfde. Moet echt wringen om iets binnen te krijgen!
marijke&wesley
25 June 2009, 21:17
Het zal onze baby toch niet slecht doen hé, want krijg echt niets binnen, krijg er de mismoed van. :-(
Ik ben serieus misselijk geweest tot 24 weken en deed niets anders dan afvallen, maar voor het kindje kan het gene kwaad hoor! Ze gaan toch regelmatig je bloed eens controleren of je geen tekorte hebt aan vitaminen of zo. Als dat zo is moet je gewoon wat suplementen nemen. Maar je kindje neemt echt wat het nodig heeft hoor!
Ik krijg sinds 2 weken bijna niets meer binnen omdat ze de hele tijd tegen m'n maag aan het schoppen is, en ben weer aan het afvallen. Als het zo doorgaat ben ik magerder dan voor m'n zwangerschap :-)
Maar zolang het kindje goed groeit moet je je daar niets van aantrekken.
Het enigste watk goed binnenkrijg is fastfood... de rest moet ik ook binnenproppen!
En dan nog... als ik honger heb moet ik binnen het half uur iets eten. Anders ga ik me heel flauw voelen en dan krijg ik erna niets gezond meer binnen.
Echt raar systeem :-p
charythepooh
25 June 2009, 22:31
hihi
ik wou dak een beetje als jullie was!
ik heb net het averechtse aan de hand!
ik eet veel meer dan anders!
ben nog maar een goei 5 weken ver, en ben al aant binnenproppen e:/
enkel als ik opsta heb ik geen honger, dan eet ik om 10, om 12 om 15u krijg ik weer grote honger, dan om 17u en dan om 19u avondeten en om 21u zou ik alweer eten!
kijk ik heb nu niks meer gegeten sinds 20u30 en mijn buik gromt hier alweer gelijk zot!!! :/
ik zou liever geen honger hebben hoor, dak ook eens wa afval, tzou nodig zijn!
awel... da hadk ook! int begin :-p ben al wel bijgekomen daardoor!
Dus volgens mij kan het echt allemaal veranderen!
hier het zelfde ik eet en ik eet en ik eet en ben wel immuun tegen toxo dus ik moet niet echt op mijn eten letten. Aiai die kilo's
charythepooh
26 June 2009, 08:02
uhu
wij zijn nu 2 daagjes op een klein tripke geweest naar namen met de hond, voor de laatste keer da zij al de aandacht krijgt! :D
en wij hadden een hotelkamer enkel met ontbijt,
dus moesten we zelf nog voor middageten zorgen en voor avondeten,
heb frietjes gegeten, pizza,.... alles wa vettig is
dus ik met een bang hartje op de weegschaal deze morgen
(ben zelf al mollig, en ik wil niet gewoon nog hoger gaan, buiten de zwangerschapskilo's dan!)
en ja hoor, 1,2kg KWIJT!!!! :D
doodgelukkig ben ik
zo fretten en binnen proppen, en dan nog vermageren :D
is da ni waar elk mollig meisje van droomt??? :D
Trinity
26 June 2009, 09:00
Je kan ook meerdere keren per dag kleine porties eten.
@wij: je kan best nog wel opletten voor listeria
ik kreeg de eerste weken ook geen hap door mijn keel moest mezelf ook echt dwingen om iets te eten omdat ik dacht ja de baby heeft dat wel nodig maar na drie maand is het gebeterd en nu heb ik constant honger :)
Geen zorgen maken meid... ik heb nu nog steeds geen echte honger. Héél soms dat ik echt goesting in iets heb, en het dan ook eet, maar ik zit direct vol en moet moeite doen om een gewone portie te eten. Ik eet zelfs minder dan voor mijn zwangerschap...
Nu dus ook nog steeds 'maar' 2 kilo erbij, maar wees gerust, de kleine krijgt en neemt wat ie nodig heeft hoor.
vasoramasa
26 June 2009, 14:11
ik heb heel de zwangerschap tegen men zin gegeten, had totaal ook geen eetlust en had een afkeer tegen alles, zowel eten als drinken.
heb dan gewoon af en toe iets klein gegeten om toch maar iets binnen te hebben en ons pruts is gezond en wel ter wereld gekomen met een mooi gewicht van 3.260 ;)
Trinity
26 June 2009, 18:40
Goh vasoramosa, ik word bijna jaloers. Ik blijf gewoon eten tegen de sterren op. K denk dat ze mij gaan kunnen rollen tegen t einde :D K zal mij maar een fitness-abonement vragen voor kerstmis hihi
ooooh hier hebbe ze zoiets als een babygym... kun je ook doen ;-)
Trinity
26 June 2009, 22:36
babygym, is dat die trend van engeland die overgewaaid is, alle denk van engeland? Zo work-out met de wandelwagen etc
hmmmm nee. Niet dat ik weet. Hier is het een soort fitnesszaal. En dan van zodra de klein een paar maand oud is kunt ge oefeningetjes gaan doen samen met de kleine. En dat versterkt de band enzo ook.
charythepooh
27 June 2009, 08:01
ik zou liever aqua-gym doen voor en na de bevalling met de baby :D
ik droom daar al heel mijn leven van!
vasoramasa
27 June 2009, 10:26
Goh vasoramosa, ik word bijna jaloers. Ik blijf gewoon eten tegen de sterren op. K denk dat ze mij gaan kunnen rollen tegen t einde :D K zal mij maar een fitness-abonement vragen voor kerstmis hihi
tja ik at niet veel maar ben toch bijna 20 kg aangekomen tijdens de zwangeschap (raar he)
Hey Chary is ergens bij jou in de buurt zwangerschapszwemmen? :D of babyzwemmen?
charythepooh
28 June 2009, 16:02
ik denk dat je hier in het zwenbad in roeselare een soort aqua-gym kan doen!
ik ben dat ook helemaal niet zeker, ik ga wel s informeren daarnaar!
xx
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.