Volledige versie bekijken : Geef hier feedback over het forum
kingka
16 June 2007, 14:44
Suggesties, opmerkingen of bugs op het babyplaza.be forum post je liefst in deze thread.
ka80
14 January 2009, 20:39
Heey Kingka, hier ben ik dan met een klein vraagje.
Zou het mogelijk zijn om een nieuwe pagina te openen wanneer je op een link klikt (links die door iemand gepost worden, in een bericht) ipv die te openen op dezelfde pagina (pagina van het forum)? Zo kunnen we de link met informatie open laten staan en terwijl verder opzoekwerk doen op het forum. Snap je wat ik bedoel? Ik maak me misschien niet zo duidelijk. Het is echt maar een detail hoor en als het niet lukt is het niet erg. Nogmaals bedankt om via dit forum mensen met elkaar in contact te brengen, die allemaal vragen en ervaringen willen delen.
Groetjes en een goeie avond
ka
Laurence
14 January 2009, 20:42
Dat wou ik ook juist vragen. Ik vind het namelijk een beetje vervelend dat als je op een link klikt, dat je dan de forum-pagina kwijt bent.
:)
kingka
14 January 2009, 20:52
Gewoon rechtermuisknop klikken en dan "open link in new window" of "open link in new tab" (kan lichtjes anders noemen in een andere browser of taal)
en best van al deze browser (http://www.mozilla.com/en-US/) gebruiken om efficient meerder pagina's tegelijk open te hebben staan.
:) opgelost?
mini
14 January 2009, 20:54
idd voor je op de link klikt -> rechtermuisknop -> openen in nieuw tabblad/venster :)
lies
14 January 2009, 21:00
of ctrl toets ingedrukt houden en dan klikken. voila - nieuw tabblad.
switchen tussen tabbladen met ctrl + tab, zoals je tussen venster met alt+tab doet
ka80
14 January 2009, 21:01
OK!! Dat weten we dan ook weeral, is inderdaad ni moeilijk. Danke schön Kingka. Vanaf nu doe ik het zo.
saluti cordiali en een helende nachtrust (zeg ik dan vooral voor mezelf want ik begin uit de hand lopende motorische / technische storingen te ontwikkelen door het slaapgebrek)
ka80
14 January 2009, 21:03
Hey Lies! Zie je post nu pas, GEWELDIG SEG!!!!!!! Dat vind ik wel tof, dieje Ctrl toets! bedankt!
Laurence
14 January 2009, 21:05
Ik had nog een ander vraagje. Ik zie dat er veel dames hopen op een positieve test voor hun verjaardag, maar wanneer is het hun verjaardag?
Ik heb al op andere forums (weet niet meer dewelke) gezien dat onderaan ergens een lijst staat van de verjaardagen die er die week op maand zijn:)
Zou wel leuk zijn denk ik!
kingka
14 January 2009, 21:09
Staat al in mijn to-do lijstje. Ben momenteel eigenlijk de migratie van het forum naar een nieuwe versie aan het bekijken, maar dat is nog wel wat werk. Ik hoop dat de 'kalender' functionaliteit standaard in de nieuwe software zit, anders tracht ik ze zeker toe te voegen.
Iemand had dat al eens gevraagd... dus het zit in mijn achterhoofd :D
veerle
14 January 2009, 21:11
hi laurence
das een goed idee ieders verjaardag en eventueel die van de spruit !!!
als het idee tenminste uit te voeren is :)
xxx
xx
x
Kimmy
15 January 2009, 09:37
Dag Kingka,
ik heb ook nog een vraagje: is het niet mogelijk dat de berichtjes die je las onmiddellijk niet meer in het vet staan ipv pas bij het volgend bezoek (cfr. het lezen van je e-mails)? Da's net iets overzichtelijker bij het lezen denk ik?
ik voeg er vlug aan toe dat dit natuurlijk geen must is en louter een actief meedenken met jullie nu reeds fantastische site én bijhorend forum!!
groetjes
Kimmy
mini
15 January 2009, 14:40
ik heb m'n uiterlijk van het forum aangepast via de profiel-pagina en dan staan de berichten niet meer vet :)
Er staat dan vakje voor, in een kleur, welke je nog niet gelezen hebt.
Kimmy
15 January 2009, 15:51
ik vind da precies nie?
sorry aan kingka als ik iets vroeg dat dus eigenlijk al bestaat - bloos!
mini
15 January 2009, 15:55
profiel - weergave - en dan kan je kiezen welk thema je wenst :)
Kimmy
15 January 2009, 17:34
dat gaat niet, ik hou niet van verandering (allé, de baby is wel welkom, é), bij mij is het groen en het moet groen blijven :p
mini
15 January 2009, 17:41
héhé :D
Ik hou van beige-bruin, maar dat zit er niet zo zeer in. Maar 'k deed het vooral voor het gebruiksgemak. Ni dak het groen slecht vind hé... 't is een gewoonte zeker?! :)
kingka
15 January 2009, 18:38
Hmm... da lijkt mij niet zo evident. Het zou inderdaad beter zijn moest het werken zoals jij zegt Kimmy. Misschien is dit in de volgende versie van de software wel zo, maar momenteel is het niet mogelijk.
Bedankt voor je suggestie maar momenteel zie ik niet direct een oplossing.
groetjes,
kingka
Nala'tje
16 January 2009, 11:33
wauw kinka,
eigenlijk verdien jij wel een pluim he voor al je werk hier om het forum nog meer naar onze zin te maken!!
daarom even een klein aplausje :)
* klapklapklapklapklapklapklapklapklapklap *
:)
Kimmy
16 January 2009, 17:51
da's juist nala, zoveel zwangere vrouwen ineens aankunnen, het is niet iedereen gegeven :)
snoezel en kingka: jullie zijn super!!
kingka
16 January 2009, 18:13
we doen ons best... :)
maar we hebben ook zo'n geweldige forum gebruikers ;)
taschkevdv
16 January 2009, 20:54
miss moeten we dan nu al gewoon een lijstje maken met de namen en de verjaardag erbij he :)
kunnen we af en toe is komen piepen :).
groetjes
snoezel
17 January 2009, 12:41
dank je wel allemaal :D
Trinity
5 February 2009, 22:27
Gewoon rechtermuisknop klikken en dan "open link in new window" of "open link in new tab" (kan lichtjes anders noemen in een andere browser of taal)
en best van al deze browser (http://www.mozilla.com/en-US/) gebruiken om efficient meerder pagina's tegelijk open te hebben staan.
:) opgelost?
Ter vervolediging:
Voor Mac-gebruikers, die hun mac nog niet gewoon zijn hehe, twee vingertjes op de muispad (laptop) en dan klikken = microsoft rechtermuisklik
@Snoezel en Kingka: inderdaad dikke kus van de juffrouw en bank vooruit hoor. Leuk om bekenden terug te vinden, en onbekenden te leren kennen.
kingka
6 February 2009, 21:30
Thx trinity :)
lady bug
9 August 2009, 08:58
ik weet niet of het aan mij ligt, maar het forum is terug groen geworden. ik had het op blauw gezet omdat ik diet iets aangenamer vond. ik heb al bij Profiel/ weergave gekeken, maar ik vind nergens waar ik het terug kan veranderen
kingka
9 August 2009, 10:32
zou in orde moeten zijn, ben de styles aan het opkuisen geweest en waarschijnlijk iets te enthousiast geweest... onze excuses voor het ongemak :D
kleinke
9 August 2009, 11:02
ik had mijn weergave op cobalt gezet da was donker me lichte letters en nu is da totaal anders, heb nu ne witte achtergrond :/
en ik kan dan ook ni zien aan de envloppekes waar er nieuwe bijdragen zijn, die zien volledig zwart...
kingka
9 August 2009, 11:12
@kleinke : zou opnieuw in orde moeten zijn
kleinke
9 August 2009, 11:25
nee, hier ni :/
sorry...
ik kan uw naam en afbeelding zien, voor de rest kan ik niks zien, volledig zwart...
lady bug
9 August 2009, 13:04
hier ondertussen alles terug zoals het was
kingka
9 August 2009, 13:44
hmmm, kleinke heb nog is geprobeerd... hopelijk lukt het nu wel
kleinke
9 August 2009, 16:29
merci kinga, merci!!!
nu ist hier ook terug in orde! :D
kingka
9 August 2009, 17:45
Ge moet mij eigenlijk ni bedanken, had het zelf een beetje verknoeid :/
mini
9 August 2009, 19:07
Al doende leert men :D
kleinke
9 August 2009, 22:13
het is je vergeven hoor kinga!
als je niks doet, kan je ook niks verkeerd doen he :D
charythepooh
10 August 2009, 08:14
ewel ik heb eigenlijk ook een vraagje
als ik een mail krijg die zegt dat er een nieuwe post is, en ik klik op die link, kom ik direct op de laatste post uit,
maar als je op het forum komt, en je ziet een envelopke staan dat er een nieuwe post is, en je klikt daarop moet je eerst naar de pagina gaan zoeken waar die eerste nieuwe post staat!
is dit normaal???
ik doe soms nogal opzoekwerk eraan??
of kan ik dit zelf veranderen??
Trinity
10 August 2009, 08:48
klik je op de tekst nieuwe bijdragen of op de naam van de topic? In het eerste geval kom ik effectief uit op de nieuwste post, alle, vaak iets erboven :) . In het tweede geval bij de eerste post van het topic.
mini
10 August 2009, 18:00
ik controleer altijd via nieuwste bijdragen :D
ik heb dan wel even leeswerk om met alles mee te zijn, maar zo ben ik weer een tijdje stil ;)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.