Volledige versie bekijken : zwanger worden
bolleke
20 May 2008, 22:53
hallo, ik heb een klein vraagje en hopelijk heeft er iemand hier antwoord op. ik met mijn vriend willen een kindje. dus zijn we er aan begonnen. 3maand al. nu heb ik 3 testen gedaan maar ze waren allebei negatief. raar maar waar. maar toen bleven mijn regels een hele tijd uit zeker 2 weken overtijd. vandaag 20/05/2008 verloor ik wat bloed, maar HEEL weinig bijna niks. maar ik heb geen buikpijn. normaal, als ik mijn regels heb heb ik buikpijn en zie ik af. maar mijn buik staat wel gespannen en mijn borsten zijn overgevoelig en moet veel plassen. BEN IK NU ZWANGER OF NIET???
een heel ongerust bolleke die graag antwoord wil xxxxx
pinkytje
21 May 2008, 09:03
dag bolleke,
ik zou mijn bloed laten trekken moest ik van jou zijn !!!
de dokter geeft je dan de dag erop een antwoord of het nu zo is of niet,
ik hoop voor jou van wel :)
laat ons iets weten he
xxx pinky xxx
pinkytje
21 May 2008, 09:12
meiden ,ik heb nog steeds mijn regels niet,ben moe en futloos,pijn in men benen,borsten zijn veranderd,die witte puntjes op men tepels,witverlies,en sinds deze morgen misselijk ,
wie weet heeft men arts gelijk en hebben we te vroeg getest ,ik ben de rest van de week thuis,heb zin om te slapen slapen en nog es slapen :)
moest het zijn dat ik ze volgende week nog nie heb,en de bloedtest was negatief,dan is er toch iets niet pluis hoor
xxx
katrientje
21 May 2008, 09:35
Hey Bolleke,
Ik zit voor de moment in dezelfde situatie als jij.
Ik had vorige maand een cyclus van 43 dagen! Nu deze maand op dag 50 ( lang e ! ) heb ik wat bloed/bruinig slijm verloren en dat heb ik nog steeds, maar het is echt miniem, echt men regels niet.... Dus ik weet ook niet echt wat doen, ik ga nog wat afwachten voor te zien hoelang die afscheiding aanhoudt.
xxxx
Ik zou ook bloed laten trekken, dan ben je 100% zeker!
Laat snel iets weten eh!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.